Hva gjør/ har dere gjort i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shoppet inn det siste, kosa meg med god mat, ordna badet. Gått tur med vovvene, og hatt en enormt avslappet dag egentlig
I dag har det vært jobb, så ut å spist med kjæresten og lillebror. Hjem til mamma og pappa for en kopp kaffe. Så en film på kino. Nå sitter vi på pub, kjenner jeg må hjem snart. Men føler meg så bra, endelig god natts søvn etter at kjæresten kom hjem etter en uke.
Har vært trøtt i dag, så vi sov lenge og hadde en lur senere også. Handlet og spiste middag sent i kveld, og nå slapper vi av i sofaen med litt TV før legging
Så heldige dere er som har gått på ski! Jeg elsker å stå på ski, men formen er på bånn, så ingen skitur foreløpigSiden vi har lagt bak oss 2 mil på ski fra morgenen av, har lørdagskvelden gått med til total avslapping .
God middag med et vennepar og spilt fantasi til nå.
Nå venter senga, og det kjenner jeg at skal bli godt
Vesla i magen er ikke trøtt, så hun kommer nok til å holde meg våken en stund til - og det er helt greit
HeiSå heldige dere er som har gått på ski! Jeg elsker å stå på ski, men formen er på bånn, så ingen skitur foreløpig
Hei
Ånei, er formen dårlig?
Så kjedelig...
Hvordan dårlig er du da?
Nå er vi jo inne i "den beste perioden" sies det, men det trenger jo ikke bety at det er det for deg...
Håper formen kommer seg og at du kan nyte de siste månedene
Stakkars degJeg har hypermesis og sliter med ekstrem kvalme og oppkast:/ så ligger hjemme og kjempe for å holde på væske .
Hvis du sliter og medisinene ikke hjelper så burde du gå innom sykehuset eller et legekontor innimellom for å få litt intravenøst. Det hjelper dessverre ikke på kvalmen, men du blir ikke så dehydrert da. God bedringJeg har hypermesis og sliter med ekstrem kvalme og oppkast:/ så ligger hjemme og kjempe for å holde på væske .