Lørdag

bakemamma

Elsker forumet
I dag skal vi kose oss med typisk helgemat. Skal lage gratinerte nachos, og kanskje se om det er noe artig på tv i kveld. :-)
Det er godt når sambo er tidlig ferdig på jobb kjenner jeg ;-)

Hva er deres planer for kvelden da?

Vi sløver på sofaen, ski på NRK1, skal snart dra ut for å handle inn mat osv, og bare kose oss hjemme. Blir kanskje "Hodejegerne" på oss i kveld.

Jeg er litt nervøs nå allerede av tanken på UL om to dager selv om jeg har gjort alt jeg kunne for den lille i magen min.

Håper du får en fin UL opplevelse :-D Skal på UL sjøl den 28., og syns det er forferdelig lenge til :-p

Nå har jeg tråla tv-programmet, og er veldig skuffa. Noe av det dårligste jeg har sett på lørdagskveld :-( Til og med onsdagene er bedre jo....

bakemamma: Du kan jo gå å leie en film. Det er alltid koselig :-)

Jeg kom akkurat hjem fra gåtur sammen med mannen.
Idag fikk jeg pakke i posten fra iherb :-) Har kjøpt meg 100% pure cocoa butter og mandarinolje der. Det var veldig mye billigere å kjøpe det der (betalte vel kun 50 kr for alt!) og det luktet fantastisk godt :-)
Snart skal vi lage oss god lørdagsmiddag sammen

Juice: Trenger heldigvis ikke leie film.. Her har vi samledilla på film, og har vel rundt 1200 filmer her i huset. I alle sjangre ;-)

Men skal vel snart ut gå med bikkja, og etter det blir det å benke seg ned med noe godt å snackse på :-)

Åååh nachos !!! Hørtes himmelskt ut :D Mannen er enda på jobb, så jeg og ungene har hatt enkel mat i dag :) pølser i brød. Nå har vi tent i peisen og barna sitter å venter på at Tingeling filmen skal begynne kl 17, har nemelig lovet dem lørdags-poppcornet 1 time før til filmen starter ;) jeg tenkte å begynne på et nytt strikkeprosjekt :) handlet garn i dag :)

oi..1200 filmer!
Vi pleier mest bare å kjøpe filmer som vi syntes er veldig, veldig bra. Kill bill, jägarna, ondskapen, den fabelaktige amalie fra montemarte, the butterfly effect, rain man er eksempler på filmer vi syntes er bra og har kjøpt :-)

bakemamma skrev:
Juice: Trenger heldigvis ikke leie film.. Her har vi samledilla på film, og har vel rundt 1200 filmer her i huset. I alle sjangre ;-)

Men skal vel snart ut gå med bikkja, og etter det blir det å benke seg ned med noe godt å snackse på :-)

bakemamma skrev:

Jøss! 8) Vi har bare 450-500 film, låner film av søsken av og til :)
Har i dag kjøpt Harry Potter, del 2. Mannen min som fant den på matbutikken :)
Ha en fin lørdagskveld :)

Forresten, takk for det om UL :) Håper det samme til deg den 28. <3

Ribba står i ovnen og snart skal julemiddagen testes :) gleeder meg. Resten skal vi bare slappe av og kose oss :)

var en veldig hektisk dag igår som har gjort at bekkenet mitt svikter meg litt idag, dermed blir det mest mulig selvpleie og syting til mannen ikveld tror ikke han helt forstår hva bekkenløsning er, han sa ista "håper ikke bekkenet ditt knekker da" 

Jeg har jobbet i dag, og deretter på shoppingtur med unger og mann.
Morsomt, men slitsomt.

Vi har leid Hodejegerne, så det blir sofa sliting i kveld! :)

Jeg har også ultralyd på mandag, og gleder meg!

Her har pinnekjøttet blitt testa idag..

nammmm det var godt.. nå er det middagslur på sofaen :D

Gleder meg til jul :D

Ribbe, pinnekjøtt.... Får jo vann i munn av å lese her nå :-D
Enda godt det ikke er lenge til jul sier jeg ;-)

Nå har jeg nettopp pakka inn noen julegaver, og det fikk fram litt julestemning i meg.
Tenkte kanskje jeg skulle lage julekalender til sambo i år... Bare en helt enkel en, med 24 kort hvor jeg skriver ned noen få ord. Så nå sitter jeg og vrir hjernen for å finne ut hvordan jeg skal lage den. Har masse fargeark, og tenkte kanskje skrive ut litt fra dataen.. Type klipp og lim prosjekt :-)

Back
Topp