Lørdag!!!

BeateH

Glad i forumet

Good morning Sunshine!!

Veldig god morgen til dere alle... Var tidlig på han i dag jeg... Vi skal bort en liten tur, så jeg måtte stå tidlig opp for å pakke litt til oss alle...ble bestemt i all hast i går kveld.. Bruker egentlig ikke være her i helgene så mye heller, men nå sitter jeg oppe å venter på at resten av familien skal våkne til... Alt annet er klappet og klart...

Dagen i dag blir lang.., vi skal som sagt kjøre bort, og det noen timer... Blir å benytte sjansen til å handle litt da, og så skal vi på besøk til noen gamle kjente vi ikke har sett på en god stund... Det tror jeg blir koselig... Men det blir litt sent før vi kommer hjem...men kanskje får jeg mulighet til å komme på litt i kveld igjen...når ungene er i seng... Mannen har lovt en kompis å hjelpe han med litt drosje kjøring så jeg blir alene.. å da har jeg samvittighet til å bli litt sosial forran PC'n..

Håper dere alle er fornøyde med gavering-valget...

Ha en kos lørdag da jenter..

Morn morn.

Ja har sove ganske godt i natt, men senga som vi har her hos mamma og dem e ikke like god som den vi har heime... Så æ e litt stiv og støl når æ våkna om mårran.

No skal vi snart kjør å besøk bestefaren min på sykehjemmet. Han har visst ikke vært i så god form de siste dagan, så hvis han e slapp og dårlig i dag og, så blir vi ikke så veldig lenge, for da blir han så sliten.
Etterpå skal vi innom en kafe der de har rosa-sløyfe aksjon i dag. Mamma e med å ordna me den i dag, så vi får ta oss en tur å støtt en god sak[:)]

Resten av dagen blir vel å slapp av tenker æ.

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Hallo alle sammen!!

Nok en lørdag er kommet, en lørdag nærmere den lille [:)] 
VI nærmer oss stadig med storskritt, er jaggu ikke mange uker igjenn for H3idi nå som skal ha keisersnitt i oktober... Å det er heller ikke så lenge til alle dere som har termin i begynnelsen av måneden får hilse på den lille!
Vi er inne i en veldig spennende periode nå!
Tenk til jul har vi alle en eller ei lita ei, så fremst alt går som det skal å det håper vi jo selvfølgelig på!!
Tenk vi er snart mamma! Å pappa!! Jaggu er vi bra heldige som får oppleve dette!!

Hvilke planer har dere idag da?

Vi får besøk av faren til tantebarna mine om ikke så lenge, han skulle komme innom en liten tur, så vi får se hva vi finner på.
Ellers har min kjære fyra i ovnen så det knitrer så koselig i ovnen her! [:D]
Har ikke planlagt noe idag, så vi tar dagen som den kommer! Hatt en del vondt i går kveld og i natt så det blir nok rolig for min del.

Hvordan er været der?
Her er det grått og trist og kaldt, 9 grader ute nå. Tydelig at vi nærmer oss vinter, det blir så mørkt å trasig da [&o]
Men i år er det jo ett lyspunkt med vinteren, babyen som kommer!![:D]

God tur BeateH! Høres koselig ut. Vi satt her senest igår å snakka om at vi ville komme oss bort en tur så vi får se om vi tar oss en rall tur en eller annen plass neste helg eller noe slikt.

Gratulere alle sammen som har ny uke eller  som er i katogorien høygravid idag! Ingen nevnt og ingen glemt!

Ha en fin dag alle sammen!

Klem

go morn alle sammen!

har vært våken en stund jeg...skulle egentlig på et lederkurs i dag, men måtte bortprioritere det for å lese ferdig "pride & prejudice"...merkes godt at det er snart eksamen, og jeg henger skikkelig etter med lesinga! er så utrolig lite motivert...er bare trøtt og vil sove. prøver å trøste meg med at det bare er 2 uker igjen nå, og så har jeg permisjon...oh joy!

her er det opphold, litt for mye sol...skulle mye heller sitti framfor en knitrende peis (heldige pusi82) med ordentlig ruskevær ute! gleder meg til høst og vinter og førjulsforberedelser og en liten skatt i huset...!

senere tror jeg vi skal se litt på "LOST", eller kanskje vi drar ut en tur, på kino eller noe.
men nå skal jeg hente importert fruktsjokolade fra FREIA og fordype meg i jane austens verden igjen......

ønsker dere alle en kjempefin lørdag!!!!!!!!!!!!!

Hei og hå alle sammen!
Håper dere har det bra! Sovet rimelig bra, har hatt gutten min, ( samboern) hjemme, Han er vekk hele uka, bare hjemme i helgene.[:(] Men da sover jeg litt ekstra godt når han er hjemme....[;)]
Vi skal ut og skru verandabord, så det blir dagens trim, godt å være ute i alle fall. Det er grått, men litt sol, det regner i alle fall ikke. Ikke ennå i alle fall..
på onsdag skal jeg på ultralyd, må på sjekk litt ofte for jeg tar fragminsprøyter, det er jo litt fint å se at den lille er ok.
Bare to uker igjjen på jobb, eller 6 - 7 dager, så permisjon! JIPPI! Har gitt ordre til gubben om at han må jobbe hjemme fra jeg går ut i permisjon, sjefen hans mente han kunne snike fødslen inn på ei fri uke.. grrrrr, det er IKKE aktuelt.

Håper alle får en super duper dag!!

klem og kos til alle

Back
Topp