Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vet ikke.har nett spist pizza så skal ungene legges nå straks.hvem vet hva det blir til da..om det blir soving eller kose meg i armkroken til samboer mens vi glaner på tven.
Mini har sovnet nå. I kveld begynte vi med en rutine som vi skal følge hver kveld for å se om vi får bukt med litt kveldsuro (uro noen kvelder, idyll andre). Nå har vi planlagt helt nøye hvilken rekkefølge vi gjør alt i og når, så får vi se. Nå tok det 45-50 min fra start til søvn.
Nå har jeg nettopp spist et deilig stykke oste-iskake, og har litt snacks på bordet. Og så blir det tv rett og slett ;-) Den nye NRK-serien som gikk for en time siden (side ved side?) skal sees straks
her er det avslapning med lillegutt mannen er på første fest etter fødselen, så vi koser oss alene ikveld nå sover han og tar vel kvelden selv snart også
Jeg har lurt til meg en Firkløver (typen er på slank så alt med gode kalorier må smugles inn ).
Har også trykka trynet med plommer som svigerfar kom med. Så nå er det både vondt i magen og luft. Ingen forstoppelse her nei
Skal lese i "småen er syk" boka nå sånn at jeg kanskje vet noe om noe skjer
Eg har kost meg med å se film m mamma og søsknene mine vil ikkje de ska reise heim i morgen
Ellers har eg magevondt for eg drakk sjokolademilkshake tidligere i kveld, eg som ikkje tåle melk!! haha smart!
Her sover småen som en stein, så pappan og jeg har fått planlagt husbygginga tidligere i kveld, sett litt på tv'n og kost oss sammen. Nå sitter jeg med farge i håret, barbert leggene og annen form for selvpleie er prio i kveld - hærlig!!