Lørdags kveld :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hva skal dere gjør i kveld og evt kose dere med??
Eg har vert nede på bensinstasjonen og leid en film til ungene og 2!!! Filmer til meg og mannen :) :)
Ungene sitter nede i tv stua si med litt snop og hver sin slush og eg har laget wok som vi skal ha nå :)
Ha en fin kveld jenter :p:cool:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Sitter her aleine eg... :P
Maen sku å drikke kaffi m en kompis...
Så når han komme heim igjen blir d vel litt kos med film å sånt :)

Her sløver vi på sofaen og gløtter på film og spiser sjokolade og chips :)

♥ Termin 10 juli ♥

Her har vi spist pizza, jentungen sover og jeg spiser lørdagsgodt:) tipper det blir tidlig kveld, kroppen min er sliten..

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Her har vi spist hjemmelaget hamburger.
Nå ser vi på tv og spiser godteri; boble-melkesjokolade, toppris-melkesjokolade, krokodiller og vannmelon.

Har chips og popkorn i skapet også, men tror ikke det er plass i magen :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Her har vi nettopp spist tikka masala med nan brød, nå koser vi oss på sofaen med cola, jordbær, sjokolade og chips men hvor mye det er plass til i magen er en annen sak. :)

Termin 16 Juli

Sitter hjemme alene, gubben og noen venner stakk på byen... Lite spennende på TV'en, så det er litt kjedelig. Vurderer å finne fram symaskina igjen, den har vært godt selskap i det siste...

Spist deilig parmapizza og sett på film med snuppa. Nå er hun i seng og jeg skal kose meg med jordbær og fløte :) Mannen er ute med et par kompiser i kveld.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Har spist pizza mens vi så på en film. Nå skal mannen på nattevakt, så da fortsetter jeg kvelden i sofaen med mer snop og en episode "Silent Witness" på Netflix :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Mannen er ikke hjemme, så jeg og supersnuppa har koset oss alene. Nå sover hun, og jeg prøver å finne noe jeg liker i den svære posen med smågodt mannen kjøpte da han var på butikk tidligere. Problemet er at jeg ikke liker det samme godteriet som han, så det er ikke så enkelt å finne noe som frister. Ellers sitter jeg med strikkingen, har begynt på en ny kjole som tidsfordriv mens jeg venter på fødsel.

Vi spiste deilig kyllingmiddag, og har hatt godis og vannmelon på bordet. Anbefaler å prøve vannmelon i salat! Kjempegodt :-) Sett på tv og tatt banybilder og koosa oss med lille rusk! Og amma en 3-4 ganger da ;-) Mamma melke-Mø ;-)

Back
Topp