Lørdager...

Soltina

Forelsket i forumet
Hva bruker dere lørdagen til?

Her blir det å prøve å finne på noe som storebror på 2 liker. Så i dag blir det lekeplass og kafè.

Rømt til besteforeldrene da pappan har jobbhelg. Så her er godt vær så har vært på trilletur og koser oss I sola mens lillebror sover I vogna

Vært på lang trilletur, og nå skal vi til Oslo på kraftskiva fest(hun er samboer med en svenske). Er hos søsteren til samboeren, og lille blir med. Der er kusina til lille som er 10 uker eldre. Så dette blir første fest etter fødsel, men jeg skal selvfølgelig ikke drikke:p

Her har vi handlet litt, vært på strikkebutikk, vurderer og strikke dåpskjolen.. Ellers har vi vært tvslaver og sitt episoder med serien vi ser på nå :p

Vi prøvde oss på handletur med to barn, det var ingen suksess... Fireåringen gikk helt i kjelleren da hun ikke fikk noen plastsandaler (var i skobutikk fordi hun trengte nye gummistøvler), og så gikk hun ned i etasjen under kjelleren da hun ikke fikk Hello Kitty støvler. Så kom en ny krise i matbutikken da hun ikke fikk noe prinsesse-blad greier. Babyen måtte få pupp to ganger ila handlingen, og da vi omsider kom oss i bilen hylte begge to. Herlig kvalitetstid der altså ;-)

Her er pappaen på reisejobb. Så jeg tok med meg alle tre barna og reiste en tur på hundeutstilling. Vi har ikke hund, men det har besteforeldrene til ungene. Så de var også der. Kost oss masse. Men merker det er litt små slitsomt å reise alene med alle tre ungene når de to eldste starter å krangle eller tulle.

Her er pappaen på reisejobb. Så jeg tok med meg alle tre barna og reiste en tur på hundeutstilling. Vi har ikke hund, men det har besteforeldrene til ungene. Så de var også der. Kost oss masse. Men merker det er litt små slitsomt å reise alene med alle tre ungene når de to eldste starter å krangle eller tulle.
Småslitsomt? Hvor gamle er de? Tror jeg hadde bryti sammen :p
Synes det er mer enn nok med 2 aleine :/

Småslitsomt? Hvor gamle er de? Tror jeg hadde bryti sammen :p
Synes det er mer enn nok med 2 aleine :/
Hehehe. De to eldste er 9 og 6 år. Så egentlig burde de vert stor nok til å ikke være så slitsomme. Men mange ganger er det de som er verst faktisk. Man skulle tro at det var litt hjelp i eldste, men neida. De kan være en håndfull. De klarer seg jo på den måten at jeg ikke må mate de og kle de osv. Men fy søren kor de krangler og egler hverandre. Og de må ha ti tusen beskjeder før det når inn, Hehe.

Hehehe. De to eldste er 9 og 6 år. Så egentlig burde de vert stor nok til å ikke være så slitsomme. Men mange ganger er det de som er verst faktisk. Man skulle tro at det var litt hjelp i eldste, men neida. De kan være en håndfull. De klarer seg jo på den måten at jeg ikke må mate de og kle de osv. Men fy søren kor de krangler og egler hverandre. Og de må ha ti tusen beskjeder før det når inn, Hehe.
Akkurat som å lese om mine to på 6 og 8 år! :o

Som småbarnsmor (ingen store barn), så gleder man seg til de blir litt større og ting kan bli littt enklere. Men den drømmen faller stadig mer i grus virker det som
Ja, den gjør jo på en måte det. Men uansett så har alle aldre sin sjarm. Og det er jo en del lettere å heller krangle og være litt oppgitt over ungene enn å gå dagesvis uten søvn. Men det er ofte slik at man lærer å sette pris på gårsdagen når man står midt oppi en vanskelig annen dag. Så jeg prøver heller å senke mine egne krav til meg selv, og prøver å nyte alle dager. Både de som er vanskelig og de som er lett. Tiden får man aldri igjen. Og ungene vokser altfor fort.

Back
Topp