Lørdag

Caroline :)

Elsker forumet
I dag er jeg 37 uker og skal på gravid fotografering:) hva skal dere bruke dagen på?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å, så morro m fotografering!
Her er planen å slappe av i formiddag siden huset er tomt. Frokost på senge og netflix nå :)
Får besøk av en vennefamilie i morgen, så blir litt ordnings til det etterpå.

Vagge rundt på Ikea... :) Med ei venninne, så mannen er storfornøyd for at han slapp!! ;)

Jeg skal komme meg ut på en skogstur så føttene ikke blir helt tømmerstokker i kveld. Seinere er det monstertruck show som guttenene i huset bare gleder seg såååå mye til å se! Rydder, vasker og suller, så alt blir klart til lillegutt!

Her blir det nok Tractor pulling om ikke så lenge (mannen liker det veldig godt), og så skal vi en tur på IKEA senere. :)

Ingen planer. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er i Tønsberg for å hente et par stoler hos Lune hjem som vi har siklet på leeenge! Men i Oslo er det fire uker leveringstid og vi vil ha de nå! Utålmodig sier du...haha...bare litt!

Planen var at jeg skulle ordne en del ting inne i leiligheten, men så ble været så fint, så da må jeg finne på noe nytt :) har tenkte å handle inn noen snorer og bånd jeg trenger til babynestet jeg syr på, blir sikkert å gjøre det ferdig i kveld.

Idag har jeg en skikkelig slapp dag, der jeg rett og slett gjør ingenting mens gubben er på jobb :P
Har stresset rundt hele uken siden vi har hatt besøk av søsteren til kjæresten min, så tar meg en fridag rett og slett ^^
Leiligheten skal falle sammen idag ><

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Her har vi rydda å vaska å styrt... i går ble soverommet vårt fiksa å i dag har vi holdt på m litt av kvært... no skrur gubben opp kommoden t storesøster så ho kan få klærne sine dit :-) så da bli d vel snart vasking av babyklær :-) I kveld står biff på menyen. Helt ferdig i bekkene no så ligg på sofa.. :-)

:)

Her har fotostudioet lagt ut et par bilder på fb :) Skal nemlig ikke ha bildene, før etter vi har vært på nyfødt fotografering også :)
Aha :) jeg var på model day :) der ble jeg sminket og fikset håret på, før bildene ble tatt :)
Så ser man igjennom alle bildene etterpå og velger de man vil ha :)
Utrolig fornøyd ! Vil man ikke ha noen av dem så velger du ingen og betaler heller ingenting :) har vært der to ganger før

Aha :) jeg var på model day :) der ble jeg sminket og fikset håret på, før bildene ble tatt :)
Så ser man igjennom alle bildene etterpå og velger de man vil ha :)
Utrolig fornøyd ! Vil man ikke ha noen av dem så velger du ingen og betaler heller ingenting :) har vært der to ganger før

Jeg var på linselyst :) Vært der to ganger før også, og vært veldig fornøyd alle gangene! Jeg fikk gratis fotografering og betaler kun for de bildene jeg vil ha evt :)

Back
Topp