Lørdag.....

Olive76

Forumet er livet
Ja, og jeg er stadig her. Hat tydeligvis gjort noe helt feil. Trodde jeg hadde bestilt fødsel til helgen, men hva får jeg?

Jo, omgangssyken. Som om mageregionen ikke er hårdt nok prøvet fra før. Holdt seriøst på å manne-dø i natt da det kom begge veier. Det gav seg heldigvis fort og idag har jeg bare meldt meg ut at familien og prøver å tanke opp med vædske så godt jeg kan.

Malte var syk torsdag og Gustav idag. Så nu krysser vi fingrene for at ikke mormor og mannen blir syke samtidig.

Så fødsel hermed utsatt til jeg har kommet meg litt mer... (eller har jo født rett etter omgangssyken før, så skal nok fikse det også!)[&:]

Sender masse fødestøv din vei Olive!! Håper lillebaby kommer så fort han kan snart..! [:D]
Her er dagen nettopp starta for min del.. Vi skulle starte en ny tradisjon i går på jobben, og starte med lønningspils.. Joda.. Knall det.. Meeen det blei mer en bare en lønningspils og to.. [8D] Og formen har vert deretter i dag.. MEN herregud så morro vi hadde det!! Fantastisk gjeng altså.. [:D]
I dag blir det en enkel middag, men må finne ut hva.. [:)]

Uff, Olive, hva du skal igjennom - håper du rekker å samle krefter før minstemann kommer, og at både mann og mor er friske også, så du får så mye hjelp og støtte som du trenger og fortjener!

Her har det vært en travel men koselig dag - lagde bananpannekaker til frokost, og det var populært (bare barna altså, vi voksne spiste kjedelig brødmat) - men jeg forstår ikke hva som kan være godt med søte pannekaker med fårepølse på  [8D]

Har snødd og haglet og regnet om hverandre i dag, jeg har vært ute og måka litt snø... og til middag i dag lagde vi "toad in the hole" - en slags muffinsrøre som eser skikkelig i muffinspanne, med pølse i midten... og til dessert hadde vi deilig iskrem - nammis!

Nå er det barnas supershow - jeg ser på med halvannet øye, for jeg klarte å stikke meg i det ene øyet med en neglesaks (ja, den typen som likner en saks med korte kniver, ikke en sånn negleklipper... og hvordan det skjedde? Ikke spør), og jeg ser litt tåkete på det... det har gått ca tre timer, så det burde bli bedre snart (og jeg ser ikke noe merke på øyet heller)

I kveld har vi ingen planer - det blir vel det vanlige; hver vår pc, tv på noe kjedelig, og litt mat

Back
Topp