Lørdags kjas og vas:D:D

minitrollet

Blir kjent med forumet
Hei

Alle jenter, eventuelt mannfolk som er innom:D

Hva skal dere gjøre på en lørdagskveld..

Sitter selv hjemme å venter på at mannen skal komme hjem fra jobb, slik at vi kan lage indrefilet av svin med asparges surret i spekeskinke(den skal stekes før jeg tør å spise den hehe), båt poteter og en god saus..
Senere blir det nok en kosekveld foran tv-en... Er godt etter en lang uke...

Ellers så håper jeg at alle har en kjempefin kveld:D:D

så koselig da jeg sitter alene og venter på at "skal vi danse" skal begynne. Mannen har spilt siste seriekamp idag og er med laget på avslutningsfest for sesongen. Han er så sjelden ute på fest så tipper han kommer sjanglende hjem midt på nattan og er knalldårlig imorra Har akkurat lagt lillegull, stille og rolig i stua her bortsett fra vofsen som går litt fram og tilbake innimellom.

Her står lasagnen i ovnen, og "Skal i danse" starter snart på TV. Veldig klar for en koselig kveld med min kjære.

emoticon

alene hjemme ikveld, så det bler en rolig kveld med tv og pcen.

Jeg har vært på jobb i formiddag. Hentet familiemedlemmer og dro rett hit for å lage lasagne og har kost oss med familie besøk; men må innrømme at jeg er sliiiiten nå! Det ble en laang dag! 

Nå venter jeg på resultatene fra "Skal vi Danse" så skal jeg legge meg. Skal på seinvakt igjen  morgen. 

Back
Topp