Lørdagen :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Kan starte en skravletråd når jeg først titter innom jeg da :D
Jeg er på plass på skolen, en time for sen til forelesning, men de kommer jo aldri ut i pause. Jeg hater å komme inn midt i undervisningen, så her sitter jeg og venter pent :p
Ha en fin dag

Hehe kos deg med forelesning! (Om du kommer deg inn:P )

God morgen, Girls ;)
jentene våkna litt før 8, og samboer sto opp med dem :) Leoh våknet litt før 9 ;) må si det er en del mer bråk her enn i uka :P haha hvertfall nå som Leoh lager så høye lyder! :)

Jeg må snart dusje og en av oss må handle etterpå.. ellers blir det vel en tur ut, for det snør masse! Eller gjorde hvertfall :P

Ønsker alle en fin lørdag!

God dag!:)
Jenny våkna 05.15 og var litt sånn "erre herre er party?" Storsenga it is, mente mammaen, som ikke var i humør til nachspiel akkurat da.:p Vi ble liggende til 08.15, fikk dusja oss, spist frokost, satt klær til vask og tromling, støvsuga og tegna litt. Nå forsøker papsen å få Jen til å sove ute i vogna mens jeg slapper litt.;)

Ingen planer for dagen, annet enn at vi må ta oss en tur ut i blesten.
Ha en fin dag dere!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jenny våkna 05.15 og var litt sånn "erre herre er party?" Storsenga it is, mente mammaen, som ikke var i humør til nachspiel akkurat da.:p Vi ble liggende til 08.15, fikk dusja oss, spist frokost, satt klær til vask og tromling, støvsuga og tegna litt. Nå forsøker papsen å få Jen til å sove ute i vogna mens jeg slapper litt.;)

Bra dere fikk drøya den litt :-) Deilig med rolige morningen...

Morro med morgenfugler ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Fikk sovet til 6.50,men da mamma våknet fikk jeg sove fra 9.15-10.45... deilig.
Mina sover,og Wael ser på sauen Shaun..
Snødd masse og blåser en del her nå. Æsj... og jeg som trodde det var vår snart :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe kos deg med forelesning! (Om du kommer deg inn:P )

God morgen, Girls ;)
jentene våkna litt før 8, og samboer sto opp med dem :) Leoh våknet litt før 9 ;) må si det er en del mer bråk her enn i uka :P haha hvertfall nå som Leoh lager så høye lyder! :)

Jeg må snart dusje og en av oss må handle etterpå.. ellers blir det vel en tur ut, for det snør masse! Eller gjorde hvertfall :P

Deilig at jentene sover til 8,og Leoh til 9 :-)
Sover alle hele natten?

Wael hosta igjen igår kveld,og kasta opp over hele senga.. drittlei hosting. Endelig var han bra,men så er fetteren i dårlig form. Flott! Men men :-)

Deilig å gå ut en tur da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Bilder fra lunsj:) bestemor på besøk. idag1392468640941.jpg

•☆tastedingsen☆•

Kan starte en skravletråd når jeg først titter innom jeg da :D
Jeg er på plass på skolen, en time for sen til forelesning, men de kommer jo aldri ut i pause. Jeg hater å komme inn midt i undervisningen, så her sitter jeg og venter pent :p
Ha en fin dag

Kose deg på forelesning, når den tid kommer:p:D hehe! Snør det mye oppe hos dere også? Her snør vi omtrent ned annenhver dag også smelter det neste dagen;):o
Ha en fin lørdag, søta:)<3

Hehe kos deg med forelesning! (Om du kommer deg inn:p )

God morgen, Girls ;)
jentene våkna litt før 8, og samboer sto opp med dem :) Leoh våknet litt før 9 ;) må si det er en del mer bråk her enn i uka :p haha hvertfall nå som Leoh lager så høye lyder! :)

Jeg må snart dusje og en av oss må handle etterpå.. ellers blir det vel en tur ut, for det snør masse! Eller gjorde hvertfall :p

Hehe, så moro Leo har begynt og "skravle" han og:D
Det trengs i en hønsegård:D^^;)
Handling må dessverre til engang iblandt, kjipt og dra seg på butikken, men når man først er det greit;) hehe..
Endelig får dere også snø:D*klappeklappe* Kose dere ute i snøen;) Nå er det perfekt kram snø til snølykter og snømenn og snødamer her iallfall:):D

Ha en fiiin lørdag du og snupp:)

Hahhaa, jaffå? Har du ei " tidlig morgen klar for fest berte" i huset:D Alltid like gøy det;)^^ Kan tro vi har hatt mange av de her i huset og;) Desverre så var ikke storsenga noe for hu;):o
Jaggu, skal si du har fått gjort noe idag:):D FLINKA:)

Ha en fin lørdag og kos dere på tur på selveste blåsbort dagen;)

Snødd masse og blåser en del her nå. Æsj... og jeg som trodde det var vår snart :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så deilig du fikk sovet noen ekstra timer;):D Det gjør seg virkelig:)
Haha, sauen shaun er konge, jeg sitter og ler meg skakk hver gang vi ser på det^^
Ojjojj, tror nok ikke våren er her helt ennå!:(

Ha en fin lørdag:)

Idag fikk jeg sove til 10.30:D
Var kjempedeilig og ligge og dra meg:)
Mathea kom inn i storsenga idag tidlig kl 7, var så kosleig jeg sovna igjen:o:D hehe..

