Lørdag :-)

Fru+2

Forumet er livet
Ja da var det lørdag.
I dag er planen å dra på kino og kose oss på cafe etter på jeg og chr. Må finne på noe når k er borte.
Ellers så har vi kost oss med å klippe og lime snømenn så nå henger helle familien i stua.
Middag i kveld blir taco og sjokoladefromasj fra diplomis den kan anbefalles kjempe god nam nam.

Silje a: Mmm.. Den sjokolade fromasjen er kjempegod (den fra rema el?) [:D] Kos dere med taco også [:)]

Her sto vi opp kvart på ni, sutrete start på dagen i dag. Trym var ikke helt enig i at jeg var treig med å kle på meg [8|][:D] Jaja.. (bedre nå da [;)]) Men jeg tror alle er slitne etter 1 uke med sykdom nå, begynner å bli friskere gutta mine, gubben er fortsatt litt dårlig. Jeg har holdt meg frisk, og godt er det [:D]. Gleder meg til tirsdag, da er det i jobb igjen. Godt å få noe annet enn sykdom å tenke på.

Ellers i dag, så blir det en tur på biblioteket og en gåtur på meg og Trym. [:)] Også innom butikken og kjøpe litt lørdagsgodt til Trym [:)].

Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen

Er vel mer god kveld nå da [8D] Vi ahr vært i trondheim på kino hele familien, på shopping og kjøpt vintersko for neste vinter og på burgerking og spist "pannekaker". Kost oss masse [:D] Pynton vær på hjemveg, med tett snøvær og masse vind, men vi kom oss helskinnet hjem[:)]

Håper alle har hatt en flott dag [:D]

Back
Topp