Lørdags jabben

Tone1

Elsker forumet
Etter en ganske ok natt har endelig litt overskudd igjen. Det kan jo passe bra når vi skal i 1 års dag om en times tid.( så nå må sondre snart våkne. Han må jo stelles og ha på finklær [:)])

Idag var det en i avisen som ga bort 5 innvendige dører, ubehandlet. Jeg ringte og vi fikk dem. Skal hente dem på mandag. Kjekt å ha i kjelleren i første omgang. Slippe å bruke penger på det med det første. Vi skal jo ikke innrede kjelleren heller det første året, men dører kan jo være ok å sette i.[:)]

Vet dere om slike dører kan stå i garasjen eller må vi finne noen som kan lagre dem for oss?

Dere må alle ha en strålende dag. Jeg håper det ikke blir så varmt her som det var igår. [:D]

Gooooooooooood mornings [:D]
Jeg sov til 11. Har en datter på hytta og en mann på shopping i sverige så jeg nyyyyyyyyyyter alenetiden [:D].
Ha en kos lørdag alle sammen [:D]

Heisan!

Kom meg ikke inn i formiddag. Bare error tull[:'(]
Men nå er jeg her etter en heller lang og aktiv dag. Har vært og sett på fotballcup her i bygda, og på Nordsjøfestival i nabokommunen.
Helt skutt både Ben og jeg nå, men det kan jeg ikke være for i kveld skal vi i 40årsdag.[8|][:D]

Får hvie meg i dusjen med en kopp kaffe, eller kanskje best å ta kaffen etterpå...[8D]

Innom en tur på lørdagskvelden jeg og [:)] Sambo er på pub og ser fotball, og Tuva sover søtt. Holder på å bake brød jeg da, men nå er de til heving. Ellers har vi malt og malt og malt i det siste. Blitt mye lysere og finere både i stua, de 2 gangene, og trappeoppgangen. Veldig fornøyd! Trenger bare litt nytt tilbehør nå så [:D] Har så lyst på noen møbler og, men da må vi spare litt først....

Back
Topp