Lørdag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!

Her var vi oppe ved 07 tiden.. Jeg har sovet som en stein jeg.. Mina har også sovet fint i natt[:)] Nå er det Mikke sitt klubbhus som er popp på tven for tiden. Skal snart spise litt frokost.

Idag skal vi på besøk og overnatte hos en venninne og hennes datter. De bor på Kløfta, så tar toget ut dit. Mina gleder seg veldig til å sove på rommet til hennes datter som heter Line`a som er på samme alder. Vi har sovet der før.

Knall vær ute og det er godt når det er helg[:)]

Ha en fin dag jenter[;)]

Her er det snø- og haggelstorm - jeg har nettopp vært ute og trillet August, så han sover godt på trappa (i vogna selvsagt). G og Johanna har reist på kino, og jeg har huset for meg selv. På teven går jenta og reven - jeg har hørt at den er så fin, så jeg spiller inn, og det er jeg glad for; en vidunderlig vakker film som gir skikkelig lyst på å lære mer om dyr og natur... JOhanna begynte å se på den før de dro på kino og nå gleder hun seg til å se resten senere i dag

Må vel en tur ut i huset - maleren holder på, og jeg er spent på om han har begynt på veggene ennå - han malte tak da jeg var der ute sist.. og så må vi ut og handle litt. I dag tror jeg ungene får grøt til middag, og så kan G og jeg spise indisk når de har lagt seg

God lørdag :-)
Her skinner sola, og akkurat sett på tv på de flinke skijente våre.
Ellers så har jeg bakt matmuffins som vi skal ha med til kollen i morgen, skal se på gutta gå 50 km.Skal bake boller i kveld er jo fastelaven så må ha med det i morgen også.
k har vaske vinduer og gjort reint huset snill mann jeg har.
I kveld er vel planen å kose seg med svinefile og fløtegratinertepotertet og litt vin kansje?

Her spises det lørdagsgodt og sees på Timmy. [8D] Vi har hatt en rolig dag, vi har vært en tur på skistadioen her , og hilst på gamle elever på folkehøgskolen der jeg jobbet før. Er skirenn for elever og tidligere elever med utviklingshemming. Det er noen elever som ble veldig knytta til meg det første året jeg jobba der (særlig det året, siden jeg ikke hadde lært meg å distansere meg enda, og ga mest av meg selv det året). Var koselig, men får så dårlig samvittighet, for jeg gir så lite, og det betyr så mye. Så da blir jeg litt lei meg for at jeg ikke klarer og har tid til å gi mer (hadde med ungene, og de ville jo fort hjem igjen, men så vil de gjerne se ungene mine og da, så ikke lett å vite hva en skal gjøre)

Ellers har vi bare sløva, barna har ommøblert hele stua med ulike hytteprosjekt. Ha en fin kveld alle sammen[:)]

Dette har vært en fantastisk dag![:)]

Jeg fikk sove litt lenger, og dro rett på BodyPump.. Kom hjem, kjapp dusj og rett i stillongsen og ut på skitur med kakao og matpakke i sekken, og for å ikke glemme, 8 kg ekstra vekt på magen..[;)] Vi hadde en knallfin tur, og når vi kom hjem koste vi oss på rommet til Bertine.

Nå har barna sovnet godt, og mannen lager deilig mat, biff og bakt potet.. Jeg sitter i sofaen, er rimelig gåen i kroppen.. Men jeg er sånn deilig sliten da..[:)]

Ha en fin kveld, damer!

God kveld [:D]

Her sto jeg opp litt over ni, og Trym sov en halv time til [8D]. Deilig å få litt tid alene av og til.
Så jeg fikk fiksa sekken til turen vi har vært på i dag [;)].

Vi harstorkosa oss på Fortet her hvor vi bor.
Grilla pølser på bål og spist kvikklunsj. Trym og bestekompisen hans i bhg aka til den store gullmedaljen i dag [:D]. Ååå det har vært det knallværet og [:D]. Endte opp med å være ute i drøye 5 timer i dag [:)].

Nå slapper vi bare av og glaner tv. Skal til svigers i morra og spise middag, det blir koselig [:)].

Høres ut som om det har vært fint vær rund omkring i landet i dag - er det bare her og på Holmenkollen det er dårlig vær nå om dagen tro?

Vi har vært litt ute i huset (G og Johanna var der ganske lenge), vært en tur hos svigers, og så har vi kosa oss hjemme. Barna sover nå, G og jeg har spist indisk og druket vin, nå blir det litt kaffe og baileys før vi tar kvelden... jeg må bare inn og surfe litt mer på iPhone - jeg har sååå lyst på!

Back
Topp