Lørdagen :D

De rene, friske, smakene er tydeligvis favorittene i små munner ;) Klager ikke, det er jo veldig fint da! Men hun er veeeeldig glad i potetskruer også, men det får hun bare en og annen lørdag, er jo så sinnsykt mye salt i de ;)

Ja frukt, bær og smoothie er det beste Liana får hvertfall :) rene naturlige og søte smaker er digg :D men selvfølgelig, sånne ting som potetskruer og ostepop er en hit her også :P Leoh fikk litt saft fra drue på tunga idag, han bare gliste og smatta :P:) hehe første gang han har fått smake noe nytt ;)

Merkelig at leger praktiserer så ulikt...

Ja syns jeg å.. virket som om legen "min" syns det var en dum løsning å.. men er ikke han som bestemte dette ;) men jeg vet at om han hadde mistenkt astma hos Liana, så hadde han hendvist oss videre, eller skrevet ut resept på noe astmamedisin! Men da måtte han vært overbevist lissom.. og han var mer sikker på at det ikke var noe alvorlig med Liana :) siden pusten og lungene var helt bra, tross forkjølelse (noe som du sikkert vet blir verre når man er forkjøla; ) )

Æsj, så ekkelt :( Men man blir kanskje ikke like panisk når det er pga hoste, når man vet det ikke er omgangssyke? ;)
Jeg ville forsøkt astmamedisin, vi fikk det til Hermine pga natthoste som aaaaldri ga seg. 14 dager på medisin så forsvant hosten, ingen mer oppkast på natta ;) Men hun var ikke spesielt forkjøla, bare hosta og hosta til hun spydde! Man kan visst også få noe som heter Bronkyl som løser opp slim, blander det i vann/saft/juice og så drikker barnet det :)
Nei,takler det mye bedre da hehe. Når jeg vet at jeg ikke blir smittet og blir kvalm osv...
Ok,så jeg kan spørre legen om det?
Men,han virker ikke tungpustet eller noe. Hjalp medisinen fort? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Nei,takler det mye bedre da hehe. Når jeg vet at jeg ikke blir smittet og blir kvalm osv...
Men,han virker ikke tungpustet eller noe. Hjalp medisinen fort? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Kan han ha refluks??

Kan han ha refluks??
Er det vondt? For det virker ikke som om han har det..... vanskelig å vite,for han har ikke det helt store ordforrådet ennå :(
Han er slik med medisiner og hostesaft ol også. Alt kommer o retur med en gang. Mina svelger det uten problem hehe. Rart.
Kålormen Wael 14.10.11♡

Er det vondt? For det virker ikke som om han har det..... vanskelig å vite,for han har ikke det helt store ordforrådet ennå :(
Han er slik med medisiner og hostesaft ol også. Alt kommer o retur med en gang. Mina svelger det uten problem hehe. Rart.
Kålormen Wael 14.10.11♡
Vet ikke om det er mye smerter. Men vanlige symptomer er mye gulping/ oppkast, dårlig vektoppgang...
https://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Gastroosofagealrefluks-GOR.aspx

Men,han virker ikke tungpustet eller noe. Hjalp medisinen fort? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Tok to ukers tid før medisinene gjorde jobben sin! Synes absolutt du skal snakke med legen om det. Skader ikke å prøve det ut, medisinene hjelper kun om astma er årsaken til hosten ;)

Back
Topp