Lørdag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jadajada... mannen er på nerde-tur og jeg er alene med guttene i helgen. Selvsagt måtte jeg bli syk i går... men ingenting jeg ikke takler. Bare en sterk forkjølelse. Begge guttene har litt snue og nysing de også. Må prøve å finne på noe gøy med dem i finværet selv om jeg helst bare ville ligget på sofaen akkurat nå :P

God morgen! Disse nerdegubbene altså :p Sambo her i huset har blitt hekta på et spill som heter ingress nå, så han må reise rundt å sette opp portaler! Altså fysisk reise rundt. Bra de aldri blir helt voksne ;)

Her har Elise og jeg vært oppe siden 04:45 :o hu har vært grinete stort sett konstant også, så nå er det like før vi skal ta en laaaang formiddagshvil! Skal i 1årsdag klokka tolv, også skal ungene til mimmi på overnatting og mor og far skal på 30årslag :) god bedring, shauri!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jadajada... mannen er på nerde-tur og jeg er alene med guttene i helgen. Selvsagt måtte jeg bli syk i går... men ingenting jeg ikke takler. Bare en sterk forkjølelse. Begge guttene har litt snue og nysing de også. Må prøve å finne på noe gøy med dem i finværet selv om jeg helst bare ville ligget på sofaen akkurat nå :p

uff da, en forkjølelse er jammen tungt nok det altså! ;) men godt det ikke er noe værre enn det :)
God bedring til alle! ;):)

God morgen!
Håper dere får hvile dere litt iløpet av dagen, så formen blir bedre!
Vi skulle opp tidlig, men våkna ikke før halv åtte. Jeg skal sminke meg og så setter vi kursen mot Molde for å kose oss og treffe Lilla-87 :-)

Hei på dere!
Her har natten vært laaaaang.. Liana har klaget og sutret nesten hele natta :( Begge jentene har blitt litt snørrete iløpet av natten å! Er greit med Emira, for hun kan i værstefall få nesespray, men en annen sak med Liana :P
Så har vel bitt toppen 4 timer med søvn på meg :P for se om jeg får somlet med til å sove etterpå.. noe jeg tviler sterkt på :P

Her er det kjempe fint vær og er meldt varmt :D Så da blir det en tur til byen etterpå :) kansje kjøpe litt grillet mat og is :D
Ha en fin lørsdag, jenter! :)

God morgen!
Vi skulle opp tidlig, men våkna ikke før halv åtte. Jeg skal sminke meg og så setter vi kursen mot Molde for å kose oss og treffe Lilla-87 :)

Ha en fin tur! :D gøy å treffe noen fra forumet :) kos dere masse!

Sen kveld på alle i går!
Lillebror sovnet 22.30, T sovnet ikke før 00! Og vi etter det.
Lillebror prøve å ta morgen kl 6, men sovnet etter en stund liggende over oss begge!
Så våknet T kl 7, men ble overtalt til å legge seg hos oss og så sov vi til 8! :-)
Vi har huset til svigermor for oss selv da de er på hytta like ved. Veldig deilig :) men litt kaos da de nettopp har flyttet inn!
Nå blir det en dusj og frokost før vi skal gå til de andre :)
Strålende sol!!!!!!
Ha en fin dag!

Jadajada... mannen er på nerde-tur og jeg er alene med guttene i helgen. Selvsagt måtte jeg bli syk i går... men ingenting jeg ikke takler. Bare en sterk forkjølelse. Begge guttene har litt snue og nysing de også. Må prøve å finne på noe gøy med dem i finværet selv om jeg helst bare ville ligget på sofaen akkurat nå :P
God bedring!!
Alt blir litt ekstra tungt om formen ikke er som den skal. Håper helga går greit unna likevel.
Heldige dere som har finvær. Skulle være sol og 24 grader her også, men foreløpig er det overskya.

God morgen! Disse nerdegubbene altså :p Sambo her i huset har blitt hekta på et spill som heter ingress nå, så han må reise rundt å sette opp portaler! Altså fysisk reise rundt. Bra de aldri blir helt voksne ;)

Her har Elise og jeg vært oppe siden 04:45 :o hu har vært grinete stort sett konstant også, så nå er det like før vi skal ta en laaaang formiddagshvil! Skal i 1årsdag klokka tolv, også skal ungene til mimmi på overnatting og mor og far skal på 30årslag :) god bedring, shauri!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Oi, så tidlig oppe!!
Håper du får en liten blund på øyet når Elise sovner.:)

