Lørdags kvelden:-)

Jeg sto opp nå kl 21 , har vært i dusjen og skal prøve meg på litt mat. Dagsrytmen er litt på bærtur:confused:

Holder fortsatt på med å få opp nye kjøkkenet (er såklart mannen sin jobb) mens jeg prøver å aktiviserer ungene :) Har vært en tur på hytten til mamma ilag med mamma i ettermiddag :) Ellers har jeg nettopp lagt meg, så er innom for en siste titt :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Shoppet inn det siste, kosa meg med god mat, ordna badet. Gått tur med vovvene, og hatt en enormt avslappet dag egentlig

[te="Moshi girl, post: 16988384, member: 85598"]Holder fortsatt på med å få opp nye kjøkkenet (er såklart mannen sin jobb) mens jeg prøver å aktiviserer ungene :) Har vært en tur på hytten til mamma ilag med mamma i ettermiddag :) Ellers har jeg nettopp lagt meg, så er innom for en siste titt :p

♧ Sendt fra app'en ♧[/quote]

HUsk bilde når kjøkkenet er ferdig!
Og god natt og sov godt :)

I dag har det vært jobb, så ut å spist med kjæresten og lillebror. Hjem til mamma og pappa for en kopp kaffe. Så en film på kino. Nå sitter vi på pub, kjenner jeg må hjem snart. Men føler meg så bra, endelig god natts søvn etter at kjæresten kom hjem etter en uke. :p

Har vært trøtt i dag, så vi sov lenge og hadde en lur senere også. Handlet og spiste middag sent i kveld, og nå slapper vi av i sofaen med litt TV før legging :)

Siden vi har lagt bak oss 2 mil på ski fra morgenen av, har lørdagskvelden gått med til total avslapping .
God middag med et vennepar og spilt fantasi til nå.

Nå venter senga, og det kjenner jeg at skal bli godt:)
Vesla i magen er ikke trøtt, så hun kommer nok til å holde meg våken en stund til - og det er helt greit :angel13

I dag har det vært jobb, så ut å spist med kjæresten og lillebror. Hjem til mamma og pappa for en kopp kaffe. Så en film på kino. Nå sitter vi på pub, kjenner jeg må hjem snart. Men føler meg så bra, endelig god natts søvn etter at kjæresten kom hjem etter en uke. :p

Det hørtes ut som er kjempe fin dag! Tenker du sover godt i natt :)

Siden vi har lagt bak oss 2 mil på ski fra morgenen av, har lørdagskvelden gått med til total avslapping .
God middag med et vennepar og spilt fantasi til nå.

Nå venter senga, og det kjenner jeg at skal bli godt:)
Vesla i magen er ikke trøtt, så hun kommer nok til å holde meg våken en stund til - og det er helt greit :angel13
Så heldige dere er som har gått på ski! Jeg elsker å stå på ski, men formen er på bånn, så ingen skitur foreløpig :(

Her er det nattevaktshelg så jeg ladet bare opp lørdagskvelden til å skulle gå på jobb. Koselig det da med film og kjærestekos før det var avgårde med meg. :-)
Ha en god søndag alle når dere våkner! :)

Så heldige dere er som har gått på ski! Jeg elsker å stå på ski, men formen er på bånn, så ingen skitur foreløpig :(
Hei:)

Ånei, er formen dårlig?:(
Så kjedelig...
Hvordan dårlig er du da?

Nå er vi jo inne i "den beste perioden" sies det, men det trenger jo ikke bety at det er det for deg...

Håper formen kommer seg og at du kan nyte de siste månedene :)

Å, jeg skulle gjerne også gått på ski. Men til nå i vinter har det ikke vært snø nærmere enn 2 times kjøring, det blåser og er stygt vær i helgene, mannen er ikke superglad i ski for å si det sånn, og foreldrene mine har flyttet litt for langt unna til å holde meg med selskap på ski. Og kjøre to timer opp i fjellet med stygt vær, gå en potensielt veldig kort langrennstur pga bekkenløsningen for så å kjøre to timer ned igjen ble litt for masete... Og slalomski har resten av familien lagt ned forbud mot :P Kanskje forståelig :D

Å ski hørtes herlig ut, skulle ønske bekkenet og ryggen spilte på lag med skilysten ;) Her ble det gåtur i sentrum i kuling og laging av pizza med 2åringen :)

Hei:)

Ånei, er formen dårlig?:(
Så kjedelig...
Hvordan dårlig er du da?

Nå er vi jo inne i "den beste perioden" sies det, men det trenger jo ikke bety at det er det for deg...

Håper formen kommer seg og at du kan nyte de siste månedene :)

Jeg har hypermesis og sliter med ekstrem kvalme og oppkast:/ så ligger hjemme og kjempe for å holde på væske .

Jeg har hypermesis og sliter med ekstrem kvalme og oppkast:/ så ligger hjemme og kjempe for å holde på væske .
Stakkars deg:love2
Håper det går bra med deg og at du er sterk.

Ønsker deg god bedring:love7

Hvis du sliter og medisinene ikke hjelper så burde du gå innom sykehuset eller et legekontor innimellom for å få litt intravenøst. Det hjelper dessverre ikke på kvalmen, men du blir ikke så dehydrert da. God bedring :)

Back
Topp