*****Lørdag*****

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Vi sov te halv ni i dag, jeg sovnet sent igjen i natt, kl var vel rundt 3 da jeg sovnet.
Marcus har spist frokost, jeg har satt på en maskin med tøy, satt på tørketrommelen her.

Planen i dag er å handle litt på senteret, kaldt ute i dag, godt jeg har en gammel vogn jeg kan bruke så han slipper å fryse på veien ned te Moss.

Vi skal treffe ei venninne med familie, gleder meg litt.

Middags forslag i dag? Tenkte jeg skulle lage grøt te Marcus og no annet te meg i dag, men jeg vet ikke hva jeg har lyst på.

Her fikk vi drøyd morgenen helt til åtte i dag, det var deilig. Nå har vi spist frokost - Johanna bestilte blåbærpannekaker, så det fikk hun mens vi andre spiste brød. Nå er hun og pappaen reist til volda for å handle morsdagsgave... spennende.

Har ingen planer for dagen - jeg ser ut til å ha fått omgangssyken igjen... er fint være ute, så jeg håper å komme meg ut en tur og handle litt mat og trille - G og Johanna har planer om å tenne bål i hagen tror jeg

God morgen!
Her går det i Ol åpning.. Maren sover igjen, for ho var kjempetrøtt alt kl 11..
Vi våkna vel i 8-tia, så blei en herlig sein start på morningen..

Sindre og sambo var å kjøpte gave til meg i går, så kommer Sindre så blid og fornøyd springende: "Mammaaa! Vi har kjøpt bok til deg!" [:D] Så lenge varte den hemmeligheten.. Men jeg vet nå i detminste ikke HVILKEN bok det er da.. Hahaha.. [:D]

Her skinner solen og det er herlige temperaturer, så vi skal ned å kjøpe litt småting senere i det herlige været..

ORIGINAL: Almyrida81

God morgen!
Her går det i Ol åpning.. Maren sover igjen, for ho var kjempetrøtt alt kl 11..
Vi våkna vel i 8-tia, så blei en herlig sein start på morningen..

Sindre og sambo var å kjøpte gave til meg i går, så kommer Sindre så blid og fornøyd springende: "Mammaaa! Vi har kjøpt bok til deg!" [:D] Så lenge varte den hemmeligheten.. Men jeg vet nå i detminste ikke HVILKEN bok det er da.. Hahaha.. [:D]

Her skinner solen og det er herlige temperaturer, så vi skal ned å kjøpe litt småting senere i det herlige været..

Ventet meg noe sånt når G og Johanna kom tilbake fra butikken i sted jeg også, men hun har ikke sagt et ord... kanskje G distraherte henne så hun ikke fikk med seg hva de handlet?

Vi gjør egentlig ikke så mye, men koser oss inne akkurat nå[:)] Sitter og venter på at Lukas skal våkne, begynner å få melkespreng[8D] Er hos foreldrene mine i helga, deilig å komme bort fra byen! Johannes koser seg med traktorene på gulvet[:)]

Vi har vært en liten tur på senteret i dag, ellers har vi ikke gjort så mye! Kusinen min på 5 år har kommet og skal være hos oss til i morgen, så hun og Leah har det som plommen i egget der de sitter å perler og fniser [:)] Det blir nok ikke så mye mer vi gjør i dag annet enn å spise mat osv [8D][:D]

Jeg har barnefri og sov til kl 10[:)] Det var deilig. Kjenner det tar på når man er i praksis ja.. Kjempe sliten. Men det er veldig gøy også[;)]

Ikveld skal jeg til en venninne i basisgruppa mi. Blir 4 jenter totalt. Blir skavling, spise pizza og snacks[:D] Gleder meg veldig. Det skal bli godt å være litt sosial[:)]

God kveld.

Vi har vært sammen med venninna mi med familie i dag, og kost oss masse. Spist deilig mat, ungene har lekt og herjet masse i dag.

Marcus sover, tok litt tid å få han te å sovne, hadde en del å prate om når jeg la han nå, også måtte han ringe mommo og bosse å si natta og fortelle om dagen.

Jeg har funnet frem Cola og potetgull, og har plantet meg godt i sofaen i kveld.

Back
Topp