Lørdag

Slappe av. Har malt litt, rydda og vaska før i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært ein tur i byen, skikkelig dårlig form. Har no sove eit par tima, endelig sulten å ikkje vondt i heile kroppen :-)

Rydde, vaske og slappe av. Vente på at baby skal komme ut :p

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Jeg har overnattet på hytta med foreldrene mine i natt, og er akkurat kommet inn til byen igjen. Er så dårlige senger på hytta, så jeg er ganske sliten. Nå slapper jeg av, men skal ut en tur i kveld for å feire en venninne som jeg ikke har sett på evigheter:)

Ete is... Med sjokoladesaus... Og så chips... Med dip... Og drikke brus... Og kanskje ete litt sjokolade og... :)

Prøver å slappe av,men merker jeg har et veldig behov for å ha tom skittentøyskurv til enhver tid, vasker,rydder osv så det er i orden her hele tiden:) Hehe, imellom greier jeg å sløve litt på sofaen. Koser meg med kjæresten og god mat. Sitter å tenker på lørdagsgodtet:P

enn du da? Hva bruker du resten av lørdagen til?:)

Jeg har vasket huset og klær i dag, bakt kake til kaffen og sett litt på tv'n.
Nå skal vi til broren til samboeren på sein middag. De har gutt på lik alder som våre så ungene skal vel leke utover kvelden og vi voksne skravle og kose oss ;)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Meg og hunden sorterer barneklær, mannen skal se fotballkamp, så skal vi kose oss med biffsnadder og digg senere. Hunden er med meg uansett (!!!) hvor jeg går for tiden, om hun hører at jeg er oppe, står hun med døren og piper til hun får komme opp, er jeg på do, så ligger hun utenfor. Lurer på om hun merker noe er på gang..

slappe av, kanskje lillebror vil ut i dag :)

Prøver å slappe av,men merker jeg har et veldig behov for å ha tom skittentøyskurv til enhver tid, vasker,rydder osv så det er i orden her hele tiden:) Hehe, imellom greier jeg å sløve litt på sofaen. Koser meg med kjæresten og god mat. Sitter å tenker på lørdagsgodtet:P

enn du da? Hva bruker du resten av lørdagen til?:)
I dag har jeg hatt en venninne på frukt og te:) og gjort en del husarbeid... skulle egentlig vært i 30 års lag nedi gata, men kroppen orker ikke:p så da skal jeg ligge til lading på sofaen og spise noe godt og bare vente på at frøkna vil komme ut:)

Vi er på hytta i helgen. Pappa og gubben har laget masse ved til oss i dag, så nå kan jeg fyre og fyre i vinter når snuppa og jeg er hjemme :)
Nå har akkurat barna sovnet. Kanskje en film eller et spill på oss voksne. Mindre vonde kynnere/smårier i går og i dag, hurra!

Back
Topp