Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det så spennende ut daGod morgen! Her har vi også vært oppe i timesvishar kommet oss til Kristiansand og er klare for dyreparken senere
bare resten av familien her står opp... Er her med min bror og hans familie. Dårlig med leker her, så Elise leker med alt innholdet i veska mi: Vis vedlegget 22929
Så kul bukse Eskil har fått
Jeg kommer på neste treff i Oslo volven, jeg bor bre 1 time unna! Men idag er jeg jo som nevnt litt lenger unna.. Hehe. Kos dere
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja her fikk jeg god hjelp med å legge sammen klær til tross for alle lekene han hadde tilgang påSatser på at vi får samlet flere ved en senere anledning!
Så søte de er på morgenkvisten, begge toFine, nye buksene til Eskil
Asle er i ferd med å tømme stellebagen utover hele gulvet her selv om han har masse leker strødd rundt på hele gulvet
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lykke til med den bleia :-DDet er aldri mangel på hjelp å få når man skal få no gjort, FruH
Håper dere får en fantastisk dag i dyreparken, FlaksiMummy!Satser på at jeg får møtt dere begge + de små, håpefulle ved en senere anledning
På tide å få gjort noe vettugt her i gården. Ikke minst må jeg få den lille turboen på stellebordet. Det lukter bajs
Ha en fantastisk dag folkens!!
Flere som er aktive skjønner jegGod morgen her var vi oppe i 06.15 tiden og er full fres her på en lørdags morgen.. lillegutt driver og flyr litt hit og litt dit. I dag går dagen med på rydding og pakking for reiser på ferie i morra..
Ha en fin dag rundt omkring til dere andre![]()
God morgen!
Tidlig på'n her i huset i dag *gjespe* Er visst ikke bare jeg som er spent på dagenGleder meg til å hilse på Iris og Arian senere
Så herlig at dere får til et minitreff!!
Skulle gjerne fått det til!
Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21
Han står og gjør seg til i ny bukse
Vis vedlegget 22928
Høres så deilig ut! Skulle gjerne vært lenger på Sørlandet jegGod morgen!
Jeg var oppe og hoppet med guttene (ikke helt bokstavelig) kl 6 som vanlig. Daniel har dagens første blund nå. Jeg har satt en gjærdeig til heving, som skal bli til ost og skinke horn. I morgen drar vi på hyttetur til Njervesanden på Sørlandet - gleder meg masse. Da blir det late dager med masse kos, og en tur til dyreparken i løpet av uka.

Så herlig at dere får til et minitreff!!
Skulle gjerne fått det til!
Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21
Han står og gjør seg til i ny bukse
Vis vedlegget 22928