Hallo alle sammen!!
Nok en lørdag er kommet, en lørdag nærmere den lille [:)]
VI nærmer oss stadig med storskritt, er jaggu ikke mange uker igjenn for H3idi nå som skal ha keisersnitt i oktober... Å det er heller ikke så lenge til alle dere som har termin i begynnelsen av måneden får hilse på den lille!
Vi er inne i en veldig spennende periode nå!
Tenk til jul har vi alle en eller ei lita ei, så fremst alt går som det skal å det håper vi jo selvfølgelig på!!
Tenk vi er snart mamma! Å pappa!! Jaggu er vi bra heldige som får oppleve dette!!
Hvilke planer har dere idag da?
Vi får besøk av faren til tantebarna mine om ikke så lenge, han skulle komme innom en liten tur, så vi får se hva vi finner på.
Ellers har min kjære fyra i ovnen så det knitrer så koselig i ovnen her! [:D]
Har ikke planlagt noe idag, så vi tar dagen som den kommer! Hatt en del vondt i går kveld og i natt så det blir nok rolig for min del.
Hvordan er været der?
Her er det grått og trist og kaldt, 9 grader ute nå. Tydelig at vi nærmer oss vinter, det blir så mørkt å trasig da [&o]
Men i år er det jo ett lyspunkt med vinteren, babyen som kommer!![:D]
God tur BeateH! Høres koselig ut. Vi satt her senest igår å snakka om at vi ville komme oss bort en tur så vi får se om vi tar oss en rall tur en eller annen plass neste helg eller noe slikt.

Gratulere alle sammen som har ny uke eller som er i katogorien høygravid idag! Ingen nevnt og ingen glemt!

Ha en fin dag alle sammen!
Klem