Lørdag

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
God morgen! :)
Tidlig på'n her i huset i dag *gjespe* Er visst ikke bare jeg som er spent på dagen :p Gleder meg til å hilse på Iris og Arian senere :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlig at dere får til et minitreff!!
Skulle gjerne fått det til!

Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21 :-p
Han står og gjør seg til i ny bukse
ImageUploadedByBV Forum1374298509.391781.jpg

God morgen! Her har vi også vært oppe i timesvis :) har kommet oss til Kristiansand og er klare for dyreparken senere :D bare resten av familien her står opp... Er her med min bror og hans familie. Dårlig med leker her, så Elise leker med alt innholdet i veska mi: ImageUploadedByTapatalk1374299602.294084.jpg

Så kul bukse Eskil har fått :)
Jeg kommer på neste treff i Oslo volven, jeg bor bre 1 time unna! Men idag er jeg jo som nevnt litt lenger unna.. Hehe. Kos dere :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Satser på at vi får samlet flere ved en senere anledning! :)
Så søte de er på morgenkvisten, begge to :) Fine, nye buksene til Eskil :) Asle er i ferd med å tømme stellebagen utover hele gulvet her selv om han har masse leker strødd rundt på hele gulvet :p;):rolleyes:

God morgen! Her har vi også vært oppe i timesvis :) har kommet oss til Kristiansand og er klare for dyreparken senere :D bare resten av familien her står opp... Er her med min bror og hans familie. Dårlig med leker her, så Elise leker med alt innholdet i veska mi: Vis vedlegget 22929

Så kul bukse Eskil har fått :)
Jeg kommer på neste treff i Oslo volven, jeg bor bre 1 time unna! Men idag er jeg jo som nevnt litt lenger unna.. Hehe. Kos dere :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Det så spennende ut da :) ha en super dag i parken!!

Satser på at vi får samlet flere ved en senere anledning! :)
Så søte de er på morgenkvisten, begge to :) Fine, nye buksene til Eskil :) Asle er i ferd med å tømme stellebagen utover hele gulvet her selv om han har masse leker strødd rundt på hele gulvet :p;):rolleyes:

Ja her fikk jeg god hjelp med å legge sammen klær til tross for alle lekene han hadde tilgang på ;)

Det er aldri mangel på hjelp å få når man skal få no gjort, FruH :p
Håper dere får en fantastisk dag i dyreparken, FlaksiMummy! :D Satser på at jeg får møtt dere begge + de små, håpefulle ved en senere anledning :D På tide å få gjort noe vettugt her i gården. Ikke minst må jeg få den lille turboen på stellebordet. Det lukter bajs :eek::confused:;)
Ha en fantastisk dag folkens!! :)

God morgen her var vi oppe i 06.15 tiden og er full fres her på en lørdags morgen.. lillegutt driver og flyr litt hit og litt dit. I dag går dagen med på rydding og pakking for reiser på ferie i morra :)..

Ha en fin dag rundt omkring til dere andre :)

Det er aldri mangel på hjelp å få når man skal få no gjort, FruH :p
Håper dere får en fantastisk dag i dyreparken, FlaksiMummy! :D Satser på at jeg får møtt dere begge + de små, håpefulle ved en senere anledning :D På tide å få gjort noe vettugt her i gården. Ikke minst må jeg få den lille turboen på stellebordet. Det lukter bajs :eek::confused:;)
Ha en fantastisk dag folkens!! :)

Lykke til med den bleia :-D

God morgen her var vi oppe i 06.15 tiden og er full fres her på en lørdags morgen.. lillegutt driver og flyr litt hit og litt dit. I dag går dagen med på rydding og pakking for reiser på ferie i morra :)..

Ha en fin dag rundt omkring til dere andre :)
Flere som er aktive skjønner jeg :) Hehe!

God morgen :) Eg å Fie sto opp i 7 tia :)
Ho søv godt i natt:) eg låg på et ainna rom, trur det vart beire førr ho sian ho e så var før lyda.
I dag e Fie vørte 10 mnd!!! Guuud ke fort det går!

