Lørdags kvelden bringer hva? :)

Wannebe

Glad i forumet
Her er det sofasliting foran tvn som gjelder:) Både snuppa og jeg er forkjøla og i dårlig form:( og gubben er på Gatebil:p

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Vet ikke.har nett spist pizza så skal ungene legges nå straks.hvem vet hva det blir til da..om det blir soving eller kose meg i armkroken til samboer mens vi glaner på tven.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er 1 av 2 lagt, så når 2'eren har putet-da blir det tikka masala og tv-sereier på oss ;) Hvis ikke vi sovner fra alle planene da...

Mini har sovnet nå. I kveld begynte vi med en rutine som vi skal følge hver kveld for å se om vi får bukt med litt kveldsuro (uro noen kvelder, idyll andre). Nå har vi planlagt helt nøye hvilken rekkefølge vi gjør alt i og når, så får vi se. Nå tok det 45-50 min fra start til søvn.
Nå har jeg nettopp spist et deilig stykke oste-iskake, og har litt snacks på bordet. Og så blir det tv rett og slett ;-) Den nye NRK-serien som gikk for en time siden (side ved side?) skal sees straks :-)

her er det avslapning med lillegutt :) mannen er på første fest etter fødselen, så vi koser oss alene ikveld :) nå sover han og tar vel kvelden selv snart også :)

Har akkurat spist litt mat :) Slapper av med dansefot på radioen :) lillelmann sover i vugga si :)

Guttungen sovnet i 20-tiden, så nå sitter jeg og pappa'n på terrassen under varmelampen og nyter kvelden :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg har lurt til meg en Firkløver (typen er på slank så alt med gode kalorier må smugles inn :p ).
Har også trykka trynet med plommer som svigerfar kom med. Så nå er det både vondt i magen og luft. Ingen forstoppelse her nei :p

Skal lese i "småen er syk" boka nå sånn at jeg kanskje vet noe om noe skjer ;)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Eg har kost meg med å se film m mamma og søsknene mine :) vil ikkje de ska reise heim i morgen :(
Ellers har eg magevondt for eg drakk sjokolademilkshake tidligere i kveld, eg som ikkje tåle melk!! :P haha smart!:oops:

babyjente 27 Juli ♡

Det ''vanlige''. God mat, legging av baby og 3 åring. Rydding og TV med sofakos. :)

Her sover småen som en stein, så pappan og jeg har fått planlagt husbygginga tidligere i kveld, sett litt på tv'n og kost oss sammen. Nå sitter jeg med farge i håret, barbert leggene og annen form for selvpleie er prio i kveld - hærlig!!:)

Leander født 3. Juli 2013
Termin 5. Juli 2013

Back
Topp