*LøRdAg*

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire, deilig rolig start på dagen. Ryggen min er så klart verre i dag enn i går, det er liksom annenhver dag det der... lover jo knall at ryggen er dårlig i dag siden jeg skal på jobb da [&:]
Stikker på trening først, skal på Step&Pump kl 10. Begynner ikke på jobb før kl 14 (istedet for 12, som er vanlig), pga ryggen, må ha en rolig start. Jobber til 18, og det er jo Barnas dager, så det kan fort bli travelt i dag, men jeg må være flink og ta småpauser underveis og sette meg ned. Tar på Nike Shox'ene mine også tror jeg, behagelige sko er et must i dag.
Tenkte å kanskje dra på senteret en halvtime før jeg må på jobb, må finne meg en ny bikinitopp... vi skal i basseng i morgen, og puppene mine er mye mindre i år enn de var i fjor, visstnok... også jeg som likte den bikinien så godt! [&:]
I kveld blir det rolig lørdagskveld, med ising av rygg og tv-kos. Håper på at sambo har orka å vaska huset mens jeg jobber da...

Ha en fin dag dere! [:)]

god morgen..

skrållan:god bedring med ryggen og lykke til på jobb..

Her er det strålende vær,å vi skal drive litt ute i dag å rydde....gleder meg til sommer[:D]
Ellers blir det tv og god mat i kveld[;)]

Ha en fin lørdag alle sammen..

God morgen [:)]

Skrållan; Håper den ryggen din blir bedre snart altså!

I dag regner det ikke [:D][:D][:D] Så om en liten time skal vi ut og leke, mulig en liten skogstur. Perlefar og Magnus skal på stadion senere i dag. I kveld skal Perlefar ølle med noen kamerater og min søster kommer hit.

Blir en utrolig rolig, og koselig lørdag med andre ord! Håper alle andre og får nyte helgefri [:)]

Takk for det, jenter! [:)] Tror egentlig jeg ringer legen på mandag, og får noe mer betennelsesdempende. Har jo gått en uke uten nå, og det blir jo ikke bedre så...

Hei hei[:)]

På denna tida om ei uke sitter vi på flyet til gran canaria[:D]

idag skal vi sette opp trampolina,gjett om ungene gleder seg[:)]
og så skal vi rydde litt rundt i hagen,klippe hekken må vi gjøre å..
skulle vært en tur i byen å kjøpt gummistøvler til david for de jeg kjøpte var store.

kanskje det blir grilling til middag[:)]

ellers går david rundt her og er sur fordi jeg puttet kosekluten i vaskemaskina.[:)]

ha en fin lørdag alle sammen[:D]

Back
Topp