Lørdagen er snart over

Actrine

Forumet er livet
Det har vert en krevende uke, Aslak har slitt med omgangssyke. Det eneste som ikke stemmer er at han har enorm matlyst og så har han MYE energi!! .. kan selvsagt ikke gå i bhg og utfordringen blir å holde han i nærhet av badet samtidig som han får nok å henge fingrene i slik at han ikke henger i tapeten! hehe

Solveig er heldigvis frisk som en fisk! Det er ikke mye hun er syk. På skolegruppa torsdag fikk de lekser. Hun var så ivrig at disse ble gjort med en gang! Kjempekjekt med lekser.

I dag har vi vert med far og Jago på trening i Norske redningshunder. Ungene fikk være figuranter! Det er kjempestas når Jago finner de og får belønning! Nå har Aslak lagt seg og Solveig ser på kulejenter. Hun blir gira og har lyst å gjøre det samme hun også!

Syns helgene går så altfor fort.....Snuppa og jeg har kost oss hjemme hos mor. Mann og de 2 eldste er på korpsseminar - så her er det rolig kveld.

Håper Aslak snart blir frisk - ikke spøk å ha omgangssyka.

Helgene går enda raskere her Ikkenymor (takk for at du beholdt avataren, så vet jeg fremdeles hvem du er ) - jeg våknet nemlig i morges og lurte på hvorfor ikke vekkerklokka til G ringte - og så begynte jeg mentalt å planlegge dagen, pakking av barnehagesekk, etc. - og det tok nesten en halv time før jeg oppfattet at det er søndag i dag.

Det er farsdag, men vi hadde markering i går kveld - i går var det nemlig så veldig fint vær her, og jeg tenkte at om det skulle være like fint i dag var det greit å kunne benytte dagen ute i finværet... ettermiddagen og kvelden skal vi nemlig tilbringe på grendahuset, det er tid for marknad - lodd, tombola, åresalg, gryterett, kaker, kaffe og plenty med sosialt samvær. Kjenner at jeg gleder meg enda mer enn tidligere, ganske enkelt fordi jeg føler mer tilhørighet enn før - etter at jeg flyttet inn i bygda og ble tatt med i dameklubben har jeg mer til felles med alle enn jeg hadde tidligere (hvor jeg jo egentlig bare var gift med en av bygdas små sønner - he,he)

Ja, og ut over det har vi ingen planer - men vi må lage god frokost til pappa når han våkner da.

Hva har dere ordnet av farsdagsgaver forresten?

Ja, lenemor - jeg skulle egentlig slette hele brukeren, men så måtte jeg bare få en ny en alliekvell

Puh nå ble jeg letta Ikkenymor!! Flott at du har samme avatar!

Så kjekt at du har blitt tatt godt imot lenemor!!

Nå har jeg laget suksesskake.. tenker å ta med til svigers i dag på overraskelsesbesøk! yeeey

Så søt du er med svigersa dine da Actrine! Ja, jeg inviterte forresten svigers over på kake i går kveld, så jeg er vel ikke så verst selv emoticon

Nå har jeg sminket og ordnet meg, er klar for marknad, Johanna er klar, G er og tar ut penger, og AUgust ligger og sover - det startet der borte for ti minutter siden, men holder på til sju i kveld, så det går nok bra.

Glad du valgte å ikke slette deg Ikkenymor - ikke for det, kontakten her inne blir mer og mer sporadisk, det er på facebook det skjer nå... men jeg savner nå det her inne litt allikevel jeg

Back
Topp