Lørdag :)

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hva planer har oktober jentene for lørdagen da? Jeg ska på jobb til kl 3 og er etter d planløs. Kanskje jeg får noen ideer fra dere ;)

iPhone via app

Jeg skal til bæærgen for å shoppe! Jippiii!:) skal se etter mammaklær, vårklær til både meg og mini og sikkert litt anna også;) passa veldig dårlig med "ligamentsmerter" eller hva det er som river og strekker i hele magen, håper det gir seg snart!:) ha en fin lørdag!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal til bæærgen for å shoppe! Jippiii!:) skal se etter mammaklær, vårklær til både meg og mini og sikkert litt anna også;) passa veldig dårlig med "ligamentsmerter" eller hva det er som river og strekker i hele magen, håper det gir seg snart!:) ha en fin lørdag!:)

Så koselig :) Godt tur, og håpe ligamentsmertene gir seg :) Du får fortelle hvor du fant mamma klær når du kommer tilbake :)

Takk for det!:) det skal jeg gjøre, men rekner med det blir h&m, var der jeg handla sist graviditet og var veldig fornøyd!:) billig og behagelig;)

Takk for det!:) det skal jeg gjøre, men rekner med det blir h&m, var der jeg handla sist graviditet og var veldig fornøyd!:) billig og behagelig;)

Va og såg på hm sist helg eg, men fant ikke så masse... Men men kan vær butikken på akkurat d senteret som hadde dårlig utvalg :)

iPhone via app

Du kan jo evt bestille hm klær på nettet.

vi har vært og handlet litt. snart skal jeg ta med meg gutten og treffe mamma på kjøpesenteret, kjøpe vårsko og ny vår/høst dress til han før han skal bli med mamma og være hos henne til i morgen :-) så da får vi litt kjærestetid til i morgen ettermiddag :-)

vi har vært og handlet litt. snart skal jeg ta med meg gutten og treffe mamma på kjøpesenteret, kjøpe vårsko og ny vår/høst dress til han før han skal bli med mamma og være hos henne til i morgen :) så da får vi litt kjærestetid til i morgen ettermiddag :)

Kjærestetid er jo aldri feil :) Kos deg!!

vi har vært og handlet litt. snart skal jeg ta med meg gutten og treffe mamma på kjøpesenteret, kjøpe vårsko og ny vår/høst dress til han før han skal bli med mamma og være hos henne til i morgen :-) så da får vi litt kjærestetid til i morgen ettermiddag :-)

Kos dere og nyyyyt :) Kjempedeilig :) Her skal vi bare ordne noe småting å har ellers ikke så mye planer siden formen min ikke er på topp :p

tusen takk jenter :-) nei kjærestetid er aldri feil :-) nå er gutten avlevert og han får det nok veldig fint hos mormor (mamma) så skal vi kose oss og slappe av til i morgen :-)

Vi har vært hos svigers og hjulpet med å rydde i ting som skal kastes osv siden dem skal flytte :) Resten av dagen/kvelden skal brukes til å slappe av.. kanskje leie en film eller noe :)

Her har hagearbeid stått på agendaen i dag. Har raket et tonn løv, kostet innkjørselen for grus og støv, ryddet og raket hundegården og kastet litt rask og rot :-) Blir så mye hyggeligere å se ut vinduene når det er litt orden i hagen.

Nå skal vi snart handle litt mat, lage middag og se hva vi finner på i kveld. tror det blir avslapping og rolig lørdag :-)

Her fikk vi levert en container i går, så dagen har stort sett gått i å rydde både innvendig og utvendig i huset :) Så har vi handlet litt til huset, nye pynteputer, liftgardiner, persienner ++ Deilig med litt nytt :) Nå sitter guttene benka foran tven med lørdagsgodtet, og snart er det kvelden med litt ro :) Skal bli deilig etter en dag med konstant hodepine og kvalme :P Gooood lørdag til dere alle :D

Vi har hatt barnefri i helgen :) Bare kost oss, kjempe deilig! Ute å spiste med venner på Aker brygge i går! Sola at med oss og :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp