Lørdag:)

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Mina våknet i 0600 tiden igjen[&:] Håper hun snaaaart sover til 0700[8|]. Nå sitter hun og spiser mens hun ser på Sauen Shaun[;)] Mens jeg koser meg med en kopp te og dataen[8D]

Ute ser det ut som det blir BLÅ himmel og litt sol, men det blåser litt. Men det gjør ingenting så lenge det er oppholdsvær[:D]

Idag skal vi toge til Fredrikstad. Det er en kjempe fin lekeplass der og så spiser vi en god lunsj. Titter litt i butikkene må vel jeg og[;)] Helgene er egentlig det kjedeligste her i Halden synes jeg, for det er sååå lite å finne på. Gleder meg til å komme tilbake til Oslo[:D]

Hva skal dere idag??[:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Tjoho![:D]

Jeg skulle egentlig sovet nå, men er jo sååå våken![:-] Mannen har dratt på gutte-golf-tur til Barcelona, og Bertine har sovet hos bestemor i natt. Jeg skal hente henne etter BodyPump-timen etterpå. Så jeg kan jo da sove i 2,5 timer til!!! Får nok legge meg litt igjen, og se om det funker, for ellers blir jeg rimelig trøtt utover dagen..[&:]

Bertine og jeg skal kose oss hjemme alene helt til tirsdag kveld, det skal bli ganske deilig egentlig..[8D] Bare oss jentene![:)]
Idag må vi shoppe litt, trenger flere cherrox, og stoff til "nattgardiner" hos Bertine.. Hun våkner for tidlig pga lyset..[&o] Så skal vi kanskje på svømming i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen!!![:)]

Lystett rullgardin bruker vi. Kjøpt på Princess..

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: oslojente1980

Lystett rullgardin bruker vi. Kjøpt på Princess..

Vi har det også.. men det kommer inn litt lys på sidene.. og det er nok til at hun mener det er morgen, for det er jo lyst ute![&:]

Skjønner. For det kommer nok litt ann på hvordan vinduet er plassert og møbleringen i rommet. For hos meg får jeg litt lys inn på sidene, mens hos Mina så er vinduet plassert i hjørnet så hun får ikke noe lys mot seg.

jeg har sovet på armen til mannen min i natt, for første gang på et par måneder, og det er nå bestemt - dette blir en permanent løsning. August sov på gjesterommet for første gang, og det gikk som en drøm - våknet første gang halv to (og så sovnet jeg der inne og våknet igjen halv fire - la han over i senga og kom meg inn i min egen seng) og så klokka halv seks igjen.

Nå sitter Johanna og ser barne-tv, og jeg venter på at knerten skal bli trøtt så jeg kan legge han og begynne å ordne frokost

Johanna og jeg skal i fireårslag til ei barnehagevenninne i dag, så vi må lage kort - gaven har jeg vært og handlet allerede.

Hadde håpet på finvær i dag, sånn det var i går, men det ser ikke slik ut foreløpig. Nåja, det kan fremdeles snu

Nå sitter jeg her å venter på min søster som skal hente meg. Vi skal på kurs i dag gjennom jobben. Kurset varer i 8 timer så der går nok det meste av dagen ja. I kveld tror jeg det er noen jenter som kommer på overnatting til mine jenter så det blir nok ikke en stille og rolig kveld[8D][:D]
Ha en super dag alle sammen[:D]

God morgen.

Sovet sånn passe i natt, våknet når gutta sto opp i natt, var en som var glad for å kjøre lastebil ja, venta lenge på det.

Jeg har egentlig ingen planer i dag, må lage pannekake røre, henge opp litt tøy. Tenkte jeg skulle ta en tur te Moss i dag og titte litt, og se om jeg finner noe på salg.

Må på posten en tur også, men det tar jeg på hjemveien fra Moss.

Her er det bare jeg og ungene som er våkne.. Vi har spist frokost, og skrevet brev til besteforeldrene.. [:D] Dvs tegna en tegning til hver som vi skal ned å sende i dag..
Tror gjerne vi skal bake litt muffins senere eller noe.. Siden det er lørdag.. [8D]
Jeg syns det er så stygt her nå når snøen begynner å forsvinne.. Brune plener, nakne, knekte busker osv.. MEN vi får bare håpe det kommer seg etterhvert..!

God Morgen [:D]

Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg sov til kvart over 11 om morran, deeeilig! Var ute på byen i går faktisk, i Skien .. Utrolig koselig!! Er så deilig å være sammen med gamle venner og nyte helgen [:)] I dag skal vi gå en tur oppå ett lite fjell, med matpakke, kvikklunsj og appelsiner - også ut på byen igjen i kveld, da i Porsgrunn [:)]

Ha en fantastisk dag, alle flotte damer [:D]

Jeg fikk ikke sove før sent i natt. Da poppet jeg en sovepille, så jeg fikk sove godt når jeg først sovnet. Jeg har akkurat klipt luggen til Frida, så dusjet vi sammen og ordnet oss. Snart skal vi i selskap til bestevenninna til Frida. Hun står bare og tripper, for hun gleder seg sånn. Etterpå må vi få tatt ukeshandelen, og i kveld kommer pappa og dama på besøk. Håper dere alle får en fin dag.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

God Morgen [:D]

Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg sov til kvart over 11 om morran, deeeilig! Var ute på byen i går faktisk, i Skien .. Utrolig koselig!! Er så deilig å være sammen med gamle venner og nyte helgen [:)] I dag skal vi gå en tur oppå ett lite fjell, med matpakke, kvikklunsj og appelsiner - også ut på byen igjen i kveld, da i Porsgrunn [:)]

Ha en fantastisk dag, alle flotte damer [:D]

Godt du koser deg snuppa, det fortjener du. Deilig å sove lenge[:)]

I dag har jeg og ungene vert på shopping mens far i huset fikk noen timer alene hjemme. Vi hadde som mål å kjøpe gave til en gutt på mars09 forumet. Vi skulle i selskap i dag. Etter mye forhandlinger så ble gaven kjøpt. Solveig mente at gutten skulle få en støvsuger. Hmm.. kanskje han skal lære seg å gå først? hehe

Vi fikk også handlet en vårdress til Solveig. Godt hva som er gjort!

Selskapet var så koselig! Kjekt å bli bedt i selskap til en nettvenn![:D]

Nå har jeg lagt Aslak. Han var dødelig fornermet fordi det var jeg som la han. Lå og ropte på far! Nå er Solveig fornermet fordi det er far som steller henne og skal lese for henne! Snakk om vanedyr!![8D][:D]

Her er våre barn lagt også - August for andre natt på eget rom... han våknet igjen to minutter etter at jeg var gått ned, og selv om det tok nesten 20 minutter klarte G å roe han ned igjen og han sovnet. Godt å se at han kan sovne uten puppen i munnen. Nå er det middagslaging - G og jeg skal spise crispy chicken.

Har hatt en super dag - jeg føler meg så full av energi, har fått fine komplimenter av min kjære mann, og hatt to timer fri fra gutta mine og vært i barneselskap med Johanna.

Back
Topp