I dag ska vi fær på besøk tell foreldran tell pappaen tell fie, de e her på besøk, så då føl eg at eg må fær dit, så de får sjå ho ein del før de reis igjen :) Ellers så ska vi på butikken ein tur, utn om det så ska vi bære kos åss å lek å sånt :)

Eg ska no vask ein heil del kleia de her næste dagan....ellers så ha eg tenkt å ta livet helt med ro....bi ikje lenge tell det bi fløtting, så då får eg nokk å heng fengran i ;)

God morgen!

Jeg var oppe og hoppet med guttene (ikke helt bokstavelig) kl 6 som vanlig. Daniel har dagens første blund nå. Jeg har satt en gjærdeig til heving, som skal bli til ost og skinke horn. I morgen drar vi på hyttetur til Njervesanden på Sørlandet - gleder meg masse. Da blir det late dager med masse kos, og en tur til dyreparken i løpet av uka.

God morgen! :)
Tidlig på'n her i huset i dag *gjespe* Er visst ikke bare jeg som er spent på dagen :p Gleder meg til å hilse på Iris og Arian senere :)

Kos dere masse på minitreff! :D:D:D

Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21 :p
Vis vedlegget 22928

Gode Eskil! :) Kjempe fine klær! ;):)
Deilig med grilling..kos dere masse!

God morgen!

Jeg var oppe og hoppet med guttene (ikke helt bokstavelig) kl 6 som vanlig. Daniel har dagens første blund nå. Jeg har satt en gjærdeig til heving, som skal bli til ost og skinke horn. I morgen drar vi på hyttetur til Njervesanden på Sørlandet - gleder meg masse. Da blir det late dager med masse kos, og en tur til dyreparken i løpet av uka.
Høres så deilig ut! Skulle gjerne vært lenger på Sørlandet jeg ;)

God morgen :)

Idag våknet Liana heldigvis kl 7:30 :D Kom meg ikke i seng før 1 tiden igår, men tok tid før jeg sovnet.. Vi har fått begynt å male noen av veggene i stua igår :D Startet med å sparkle og vaske når Liana tok luren sin, etter det så kom Emira hjem fra 2dagers hyttetur :) begynte å male etter jentene hadde lagt seg på kvelden :) Tørket jo nesten med engang! så fikk tatt 2 strøk på mesteparten av stua (altså på øvre del av veggen, for vi har halv panelvegg) :)

Nå blir det straks frokost på meg og snuppene mine :) så får vi se hva dagen bringer etter det ;):P
Er jo lørdag idag, så blir hvertfall noe snop å spise :P hihi..

Så kos at dere får til et lite treff:-) Håper noen tar turen til tr.heim en gang:-)

Vi har min svigermor på besøk, nasse ser ut til å like besøk ganske godt. Blir vel en tur ned til byen etter hvert.
Ikke noe finvær i dag heller, så man få kle seg godt.
Er kvalm i dag, så håper det går over, har glemt hvor j**lig det var :puke

God morgen :)
Jeg og Simone sto opp klokka 06.15. Da var vi begge uthvilt så det var ikke vits å ligge lenger. Sambo og pusen ligger nede og sover enda. Sistnevnte var ganske gretten etter å ha blitt glemt ute i natt i pøsregnet ;)

I dag skal vi på krabbefest hos Svigers :-DD can't wait! Sikkert derfor jeg var så klar for dagen ;) vi skal overnatte, og det skal tanta og onkelen til sambo også, så det blir koselig. De andre drar alle sammen for å dra teinene og kose seg på sjøen. Vi rekker nok ikke å være med siden jeg ikke har tenkt å vekke sambo, men planen er å dra og møte de når de kommer tilbake så Simone får se litt sjø og fjøre.

Dere må ha en utmerket lørdag jenter! :)

Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21 :-p
Vis vedlegget 22928

Så fin han er i den fargen :) buksa er kjempefin! Kos dere med grilling i dag!

Back
Topp