God morgen!
Vi skulle opp tidlig, men våkna ikke før halv åtte. Jeg skal sminke meg og så setter vi kursen mot Molde for å kose oss og treffe Lilla-87 :-)
Helt greit å sove ut litt da..:)
Her var Jenny oppe en tur kl.04.30. Hun fikk mme og sovna omsider, og våkna ikke før 08.50. ;) Men den vesla vår blir fort trøtt igjen på morran, så storeJ er ute på trilletur med lilleJ nå. Kjekt, så får jeg smurt på meg maska jeg og.;)

Sen kveld på alle i går!
Lillebror sovnet 22.30, T sovnet ikke før 00! Og vi etter det.
Lillebror prøve å ta morgen kl 6, men sovnet etter en stund liggende over oss begge!
Så våknet T kl 7, men ble overtalt til å legge seg hos oss og så sov vi til 8! :-)
Vi har huset til svigermor for oss selv da de er på hytta like ved. Veldig deilig :) men litt kaos da de nettopp har flyttet inn!
Nå blir det en dusj og frokost før vi skal gå til de andre :)
Strålende sol!!!!!!
Ha en fin dag!
Ååå.. Så godt at de sovna sammen med dere. Koselig!.:)

God ettermiddag!
Sola kom og været blei upåklagelig her i landet. Endelig! :D
Jeg og Jenny har vært i Molde og truffet Simone, Bébbe og pappaen til Simone. Vi inviterte dem på grilling hjemme hos oss, og har dermed nytt finværet til fulle. Jentene bada i sammen, og hadde det SÅ kjekt. Plaskplask! ;)
Nå skal barna legges og fedrene snart forlates, for mammaene skal ta seg noen glass i kveld. (Om Bébbe ikke allerede er full på cider da..) ;)

God ettermiddag!
Jeg og Jenny har vært i Molde og truffet Simone, Bébbe og pappaen til Simone. Vi inviterte dem på grilling hjemme hos oss, og har dermed nytt finværet til fulle. Jentene bada i sammen, og hadde det SÅ kjekt. Plaskplask! ;)
Nå skal barna legges og fedrene snart forlates, for mammaene skal ta seg noen glass i kveld. (Om Bébbe ikke allerede er full på cider da..) ;)

Høres så koselig ut:) kos dere masse sammen! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå sitter jeg i sofan med min telefon som jeg fikk tilbake fra reperasjon igår;) meeeen den kom tilbake etter å ha blitt fikset, med samme feil + flere andre feil som ikke var der før:confused::oops: må si jeg er imponert over telenor:p

Men dagen har vært fin til nå da.. kjempe fint vær! Så vi har vært ute på byen tidligere idag, gått tur, spist middag osv.. nå skal Emira snart få lørdags-godteriet, også er det bare å vente på at barna skal stelles og legges, sånn at mor kan kose seg med snopet sitt :P

Noen bilder av jentene idag ;)

Chiller i vogna med is-skjea til mamma :P
1373129473076.jpg
1373129483841.jpg

Emira koste seg også med is ;)
1373129500683.jpg

Og her pynter snuppa på permen jeg skal samle opp noen tegninger fra hun :D
1373129510275.jpg

Og sånn ble den :D
1373129517654.jpg

God ettermiddag!

Vi har storkost oss i dag! :-DD jentene koste seg ilag, og viste sine kunster til hverandre!

Jeg ble ikke full på cider, så fant meg en vodka battery i baren, og er fortsatt finfin, så det blir nok noen glass i kveld ;-)

Vi har storkost oss i dag! :-DD jentene koste seg ilag, og viste sine kunster til hverandre!

Jeg ble ikke full på cider, så fant meg en vodka battery i baren, og er fortsatt finfin, så det blir nok noen glass i kveld ;-)
Kos dere masse ;)

Nå sitter jeg i sofan med min telefon som jeg fikk tilbake fra reperasjon igår;) meeeen den kom tilbake etter å ha blitt fikset, med samme feil + flere andre feil som ikke var der før:confused::oops: må si jeg er imponert over telenor:p

Men dagen har vært fin til nå da.. kjempe fint vær! Så vi har vært ute på byen tidligere idag, gått tur, spist middag osv.. nå skal Emira snart få lørdags-godteriet, også er det bare å vente på at barna skal stelles og legges, sånn at mor kan kose seg med snopet sitt :p

WHAAAT? Fikk ikke du nettopp Samsung Galaxy S4? Har den feila allerede? Not good:( Hørtes ut som en koselig dag:)

Back
Topp