Lørdags kosemat!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Har du noen super gode oppskrifter på lørdags mat? [:D] Noe som smaker godt og er enkelt å lage? [:D]
 
Kylligsalat!
 
Har du oppskrift på en god pizza også eller? [:D]
Elsker bloggen din forresten, er fast leser [:D] <3
 
I kveld blir det kyllingsalat på meg. Kyllingfilleter som jeg skal marinere i olje og krydder. Her velger du det du selv syns er godt! Sist gang jeg lagde dette marinerte jeg kyllingen i tacokrydder og det var kjempegodt[:D] Steker i ildfast form, kjøle den ned og kutte opp i passe biter. Salaten er seff også etter ønske.
 
jeg elsker Taco..håper jeg får igjennom det forslaget i dag[8D] for det er så kjapt og enkelt!
 
Vi skal nok ha chicken curry[:)]
 
Her har ungene bestilt pizza. De får hver sin bunn (str etter hvor mye de spiser) så kan de velge hva de vil ha på[:D]
 
ORIGINAL: dripdrop

Har du oppskrift på en god pizza også eller? [:D]
Elsker bloggen din forresten, er fast leser [:D] <3


Tusen takk for det!! [:)]
Jeg holder selv på å lete etter den PERFEKTE pizzaoppskriften, som er hjemmelaget.

MEN foreløbig blir det en enkel variant her i helgen.
Det var salg på peppes produktene på spar så kjøpte bunn, saus og hvitløkdressing der!
Fylte med mais, pølse på halve og skinke på halve. Også ost og pizzakrydder.
Fingersalt på kanten gjorde de ekstra gode!

Veldig godt! [:D]
 
ORIGINAL: *FruM*

ORIGINAL: dripdrop

Har du oppskrift på en god pizza også eller? [:D]
Elsker bloggen din forresten, er fast leser [:D] <3


Tusen takk for det!! [:)]
Jeg holder selv på å lete etter den PERFEKTE pizzaoppskriften, som er hjemmelaget.

MEN foreløbig blir det en enkel variant her i helgen.
Det var salg på peppes produktene på spar så kjøpte bunn, saus og hvitløkdressing der!
Fylte med mais, pølse på halve og skinke på halve. Også ost og pizzakrydder.
Fingersalt på kanten gjorde de ekstra gode!

Veldig godt! [:D]

Et lite tips; bruk dolmio pasta saus som pizzasaus :) Gjerne den med ekstra hvitløk, er ikke så ille mye likevel[:)]

Ellers så er det kjempegodt å bruke hermetiserte tomater med hvitløk og basilikum, som man har laget selv vel og merke, som pizzasaus [:D]
 
Biffsnadder [:D]
 
Har kjøpt maggi provance juci chicken og en lignende en fra knorr med sitron og urter. Så stor sjanse for at det blir kyllingfilet med grønnsaker, ser iallefall godt ut på pakken/reklamen[:)]
 
ORIGINAL: tia85

Biffsnadder [:D]
 
ORIGINAL: tia85

Biffsnadder [:D]
 
Pizza [:)]
 
Taco i alle varianter.

Er vi mange, nachos. Bruker sånne billige tortillachips med ostesmak fra rema. Først et lag tortilla, tacokjøttdeig, litt ost og tacosaus, så tortilla, kj.deig, saus og ost. Inn i ovnen.

Ellers tacolefser, fylles med kjøttdeig og saus, rulles sammen å legges i ildfastform. Toppes med tacosaus og ost, gratineres i ovnen. Man får kjøpt noe lignende på butikken. Enchiladas (?) Men likte ikke sausen der så godt.

Elgbiff eller strimlet marinert elgkjøtt med stekte poteter og god bernaise saus eller peppersaus er også supert...

I kveld blir det Juicy chicken fra Maggi pose. Spennende å prøve...
 
Back
Topp