Lørdagen 8.2

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:-)

Trassig natt igjen her, den verste på lenge i grunn. Så nå er vi alle en smule på felgen, men frokosten er fortært så vi får bare ta det litt rolig i dag:-)

Håper dere andre har fått sovet godt.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Trassig natt igjen her, den verste på lenge i grunn. Så nå er vi alle en smule på felgen, men frokosten er fortært så vi får bare ta det litt rolig i dag:-)

God mor'n.

Jentene våre tar tydeligvis av på nattestid..:confused: Her også var natta dårlig, med våk fra 01.30-04.30.

Vi skal levere Jenny hos mine foreldre i dag, hvor hun skal overnatte til i morra. Vi hadde tenkt oss en tur på byen sammen og feire bursdagen min, men nå frister det egentlig mer å droppe byturen og heller sove.:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff, så slitsomt for dere alle! Håper hun blir bedre på sovinga før lillesøster kommer ;)

Hermine har fått sovehjertet for alle barna her nå :eek: Hun ble lagt hos mamma i går, i vogna, vi flytta henne over i bilstol og kjørte hjem, flytta henne over i senga og kledde av henne....hun leet ikke på et øye :eek: :p :) Snorka til kl 06, fikk mme og ei skikkelig hostekule så hun måtte få Ventoline og sov vi til 07.30 :)

Idag skal jeg reise på hyttetur sammen med fire venninner mens mannen og Hermine skal styre hjemme. Det gleder jeg meg til! :)

Nå er det litt kaffe og noen Tom&Jerry kjeks, og barne-tv :) Herlige lørdag!!!

God mor'n.

Jentene våre tar tydeligvis av på nattestid..:confused: Her også var natta dårlig, med våk fra 01.30-04.30.

Vi skal levere Jenny hos mine foreldre i dag, hvor hun skal overnatte til i morra. Vi hadde tenkt oss en tur på byen sammen og feire bursdagen min, men nå frister det egentlig mer å droppe byturen og heller sove.:(

Gå ut å spise bare og så hjem og sove??? Jeg hadde glatt valgt søvn altså ;)

Kos dere uansett da! :)

God mor'n.

Huff, så dumt dere også fikk en slik natt når dere skulle ut å kose dere:(
Her startet det allerede fra 11.00, og egentlig med en oppvåkning i timen...

Kan jo hende dere kommer over kneika og får tatt en tur, heller spise litt tidligere for så dra hjem. I hvertfall deilig med barnevakt til i morgen:-)
Har du bursdag i dag forresten? Så fall, gratulerer så masse:wav

Huff, så slitsomt for dere alle! Håper hun blir bedre på sovinga før lillesøster kommer ;)

Hehe, det håper jeg også, men da blir det uansett mannen sitt problem inntil videre:cool:

Men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å holde meg unna når hun roper mamma:D

Huff, så dumt dere også fikk en slik natt når dere skulle ut å kose dere:(
Her startet det allerede fra 11.00, og egentlig med en oppvåkning i timen...

Kan jo hende dere kommer over kneika og får tatt en tur, heller spise litt tidligere for så dra hjem. I hvertfall deilig med barnevakt til i morgen:-)
Har du bursdag i dag forresten? Så fall, gratulerer så masse:wav
Ja, det er litt kjedelig..Vi har jo ikke vært på byen sammen på leeenge, så jeg hadde gleda meg til det da. Får se hva vi finner på.:)
Jeg har bursdag i morra, men takk for gratulasjonen.:)

Ja, det er litt kjedelig..Vi har jo ikke vært på byen sammen på leeenge, så jeg hadde gleda meg til det da. Får se hva vi finner på.:)
Jeg har bursdag i morra, men takk for gratulasjonen.:)

Ja, det blir lenge mellom hver gang man får ut å spise sammen:-) Vi skal ut søndagen før lillesøster kommer, det blir godt:-)

Huff så dumt :( er det noe som plager hun eller?

God mor'n.

Håper dere kvikner litt mer til utover dagen så dere får dratt ut;) og da kan dere jo sove lenge i morgen:)

Huff så dumt :( er det noe som plager hun eller?
Lurer på det ja, men aner ikke helt hva. Hun er jo i grei form på dagtid.

