Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
her skal gutta spise grandiosa mens jeg skal spise grøt snart.. Jeg får såå halsbrann av gradiosa!!
Ikveld når Elias har lagt seg skal vi spise Enchiladas til Skal vi danse og sjokolade og brus til dessert[:D]
Jeg har skikkelig lyst på pannekaker med bacon, men tror jeg blir nedstemt av husets andre halvdel her... hehe...[:D] F6FFB0A8-BE5E-1205-79DA-12A2C5D0E3A4
her blir det "Helene.mat" ikveld når sambo kommer hjem fra hjortejakt :-P
en vennine av min svigerinde som har diktet det tror jeg, og hun heter da Helene ;-) derav navnet..hehe... kjempegodt, sender med oppskrift, for dette anbefaler jeg virkelig :-D
kok pasta.
steik kjøttedeig og hell over taco krydder, creme frech og krydderosten slik at dette blir en røre i panna :-P
hell pasta i ildfast form, deretter kjøttdeigblandingen over og legg ost på toppen :-D
ca 15-20min i ovnen på 200grader :-D
da ble det bakt potet da[:D] Og vi spiser seint i dag siden vi har barnefri[:D][:D][:D][:D] Gleder meg til skal vi danse på tv2 nå F6FFB0A8-BE5E-1205-79DA-12A2C5D0E3A4