Lørdag

Fompen

Glad i forumet
Hva skal dere idag da jenter? :)

Her prøver jeg og gjøre litt husarbeid innimellom mens jeg plasserer vesla diverse steder :P Hu er utålmodig og er ikke lenge om gangen hu vil være alene. Skal helst være på fanget hele tia :P Pappaen er nemlig syk og vil ikke smitte hun :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjedelig med syke pappaer! Jeg står å lager pizza, ellers tar jeg livet med ro (enda jeg har 3 unger:P ) sterilisere meg på torsdag, så har litt vondt her og der ;) men mest i skuldra:eek::P

Kjedelig med syke pappaer! Jeg står å lager pizza, ellers tar jeg livet med ro (enda jeg har 3 unger:P ) sterilisere meg på torsdag, så har litt vondt her og der ;) men mest i skuldra:eek::P
Veldig kjedelig og! Mm pizza hørtes slettes ikke ille ut ;) Godt du kan ta livet med ro da, selv med 3 unger :P hehe.. usj da, kan skjønne du har vondt da ja. :S :P

Veldig kjedelig og! Mm pizza hørtes slettes ikke ille ut ;) Godt du kan ta livet med ro da, selv med 3 unger :P hehe.. usj da, kan skjønne du har vondt da ja. :S :P

Håper mannen din har blitt bedre, så du får noe avlastning snart ;)
Er jo litt hektisk her til tider og MASSE rot.. haha.. men prøver å ikke anstrenge meg for mye akkurat nå :P ikke lett det heller.. blir fort vandt med å ha hendene fulle..så når man lissom ikke skal gjøre så mye eller bære tungt, så blir det fort kjedelig ;)

Begge ungene er lagt og sover godt, så mor sitter med beina høyt, digg i skolen og hver gang vi møtes på TV. Far er i Nordsjøen, så jeg slapper av når jeg kan etter noen netter med mye nattevåk.

Husarbeid må gjøres:)
I dag har vært en stille og rolig familiedag:D
Vært på matbutikken, spist god mat, masse snop, sett film etc. Litt husarbeid her også;)

Gubben ble endelig med ut en tur. Jeg fikk shoppet. Og vi var i Frignerparken en tur. Da vi kom hjem lagde jeg 69 vårruller. Jizes for en produktiv dag! Det er en sjeldenhet :P

Vært i familiebesøk til pappa, kjæresten og lillesøster på 2 mnd! Og jeg blir stiv og redd for å knekke henne når jeg skal holde hun :O haha:P Baby legger seg kl 21 for tiden så har fått gjort unna en del husarbeid her også!:-)
Nå er det køyen og satser på en god natt:)

Back
Topp