Hermine har fått sovehjertet for alle barna her nå :eek: Hun ble lagt hos mamma i går, i vogna, vi flytta henne over i bilstol og kjørte hjem, flytta henne over i senga og kledde av henne....hun leet ikke på et øye :eek: :p :) Snorka til kl 06, fikk mme og ei skikkelig hostekule så hun måtte få Ventoline og sov vi til 07.30 :)

Idag skal jeg reise på hyttetur sammen med fire venninner mens mannen og Hermine skal styre hjemme. Det gleder jeg meg til! :)

Nå er det litt kaffe og noen Tom&Jerry kjeks, og barne-tv :) Herlige lørdag!!!

Deilig med sovebarn :D hehe.. kos deg masse på hyttetur :)

Lurer på det ja, men aner ikke helt hva. Hun er jo i grei form på dagtid.

Hmmm.. det kan ikke være utviklinga da? Har ikke hun akkurat begynt å gå?:)

Gudd morning! :)

Jeg burde kansje ikke fortelle noen om vår natt:P meeeen alle barna har sovet hele natta! Liana fra 18:30-08:00, Emira fra 20:00-07:00 og Leoh fra 22:30-08:30 :D

Idag er samboer på jobb, så jeg styrer med ungene alene i noen timer;) idag skal pappan min hente en uro jeg har kjøpt til Leoh, av søskenbarnet mitt :) Liana er fortsatt veldig glad i sin, så har ikke hjerte til å ta den fra hun:P

Liana har tatt på seg hårbøyle selv, og ga seg selv en velfortjent applaus :P
1391852057659.jpg
1391852071825.jpg
1391852089528.jpg

Gå ut å spise bare og så hjem og sove??? Jeg hadde glatt valgt søvn altså ;)

Kos dere uansett da! :)
Takk for det.:)
Tenkte å ta oss noen glass, men da blir det vanskeligere å komme seg hjem, i og med at vi bor tre mil fra byen utafor allfarvei. MEN nå løste det seg, for den kjære mammaen min stakk bankkortet sitt i lomma mi når vi hadde levert Jenny, og sa at hun spanderte på oss ei natt på hotell i byen. ♡ Elsker den dama der asså!!!:)

[quotnita87, post: 17044552, member: 68498"]Hmmm.. det kan ikke være utviklinga da? Har ikke hun akkurat begynt å gå?:)[/quote]
Helt sikkert noe sånt, men vi holdt oss inne i dg for sikkerhetsskyld:-)

Gudd morning! :)

Jeg burde kansje ikke fortelle noen om vår natt:p meeeen alle barna har sovet hele natta! Liana fra 18:30-08:00, Emira fra 20:00-07:00 og Leoh fra 22:30-08:30 :D

Idag er samboer på jobb, så jeg styrer med ungene alene i noen timer;) idag skal pappan min hente en uro jeg har kjøpt til Leoh, av søskenbarnet mitt :) Liana er fortsatt veldig glad i sin, så har ikke hjerte til å ta den fra hun:p

Liana har tatt på seg hårbøyle selv, og ga seg selv en velfortjent applaus :p
Vis vedlegget 49821
Vis vedlegget 49822
Vis vedlegget 49823
Så herlig:-)
Deilig natt dere fikk, det er vel fortjent:-)

Takk for det.:)
Tenkte å ta oss noen glass, men da blir det vanskeligere å komme seg hjem, i og med at vi bor tre mil fra byen utafor allfarvei. MEN nå løste det seg, for den kjære mammaen min stakk bankkortet sitt i lomma mi når vi hadde levert Jenny, og sa at hun spanderte på oss ei natt på hotell i byen. ♡ Elsker den dama der asså!!!:)

Det var mamman sin det, kos dere masse:-)

[quotnita87, post: 17044552, member: 68498"]Hmmm.. det kan ikke være utviklinga da? Har ikke hun akkurat begynt å gå?:)
Helt sikkert noe sånt, men vi holdt oss inne i dg for sikkerhetsskyld:-)[/quote]

Ja er greit å være på den sikre siden :)

Back
Topp