Lørdag

Fru+2

Forumet er livet
God lørdag jenter :-)
I dag har vi sovet lenge alle sammen chr våknet ikke før kl09.00 blitt sikkelig syvsover etter påskeferien.
I dag skal vi gjøre litt hjemme og i kveld skal vi ut å feire k sin bursdag med middag ute.

Gratulerer til K!

Her har jeg slitt med å komme inn i dag - men jeg har kost meg med ungene i stedet, det setter de nok pris på emoticon

Har spist frokost, trillet en tur med august, og nå sover han godt i vogna si. Johanna er med pappa'n sin og kjøper pensko som skal brukes i bursdaglag i dag og bryllup og 17. mai... håper de finner noen som sitter godt og kan brukes hele dagen... ikke noe som helst i nærheten av mine nye sko med andre ord

Ja, klokka ett skal vi i bursdaglag til ene venninna til Johanna - mammaen i huset er min venninne, så jeg blir med i selskapet i dag, og siden G skal inn og jobbe i huset får August være med på kakefest også... det blir nok koselig.

Etter selskapet skal vi hjem og lage og spise middag, og klokka 19 i kveld skal Johanna og G på kirkekonsert med Ole Edvard Antonsen og Wolfgang Plagge - det er avslutningskonsert på kammerfestivalen her i Volda og G har fått gratisbilletter på jobb. Håper frøkna holder ut - de får ta seg en plass bak ved dørene så de kan snike seg ut om det skulle være nødvendig

I dag har det vert "jobbe-i-hagen-dag" Herlig med unger som graver og koser seg! Har fått plantet noe nye blomster og fått bort litt mose.

Solveig er hos nabojenta nå! De koser seg med dukkene! Aslak er noe trøtt.. tar på å slutte å sove på dagen!

Ja, her det det fremdeles herlige feriedager..! I dag var faktisk besteforeldre og unger utav dørene før vi foreldra sto opp i dag.. Så da traff vi de og spiste lunsj (eller frokost for vår del) på kafe, og så gikk turen på familiebading.. Vi var veldig spent på hvordan det ville gå, for de er ikke så vant med å bade i basseng, men det var en utelukkende stor suksess.. :-D Vi måtte dra de med oss etter nesten 2 timer.. Hehe.. Sindre spurte om vi ikke kunne gå i morgen og, så vi får se.. Nå er svigerfar på jobb, L er der å skrur på en bil, så det blir jeg og svigermor som sitter her å sloss om fjernvelgeren til tven.. :-P Ungene slokna nesten før de la hodet på puta i dag! Deilig lørdag!

God kveld damer..

Her var det opp kl halv ni. :-) Vært en lang dag i dag. Først på cafè med ei venninne og besitisen til Trym :D. Også har vi vært på "Musikkens dag" i mysen i dag. Korps og masse annet i parken her :-) Koselig det. Også har vi vært å sett på noen rockeband litt senere på ettermiddagen. :-)

Så nå sitter jeg å nyter stillheten med vann og sukkererter, og tv så klart hehe :-p Gubben er på vei hjem fra oslo, har vært og hentet ny (brukt Stompa seng, en høyt fra gulvet utgave :-p) seng til Trym, så nå blir han nok kjempeglad :-D

Ååå.. Jeg var hos jm på torsdag og der hadde vist livmormunnen flatet seg ut og hun kunne få inn en fingertupp, men lå litt langt bak enda. Men det skjer ting.. Yeeyy

Back
Topp