Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag går vi tur inn til Mariholtet i Oslo![]()
Veldig fin turFint å trille innover der - gikk mye der før da vi bodde i området![]()
Småslitsomt? Hvor gamle er de? Tror jeg hadde bryti sammenHer er pappaen på reisejobb. Så jeg tok med meg alle tre barna og reiste en tur på hundeutstilling. Vi har ikke hund, men det har besteforeldrene til ungene. Så de var også der. Kost oss masse. Men merker det er litt små slitsomt å reise alene med alle tre ungene når de to eldste starter å krangle eller tulle.
Småslitsomt? Hvor gamle er de? Tror jeg hadde bryti sammen
Synes det er mer enn nok med 2 aleine :/
Hehehe. De to eldste er 9 og 6 år. Så egentlig burde de vert stor nok til å ikke være så slitsomme. Men mange ganger er det de som er verst faktisk. Man skulle tro at det var litt hjelp i eldste, men neida. De kan være en håndfull. De klarer seg jo på den måten at jeg ikke må mate de og kle de osv. Men fy søren kor de krangler og egler hverandre. Og de må ha ti tusen beskjeder før det når inn, Hehe.Småslitsomt? Hvor gamle er de? Tror jeg hadde bryti sammen
Synes det er mer enn nok med 2 aleine :/
Akkurat som å lese om mine to på 6 og 8 år!Hehehe. De to eldste er 9 og 6 år. Så egentlig burde de vert stor nok til å ikke være så slitsomme. Men mange ganger er det de som er verst faktisk. Man skulle tro at det var litt hjelp i eldste, men neida. De kan være en håndfull. De klarer seg jo på den måten at jeg ikke må mate de og kle de osv. Men fy søren kor de krangler og egler hverandre. Og de må ha ti tusen beskjeder før det når inn, Hehe.
Skal ikke være lett alltid nei. HohohoAkkurat som å lese om mine to på 6 og 8 år!![]()
Skal ikke være lett alltid nei. Hohoho
Ja, den gjør jo på en måte det. Men uansett så har alle aldre sin sjarm. Og det er jo en del lettere å heller krangle og være litt oppgitt over ungene enn å gå dagesvis uten søvn. Men det er ofte slik at man lærer å sette pris på gårsdagen når man står midt oppi en vanskelig annen dag. Så jeg prøver heller å senke mine egne krav til meg selv, og prøver å nyte alle dager. Både de som er vanskelig og de som er lett. Tiden får man aldri igjen. Og ungene vokser altfor fort.Som småbarnsmor (ingen store barn), så gleder man seg til de blir litt større og ting kan bli littt enklere. Men den drømmen faller stadig mer i grus virker det som