• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lørdags godteri?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Får ikke noe spesielt. Kan få bitte litt ostepop innemellom

Nei! Han er 15 mndr, så han vet ikke hva det er og håper det forblir sånn en stund ;)

Ja de får. Eldste begynte ikke like tidlig som minste da. Helst fordi eldste fora minste med snopet sitt :p
Nå er de store da. Så de deler gjerne litt ostepop og sjokolade.

Gutten på 3 har fått ett kindergg . Han er kjempe førnøjd han :-)

Her er helgens godis superchips potetgull og litt smågødt :)

Variere alt etter hva vi har lyst på! :) men godis i helgen er ett must :p ho mor koser seg minst like mye med litt godt til barnetv på lørdagene :D

Variere alt etter hva vi har lyst på! :) men godis i helgen er ett must :p ho mor koser seg minst like mye med litt godt til barnetv på lørdagene :D

Samme her :D

7åringen får velge seg et par av de tingene hun liker, mens yngste er mest glad i chips og popcorn :)

Har ikke begynt fast med det enda, får noe digg om vi har innimellom, men hun lider ingen nød uten:) hvertfall ikke nå i desember:p

Varierer veldig, idag var de så kranglete og frekke at både Barne-TV og godteri ble droppet :-O

Min får ikke fast. Ser det an nå for tiden. Er jo godteri og kaker i hele desember synes jeg. Ikke behov for noe ekstra da.

Vi kjøper ikke spesielt til henne, men hun får gjerne smake en sjokoladebit eller to. Vi voksne klarer ikke helt å vente til etter leggetid. Hun vet godt hva lørdag er, men maser sjelden om godterier. Det hender hun spør om hun kan få varm kakao. :)

jentene mine får en liten bolle lørdagsmorgen. det er ca en håndfull, og er som regel litt smågodt. de får det på morgenen sånn at de ikke skal få sukker rett før legging

(de er 8 og 9, så de tåler jo litt)

Ja, det gjør de! Idag fikk det litt karameller med fruktsmak og smågodt:) Barna er 8, 6 og 3 år..

Frøkna på snart 4, får det hu vil ha. Men det er fordi hu er veldig flink til å begrense seg. :)

Nei. Enda ikke klar på hva lørdags godt er for noe. Han er 3 år.

Back
Topp