Lørdags middag

Stine_85

Elsker forumet
Hva blir satt på bordet deres idag??

her skal gutta spise grandiosa mens jeg skal spise grøt snart.. Jeg får såå halsbrann av gradiosa!!
Ikveld når Elias har lagt seg skal vi spise Enchiladas til Skal vi danse og sjokolade og brus til dessert[:D]

Her blir det TACO[:D]

Her blir det ovnsbakt laksefilet [:)] Ikke akkurat lørdags middag da... Skulle egentlig ha det i går, men sambo måtte jobbe overtid.

Jeg har skikkelig lyst på pannekaker med bacon, men tror jeg blir nedstemt av husets andre halvdel her... hehe...[:D] F6FFB0A8-BE5E-1205-79DA-12A2C5D0E3A4
1.02.28

Lasagne med hvitløksbaguetter[:D] (Min kjære mamma som er kokken i dag!!)

I dag har samboeren min invitert meg med på DATE :-) så vi skal ut å spise 3 retters middag :-) GLEEEEEDER MEG :-)

Her blir det hjemmelaget Wok til middag. :D

Men rita... du er slem. Fikk lyst på taco igjen snart :P

Her blir det hjemmelaget hamburger nå, og kyllingfilèt med bacon og wokede grønnsaker i fløtestuet pasta[:)]

Snille flinke kjæresten min[:)]

Grandiosa[:D][:D] enkelt, men sååå godt[:D]

her blir det salat med kylling

Her blir det spagetti og kjøttdeig med hvitløksbaguetter, til skal vi danse på tv2  [:)]

Her er det grøt nå også er det Taco til Skal vi danse eller litt senere! =)

ORIGINAL: MilliVanilli

Ble bakt potet med mye godt tilbehør her[:)]

Ååå,det er godt[:D] Det er så lenge siden vi har hatt,tror vi må ha det neste helg[;)]

Spist taco og dyttet i meg ca 500gr smågodt.. åååå nå spyr jeg snart..

her blir det "Helene.mat" ikveld når sambo kommer hjem fra hjortejakt :-P
en vennine av min svigerinde som har diktet det tror jeg, og hun heter da Helene ;-) derav navnet..hehe... kjempegodt, sender med oppskrift, for dette anbefaler jeg virkelig :-D

taglitelle (eller noe slik,de pastaballene hvertfall)
1kjøttdeig
1taco krydder
1creme frech
1kremost krydder

kok pasta.
steik kjøttedeig og hell over taco krydder, creme frech og krydderosten slik at dette blir en røre i panna :-P
hell pasta i ildfast form, deretter kjøttdeigblandingen over og legg ost på toppen :-D
ca 15-20min i ovnen på 200grader :-D

HELT nydelig :-D

Hjemmelaget pizza! [:)]

da ble det bakt potet da[:D] Og vi spiser seint i dag siden vi har barnefri[:D][:D][:D][:D] Gleder meg til skal vi danse på tv2 nå F6FFB0A8-BE5E-1205-79DA-12A2C5D0E3A4
1.02.28

You must log in or register to reply here.
Back
Topp