Lørdag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen [:)]

Her var de oppe halv 6, fikk de heldigvis til å slappe av litt til slutt. Jeg må si jeg gleder meg litt til de kan være våkne litt selv, uten at jeg må stå opp med èn gang. Det går fint om det er bare Leah, for hun oppfører seg pent, ser gjerne barne tv eller leker .. Og spør med èn gang det er noe. Mens William, han gjør bare alt det han ikke får lov til .. Såeh.. Tidlig Lørdag morgen i allefall!

Sola skinner som bare det, og DET liker jeg [:D] Blir en tur ut å handle litt etterpå, også tror jeg nok det blir en tur ut i hagen å leke etterpå. For har ikke akkurat noen planer i dag [:)]

Ha en fin fin lørdag alle sammen [:)]

Her har det vært en god, så en dårlig natt - jeg sov nemlig helt herlig frem til fire i morges, da våknet jeg av mageknip, og det gjorde G også - må ha blitt dårlig av maten vi spiste i går tenker jeg - heldigvis har vi to toaletter [8D]

Rundt halv sju våkna August, og han hadde ikke tid til å ligge lenge i dag, han skulle på badet og pusse tenner - så stolt for at han rekker opp til krana med tannbørsten sin når han står på krakken!

Johanna sto opp en stund etter oss, hun sitter og ser film - August veksler mellom filmen og å leke med dyr, lese bøker, hente brio-tog... ja - rote rett og slett. Jeg veksler mellom å rydde, leke med August og surfe på nettet. Surfingen har forresten gitt meg et nytt bæresjal i dag - var ei i Volda som skulle gi bort sjalet sitt og jeg meldte meg frivillig til å ta over - og jeg får det! Skulle linket til annonsen, men hun har fjernet den allerede - jeg får heller legge ut actionbilde senere i dag [:D]

Ellers er det strålende sol fra blå himmel i dag. Vi må ut og kikke i huset, jeg har ikke sett bad og spisestue ferdig fuget, og nå har vi jo fått parkett på loftstua også som jeg vil se - så tar vi med oss grillpølser og marshmallows og lager bål i hagen... ingen plen å være redd for der ennå, så det går fint [;)]

Vi sov til kvart på åtte i dag!! Halleluja, det var herlig!!![:D]

I formiddag var jeg pg Nathalie på loppis i byen, og vi traff en vennine med en jevngammel datter så de koste seg på lekeplassen en god stund. Når vi kom hjem gikk jeg en tur med Lukas i vogna, bikkja, og Nathalie på sykkel. Så gikk vi til naboen en stund å lekte litt ute med de. PLutselig var det kveldsmat og barnetv tid[:D], så det har vært en herlig dag! KJenner jeg er trøtt av all den friske lufta. Det er herlig[:)].

I kveld skal vi kose oss med lasagne og hvitløksbrød, og kanskje litt vin??[8D][:D]

Ha en super kveld!!

Så er barna i seng, G er ute i huset, og jeg sitter med fjernkontrollen, pc'n, og en kaffe og baileys.. for en lykke!

Har hatt en super dag i dag - med grilling av pølser og marshmallows, masse utelek, masse innelek, baking, og blide og fornøyde barn. Begge barna var en drøm å legge, de var slitne etter en lang dag ute, og jeg tror jeg skal sovne rimelig kjapt i dag også!

Her er forresten bilde av sjalet jeg fikk meg i dag - det er en Kaislakehto med marimekko-panel (elastisk sjal altså)

så fin den var lenemor.. [:D]

i dag har dagen gått til å lufte mormor.. hun hadde bursdag forleden, så vi dro til henne, kun malin og meg da, og var der å spiste lunsj, og gikk en tur med henne. [:)] så kom hun seg ut.. livredd pga isen, så sjelden hun er utrafor nå som det er så mye vinter.. men snart kommer våren, så da regner jeg med at hun kvikner til[:)]

natten i natt var pyton.. julie begynte å spy i det vi gikk å la oss.. herlig!! ogholdt det gående til rundt 6 i dag morges... da stod m opp, slik at jeg fikk sove litt... men nå spver begge jentene, så da håper jeg på en bedre natt i natt![:)]

Back
Topp