Lørdag..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her var det morgning litt i det tideligste laget for meg nemmelig kl 0600[:-][&:] Mina har vært våken et par ganger i natt, men sovnet greit igjen hver gang. Idag hoster hun litt mer. Ute er det nesten snøstorm[:'(] Møkkavær!!!!!!!!!!![&:]

Så det blir en innedag på oss i hvertfall.

William kom inn å vekket meg 05.20 og jeg slet så veldig med å få sove i natt, at sist jeg så på klokka var kvart på fire, så jeg er sinnsykt trøtt [&:] Det er litt bedre nå da, har sløvet på sofan mens han og Leah som kom etterhvert har sett på barne tv! Men uff, det her blir en enormt lang dag asså [:-]

Oslojente ; Det er slikt vær hos dere også ja [:'(] Innmari lei den snøen [8|]

Her var det en rolig morgen - August og jeg våknet i halv-åtte-tiden, og da var det helt stille i huset. Vi lå lenge og snakket og kosa oss på senga før vi sto opp, og da vi var på badet kom Johanna tuslende også. Nå har jeg fyrt i peisen og kokt kaffe, Johanna ser barne-tv og August sitter i vippestolen og snakker litt.

Vi har også fått kuldevær igjen - fra 5-6 varmegrader i går til 13 kalde i dag... typisk altså, da blir det innedag på oss i dag - August er for liten til å gå ut i sånn kulde, og det er ikke bra for astmaen til Johanna. Har bare tenkt oss en tur opp på hytta til svigers (vi må nok innom hjemme hos svigers og hente oss litt ved også, for jeg tror G tok inn siste rest i går kveld, og det lille der varer ikke lenge)

God morgen!
Her kom Sindre inn i 7.30 tida og ville at jeg skulle lese til han.. Men jeg spurte om ikke heller han kunne lese til meg, så da kunne jeg dorme litt til.. [8D]
Maren er ikke i kjekk form.. Hun er forferdelig tett i brystet, og har en grusom hoste.. [&o] Og det er lite kjekt å vite at flere barn i barnehagen er innlagt pga RS-virus nå.. Så spørs om ikke vi må ta en tlf til legevakten senere.. Hun blei lytta på på onsdag, og da var alt fint da, men hosten er blitt verre.. Men ellers er hun fin.. Spiser og drikker godt og sånn.. [:D]

Jeg sitter og ser (og nyter) reprise av OL-gullene fra i går.. Men nå ser jeg at Maren sitter og spiser papp, så må vel lette på meg.. [:D]

God morgen.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, er trøtt her jeg sitter nå men kan ikke legge meg igjen for da sovner jeg godt.

Skal lunsje med ei venninne jeg ikke har sett på mange år, gleder meg.

Marcus kommer hjem i ettermiddag.

Nå er jeg lei snø, vi snør jo inne snart, blåser og er kaldt ute.
Det er kaldt inne også siden vi ikke har noe ved eller gass å fyre med, også har jeg en mann som ikke vil bruke varmeovnene her inne. Har en liten elektrisk varmeovn som står på nå, lei av å fryse.

Sambo er på jobb og pga været så vet jeg ikke når han kommer hjem i dag.

ORIGINAL: Anjalef

God morgen.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, er trøtt her jeg sitter nå men kan ikke legge meg igjen for da sovner jeg godt.

Det er kaldt inne også siden vi ikke har noe ved eller gass å fyre med, også har jeg en mann som ikke vil bruke varmeovnene her inne. Har en liten elektrisk varmeovn som står på nå, lei av å fryse.

Tuller du eller?? Ikke får du penger, ikke får du ha det varmt i huset? Høres ut som drømmemannen [&:]

God lørdag jenter,
Formen til meg og christian er litt bedre, men vi hoster like mye enda begge to.
Så blir en rolig i dag her.

Ønsker alle en god lørdag

Litte tips Anjalef. be din kjære lage et regne stykke på hvor mye det koster å fyre med ved, gass framfor strøm.
Hvis man ikke får ved gratis er det dyrere en strøm. Så er bare tull at man ikke skal ha på varme i huset.

God ettermiddag!

Skjønner det er flere som har sovet dårlig i natt - men jeg kan vel egentlig bare skylde på meg selv[&:] Måtte se litt på curlinggutta og beundre deres helt fantasitiske bukser[:D] Men så måtte jeg bare "kaste" inn håndkleet og legge meg i ett-tia. Selvsagt våkna snuppis halv 7 og ville stå opp - føler på seg at det er helg ja - men så fikk jeg overbevist henne om at det var "natta" enda så da sov vi litt videre i vår seng. Halv 9 måtte jeg imidlertid opp - da var det morgen!

