Lørdag

Magda Green

Elsker forumet
.. og det snør ute her. Var ute en liten tur og aket, og jammen var de moro. Husker ikke sist jeg aket på ordentlig. Moro med barna våre som begynner å bli så store og kan gjøre så mye [:)]

Nå sover alle andre i huset (selvom jeg tror lillebror er i ferd med å grynte seg våken), så hu mor roer seg litt ned mens roen er der. [;)]

Tenkte kanskje vi skulle pynte juletre i ettermiddag, og kanskje pynte pepperkakehus. Vi skal bort i julen, men det er litt gøy å pynte her også, og da må vi gjøre det så vi rekker å nyte det litt også før vi drar. [:)][:)]

Dere da? Alt bra?[:D]

Halloen!
Her er ikke formen helt på topp i dag så jeg eg hjemme fra jobb.
Sambo er på jobb og mini er hos mine foreldre. Han kommer nok hjem om 3 timer tenker jeg meg.
Så da blir det kosing resten av dagen tenker jeg meg. [;)]

Hei hei![:)]

I dag startet jeg dagen med å ligge i senga og se en episode med gossip girl[8D] Så ble det frokostbord etterpå[;)]

Og til nå har jeg lagd ferdig sylta, trillet marsipan og lagd seks nisser (malt de, tegnet ansikt, lue osv osv[;)]) sammen med ungene! Jeg tenkte jo ikke gi bhg noe, men tror Emmeli skal få gi Bhg den hun lagde og ett kort.. hørtes det greit ut?[:)]

I kveld skal vi på FEST!!!! Gleder meg MAX! [:D][:D][:D]

har lyst å ake og... men før denne ungen er poppa, så er vel ikke aking d lureste...[8|]
snop, chips og film her i kveld...[:D]

Denne dagen har bare gått bort i ingenting.. Har akkurat kava meg opp fra sengen! [:-][X(] ( http://midtsiden.no/irish-cat-opning ) Pokkers linselus.. [X(]

Så nå er planen å bestille en pizza, og hente den i samme sleng som jeg kjører mannen på fest..
Helt aleine hjemme i kveld.. [:D] Så da blir det vel film og digg og bare kos!

hehe, stilig bilde memyself[:D]

vi har vært å tittet på sofa idag, fant en del hjørnesofaer, så blir nok til at vi kjøper det i januarsalget.. blir deilig[:D][:D]
ellers har vi ikke gjort så mye, bakt litt peppekaker.. nå sover emma.
eirik og jeg skal spise litt taco og sikkert se en film..

ha en knallers lørdagskveld alle sammen[:D]

[:D]
Vand: Kjempekoselig gave til barnehagen det! Kjør på, og kos dere på fest [:)]

Skjønningene: Vi aket bare bort på skoleplassen her, er en liten bratt bakke ned mot skøytebanen. Høres gøy ut imorgen da! Har ikke vært i sånn ordentlig stor akebakke ennå. Tør N å kjøre?

Høres ut som dere andre skal kose dere max med lørdagsmat og snop! Ha en topp kveld [:D]

Back
Topp