Svigermoren min var på besøk noen timer idag, så da spiste vi lunsj sammen:) Var Veldig koselig:):):) Hu hadde perler og bøker med til barna, og masse frukt:) Hu er så snill:)

I 14 dager har vi vært godterifri i huset, har istedetfor spist mye fruktsalat med vaniljekesam og litt revet mørk sjokolade over:)
Så denne helga får barna litt godteri igjen også blir det 14 dager til neste gang:)
Og det har gått veldig fint, barna har ikke etterspurt godteri engang!

Dagens planer INGENTING:) Kanskje en tur ut i snøen eller så blir vi inne:)

Til middag blir det hjemmelaga mousakka med potetmos, kjøttsaus og tomater i flere lag og ost på toppen:) Serveres med salat og hvitløksbaguetter til:)

Ha en fin lørdag alle sammen:)

Snødd masse og blåser en del her nå. Æsj... og jeg som trodde det var vår snart :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så bra at du har fått sovet litt ekstra :D sånt vær har det vært her å! Blåst masse i noen dager og snø/regn om hverandre.. men idag snør det, men er veldig vått!

Deilig at jentene sover til 8,og Leoh til 9 :-)
Sover alle hele natten?

Wael hosta igjen igår kveld,og kasta opp over hele senga.. drittlei hosting. Endelig var han bra,men så er fetteren i dårlig form. Flott! Men men :-)

Deilig å gå ut en tur da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jepp, her sover de hele natta ;) men jeg var innom Emira og Liana én gang hver.. Emira måtte på do og Liana trengte smokk og bamsen :P

Nei så kjedelig! :( også typisk at det skjer i senga av alle steder :eek: håper han ikke blir dårlig igjen!

Hehe, så moro Leo har begynt og "skravle" han og:D
Det trengs i en hønsegård:D^^;)
Handling må dessverre til engang iblandt, kjipt og dra seg på butikken, men når man først er det greit;) hehe..
Endelig får dere også snø:D*klappeklappe* Kose dere ute i snøen;) Nå er det perfekt kram snø til snølykter og snømenn og snødamer her iallfall:):D

Ha en fiiin lørdag du og snupp:)

Hehe ja er kjempe gøy at han skravler:D han har jo skravla når han har fått selskap tidligere å, men nå er det HØYE lyder! Nytter jo ikke å se på tv eller prate når han setter igang :P hahaha..

Hehe ja, er snø og regn nesten annenhver dag her.. men er gøy når den snøen først er her da :)
Sambo tok snuppene med ut før Liana skulle sove, da lagde dem snømann som selvfølgelig heter Olaf (etter filmen frost) :P
1392472377485.jpg

Idag fikk jeg sove til 10.30:D
Var kjempedeilig og ligge og dra meg:)
Mathea kom inn i storsenga idag tidlig kl 7, var så kosleig jeg sovna igjen:o:D hehe..

Svigermoren min var på besøk noen timer idag, så da spiste vi lunsj sammen:) Var Veldig koselig:):):) Hu hadde perler og bøker med til barna, og masse frukt:) Hu er så snill:)

I 14 dager har vi vært godterifri i huset, har istedetfor spist mye fruktsalat med vaniljekesam og litt revet mørk sjokolade over:)
Så denne helga får barna litt godteri igjen også blir det 14 dager til neste gang:)
Og det har gått veldig fint, barna har ikke etterspurt godteri engang!

Dagens planer INGENTING:) Kanskje en tur ut i snøen eller så blir vi inne:)

Til middag blir det hjemmelaga mousakka med potetmos, kjøttsaus og tomater i flere lag og ost på toppen:) Serveres med salat og hvitløksbaguetter til:)

Ha en fin lørdag alle sammen:)

Å så godt for det å sove så lenge :D

Så flinke dere er som har jatt glutenfritt så lenge! Merker noen noe forskjell på formen eller? :)

Deilig middag! :D kos dere masse med den!;) her blir det hjemmelaget calzoner med karbonadedeig, løk, paprika, purre, pais og ost inni! Det blir godt! Hehe..

Ha en fin lørdag du også <3

1392478309576.jpg
1392478326842.jpg

•☆tastedingsen☆•

Ferdig:D
1392479162403.jpg

•☆tastedingsen☆•

Back
Topp