Lurer på om jeg bør ta meg en hvil - skal på revy i kveld, på denne: http://www.rogalandsavis.no/puls/article4842988.ece Gleder meg! Vi skal først ut å spise, mine søsken med følge. Dessverre skar det seg for mannen min å være med - ble så mye kluss i forhold til barnevakt o.l at han blir hjemme[&o] Jeg skal i alle fall kose meg![:D]

Maja er forkjølet igjen og surklete i brystet, så hun har nesten ikke sovet i natt - og ikke mannen heller, så da Frida ville stå opp satte han på barnetv og la seg til å sove (tv på soverommet). så da jeg sto opp var Frida sulten, smågrinete og veldig keen på oppmerksomhet. Samtidig våknet Maja og var hissig etter mat. Jeg ga Maja (som tullet mye med flaska) mat mens jeg la puslespill med Frida - som var sur for at jeg ikke kunne lage mat til henne og nektet å vekke faren så han fikk hjelpe. Vi gikk tom for kokt vann til mme, så i det jeg skulle koke vann gulpet Maja på meg og golvet og begynte å gråte etter mer mat mens Frida som vanlig snakket i ett kjør. Jeg fikk gitt Maja mat og la henne ned for å få gå på do. Jeg visste at Frida ventet på mat, jeg var sulten selv og fikk ikke gått på do pga forstoppelse. Da var jeg så stressa (frida hadde vært våken i litt over tre timer uten mat) og frustrert (fordi jeg ikke fikk gå på do) at jeg var på gråten. Men jeg tok meg sammen og laget mat til Frida og meg og vi koset oss med bløtkokt egg etter å ha spist brødskiver. Mannen sto også opp da og tok Maja som sutret for seg selv. Jeg er glad morgenen er over.

Mannen har tatt med seg jentene utover til svigers nå, så nå er det stille i huset. Jeg skal prøve å støvsuge litt her for første gang på nesten et år for å se om bekkenet mitt tåler det. Jeg er spent. Det begynner å bli på tide å flytte grenser nå og lære seg hvor grensene går nå. Jeg har litt gangvansker innimellom enda, men ikke så veldig vondt lenger (når jeg gjør bortimot ingenting vel og merke og tar korte skritt), så nå kan jeg sikkert begynne å gjøre litt igjen. Det skal bli veldig godt. Det har vært et stort savn.

Jeg skal prøve å lage fotobok til broren min og kona med bilder fra bryllupet. Jeg la inn femti bilder i rekkefølge i går før det skar seg og ble borte - TO GANGER!! Jeg brukte jo mange timer på det, så andre gangen var jeg nøye med å lagre. Det var det ingen vits i for det lot seg ikke åpne igjen. Da var jeg mildt sagt skuffet. Jeg hadde laget takkekort også, men de ble også borte. Jeg laget en fotobok med Maja også litt tidligere, og den var det ingen problemer med.

ORIGINAL: lenemor

God morgen.

Tuller du eller?? Ikke får du penger, ikke får du ha det varmt i huset? Høres ut som drømmemannen [&:]

Nei jeg tuller ikke. Han sparer strøm, så bedre at vi fryser ihjel her... Er ikke så ille men litt lei av å ha det sånn, han skjønner ikke at vi må ha på ovnene her.

ORIGINAL: *SuperBerta*

God morgen.

Nei jeg tuller ikke. Han sparer strøm, så bedre at vi fryser ihjel her... Er ikke så ille men litt lei av å ha det sånn, han skjønner ikke at vi må ha på ovnene her.

Nei vet du hva! Dere har jo et barn i huset også, han vil vel ikke at Marcus skal gå rundt og fryse også? Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare satt på de ovnene og sagt ifra at dere må få ha det varmt og godt!

Ja, sett på varme! Du må jo ha noe å si du også...

ORIGINAL: *SuperBerta*

God morgen.

Nei vet du hva! Dere har jo et barn i huset også, han vil vel ikke at Marcus skal gå rundt og fryse også? Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare satt på de ovnene og sagt ifra at dere må få ha det varmt og godt!

Jeg satte på ovnene, nei selvfølgelig vil han ikke det, men han "sparer" strøm.

Back
Topp