*LøRdAg*

Trøøøøøtt... [&o]

Ikke helt i form enda, og på natten ligger jeg bare og tar av og på meg dyna, alt ettersom jeg er varm eller kald. Håper formen blir bedre snart, sånn at jeg kan sooooove.
Stikker på Step&Pump kl 10, og etterpå skal jeg hente brillene mine! [:D] Det blir nice, og jeg GLEDER meg faktisk til i kveld, da jeg kan ta ut mine garanterte tørre linser, og heller bruke brillene. Knall! [:D]
Har fri i dag, faktisk!! 2 frihelger på rad, enn det da?! [:D] Mye som må gjøres her hjemme da, husvask og sånn. Regner med at jeg må spille noen omganger med Dyrelotto sammen med Tobias i dag også, ellers får han vel falsk krupp og heteslag.
Ute uler stormen, det regner visst sidelengs. Tror ikke vi satser på å ut en tur i dag altså! [8D]

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Kjedelig Skrållan, god bedring! Jeg og lillemor gasser oss med nugatti på skiven i dag[:)] Mannen er på dugnad, og vi har lite planer uteom den bursdagen til lillemor senere i dag.

God morgen!
I natt har jeg SOVET [:)][:)] Mini er inne i en periode hvor han bare tuller om natten, så etter 1,5 uke med minimalt med søvn la jeg meg på gjesterommet i natt. Det var deilig det, og litt deilig å stå opp til en trøtt pappa og blid gutt [:D] Han mannen min har det nemlig veldig godt, han forsvinner rimelig fort opp når tassen gir fra seg en lyd om natten... Men nå skal jeg gi fra meg litt kontroll, så blir det heller skiftarbeid i helgene[;)]

Nå skal vi snart ut på skitur alle sammen, venter bare på at solen skal titte frem.
I kveld skal jeg på jentekveld, det blir koselig!!

Ha en fin lørdag[:)]

God bedring Skrållan[:)][:)]

Ute her også blåser det i dag, og jeg som hadde tenkt og ta med gutta på akebrett og ut en tur i den fine sola, tror ikke det går[&:]
Liker vekta om dagen, går nedover og i riktig retning, ikke fort, men passe fort hehe
Fikk wii fiten min i posten i går, så den må prøves ut senere i dag. Også skal vi ut og spise middag med bestemoren min og søster mi og co, bestemor spanderer i dag[;)]
Så må jeg en tur på cubus igjenn, ullundertøy på sånn ta 3 betal for 2 og det trengs det nok av[:D]
Unga sløver i hver sin sackosekk og ser higgeby helter[:)][:)]

Ha en super lørdag alle sammen[:)][:)]

God formiddag heter et vel nå[&:]

La meg halv to i natt og sto opp først nå. Snuppa sover godt altså. Straks vennebesøk i fleng[:D]

Ha en strålende god lørdag dere!!

god bedring til dere syke[:)]

selv har jeg endelig blitt frisk etter 5 døgn med magesyke[X(] kjenner jeg er sliten enda, men jeg kan spise og holde på maten. ju-hu!!!!

i dag har jeg endelig fått skifta vann i fiskebollen(var ikke så pen å se på lenger), og tatt av sengklær, det er et must etter 1 uke med bassilusker. vaskemaskina virker også forløpig så den får gå noen runder i dag. lever den ikke over helga, blir det ny på mandag! vaskemaskin må vi ha.

merker forresten godt at pappan har styra heimen denne uka, han har gjort kun det viktigste for å overleve og det skjønner jeg. så jeg går nå her å smårydder da.

blir en liten tur på sentret etterhvert, må bare spare opp litt energi først[:)]

Takk dere, føler meg litt bedre nå! [:)] God magen fungerer igjen MaRtE!

Jeg ligger på sofaen med mine nye briller. Kommenterer at gulvet er skikkelig skeivt, faktisk var vogna til Tobias det samme da jeg la han. Noen som sa svimmel? [8D] Er visst vanlig å bli svimmel når man får nye briller, håper bare det går over fort. Er nesten så ille at om jeg skulle på fest i kveld, så kunne jeg bare ha droppa å drikke, kunne bare hatt på meg brillene, hadde fått samme effekten av det! [8D][:D]

ORIGINAL: Looney

La meg halv to i natt og sto opp først nå. Snuppa sover godt altså. Straks vennebesøk i fleng[:D]

sover a så lenge i strekk, looney?? godt med sovebarn, ikke at jeg vet hva det er, men det må være godt.

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

sover a så lenge i strekk, looney?? godt med sovebarn, ikke at jeg vet hva det er, men det må være godt.

Tror jeg ammet i firetiden og i syvtiden. Men hun sovner igjen med engang[:)][:)] Nyter det så lenge et varer....

Back
Topp