Lørdag!

Flurri

Forelsket i forumet
Ligget våken en time, sovnet tidlig og sover mye så kanskje ikke så rart..

Litt småuggen, men skal gjøre det jeg kan slik at jeg og jentene får gjort unna de planene vi hadde planlagt.

Ellers så av alle ting fikk jeg får meg at jeg har lyst på biff stroganoff av alle ting til middag idag, spennende å se om fristelsen er like stor senere idag :happy090

Ha en strålende lørdag damer :)
 
Jeg sitter og gleder meg til middag ikveld jeg.. haha :) kl er 0720 og jeg ser frem til det liksom haha :)
 
Jeg også var tidlig våken. Har stått opp med mini, og spiser frokost nå :)
Jeg fikk for meg igår at jeg må ha biff stroganoff i løpet av helgen, morsomt!
Eller skal vi ut og handle litt idag og slappe av mest mulig siden det er helg:)
Ha en fin dag alle sammen!
 
I dag skal vi prøve en ny type pizza! Vi har ikke bestemt oss for hvilken enda, bare at det ikke må være den "samme gamle" ;)
Ellers så er det barnebursdag kl. 12, og noen vinterklær som må handles inn.

Om noen vet om en dritgod hjemmelaga pizza, hyl ut! :D
 
I dag skal vi prøve en ny type pizza! Vi har ikke bestemt oss for hvilken enda, bare at det ikke må være den "samme gamle" ;)
Ellers så er det barnebursdag kl. 12, og noen vinterklær som må handles inn.

Om noen vet om en dritgod hjemmelaga pizza, hyl ut! :D

Vet ikke om den er så dritgod, men det er mannens barndomspizza som bi alltid "må" ha:p Den er med røkt kjøttpølse og pepperoni. Så er det viktig med oregano og paprika krydder;) Personlig syns jeg det er bedre med parmaskinke og ruccola. Mamma lager en med kyllingkjøttdeig, mais og fetaost. God den og:)
 
Vet ikke om den er så dritgod, men det er mannens barndomspizza som bi alltid "må" ha:p Den er med røkt kjøttpølse og pepperoni. Så er det viktig med oregano og paprika krydder;) Personlig syns jeg det er bedre med parmaskinke og ruccola. Mamma lager en med kyllingkjøttdeig, mais og fetaost. God den og:)

Der var det mye godt som vi gravide ikke kan spise? hehe
 
Vet ikke om den er så dritgod, men det er mannens barndomspizza som bi alltid "må" ha:p Den er med røkt kjøttpølse og pepperoni. Så er det viktig med oregano og paprika krydder;) Personlig syns jeg det er bedre med parmaskinke og ruccola. Mamma lager en med kyllingkjøttdeig, mais og fetaost. God den og:)

Der var det mye godt som vi gravide ikke kan spise? hehe

Haha, vi kan spise det meste så lenge det har vært i ovnen da ;)

Parmaskinke og ruccola er digg! Men usikker på hvordan det er når det er varmebehandlet?
Jeg har kylling i kjøleskapet og ELSKER fetaost! Skal sjekkes ut!
 
Jeg ligger fortsatt i seng og er skikkelig uggen... Skal ut på leos lekeland med mini og en venninne med hennes kid..
Så skal jeg på kveldsvakt fra klokken 15. Ingen av delene frister noe særlig... Ugh!
 
I dag skal vi prøve en ny type pizza! Vi har ikke bestemt oss for hvilken enda, bare at det ikke må være den "samme gamle" ;)
Ellers så er det barnebursdag kl. 12, og noen vinterklær som må handles inn.

Om noen vet om en dritgod hjemmelaga pizza, hyl ut! :D
Kylling og bacon i en form for ostesaus ellernoe med tomat,løk,ka enn dokk liker.
Høres rart ut med hvit saus på pizza men er ganske god om du finner rette saus :-D
 
Nekter å stå opp. Dyna var så god :)

Hører ungene spiller og småkrangler, lørdagsidyll! :)
 
Her våknet også ungene etter en stund, gikk selv og la meg ned igjen, men klarte ikke å sovne.
Kvalmen er skikkelig ille akkurat nå, det var ikke i planene... :sour:

Mange spennende pizzavarianter ;)
Man kan jo lage halv/halv om man må kutte ut noe vi ikke kan spise.

Jeg hat liksom ikke vært klar over jeg, hvor mye vi ikke kan spise..
Jeg elsker jo fetaost i salaten, og spekeskinke osv.. Og trodde jeg kunne spise dette :shifty:
 
Jeg hat liksom ikke vært klar over jeg, hvor mye vi ikke kan spise..
Jeg elsker jo fetaost i salaten, og spekeskinke osv.. Og trodde jeg kunne spise dette :shifty:

Fetaost kan man spise, noen av de i hvertfall :) Spiste det gjennom hele svangerskapet sist også. Er så godt i alt! Eneste er spekeskinka som jeg kommer til å saaavne ❣
 
Fetaost kan man spise, noen av de i hvertfall :) Spiste det gjennom hele svangerskapet sist også. Er så godt i alt! Eneste er spekeskinka som jeg kommer til å saaavne ❣

Aha, fikk plutselig for meg at alle typer mykost også var farlig.
Tror aldri jeg har vært så obs på alt dette i tidligere sv.skap..
Spist spekeskinke og alt jeg siden legen sa jeg hadde hatt toxo og derfor var immun.
Men men...
Bare 7-8 mnd igjen :rolleyes::wacky:
 
Ligger i sengen og nyter at både jeg og gubben har frihelg fra jobb samtidig som vi har barnefri. Litt rydding og shopping idag før jeg skal spise kvelds sammen med jentegjengen. Skal fortelle om spiren da. Gleder meg for en av mine beste venninner er også gravid :)
 
Har sendt gubbis og tuppa i bassenget, vi har også 2 tanteunger her sammen med oss, mens jeg skulle ha ryddet og støvsugd litt her, men jeg blir sittende foran nyhetskanalen :(
 
Back
Topp