Hva planer har oktober jentene for lørdagen da? Jeg ska på jobb til kl 3 og er etter d planløs. Kanskje jeg får noen ideer fra dere
iPhone via app
iPhone via app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til bæærgen for å shoppe! Jippiii! skal se etter mammaklær, vårklær til både meg og mini og sikkert litt anna også passa veldig dårlig med "ligamentsmerter" eller hva det er som river og strekker i hele magen, håper det gir seg snart! ha en fin lørdag!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk for det! det skal jeg gjøre, men rekner med det blir h&m, var der jeg handla sist graviditet og var veldig fornøyd! billig og behagelig
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Du kan jo evt bestille hm klær på nettet.
vi har vært og handlet litt. snart skal jeg ta med meg gutten og treffe mamma på kjøpesenteret, kjøpe vårsko og ny vår/høst dress til han før han skal bli med mamma og være hos henne til i morgen så da får vi litt kjærestetid til i morgen ettermiddag
vi har vært og handlet litt. snart skal jeg ta med meg gutten og treffe mamma på kjøpesenteret, kjøpe vårsko og ny vår/høst dress til han før han skal bli med mamma og være hos henne til i morgen så da får vi litt kjærestetid til i morgen ettermiddag