Lørdag!

SuperBerta

Glad i forumet
God dag!

Vi koser oss med litt ekstra barnetv idag, jeg trenger en treig start på dagen kjenner jeg..[8D]

Bertine skal nok til tante og fetter idag, de ville gjerne passe henne til imorgen, og det passer fint for meg som er hjemme alene i helgen.. De skal visst pynte pepperkakehus og juletre, så det blir nok knallgøy for snuppa.

Rasmus og jeg får ta resten av gaveshoppinga, og pakke inn en del gaver idag tror jeg.. Og ikveld kommer kanskje Trillemor for å skravle litt..[:)]

Hva skal dere idag da?

God formiddag.. [:)]

SuperBerta: Det blir nok gøy for Bertine [:D] Du får kose deg med besøk av Trillemor da, koselig å ha noen å skravle med [;)][:D]

Jeg har sovet 10 timer i natt [8|][8D] Sov til ni, da ville ikke ryggen mere [:D].

Har akkurat inntatt frokost og Trym glaner på playhouse og leker med biler samtidig og jeg glaner litt her før jeg stikker i dusjen. Vi skal i 4 årsdag i dag, det blir koselig. Venninna mi sin sønn. [;)][:)]

Ellers i dag blir det vel å handle litt, må bl.a ha pepperkakedeig til i morra (orker ikke lage selv [8D]). Skal ha litt baking og kose dag i morra. Og mulig se "Dragetreneren" sammen med Trym [:)].

Ha en god lørdag alle sammen..
[:)]

I dag var det kjempe deilig å få sove lenger enn til 5 tiden om morgenen [:)] Tror jeg bare skal ned på senteret (som sikkert ikke er fullt [:-]) å bli ferdig med julegavene. Vi har bare tre igjen, så det er ikke så ille [:)]

Ha en super dag alle sammen [:)][:)]

Her har vi fått besøk - av omgangssyken. G kom hjem fra fest i går, la seg ned, og så sto han opp igjen og spøy ned hele doen nede.. jeg gikk ned etter en stund for å se hvordan det gikk, og da drev han og vasket gulv... og så har han spydd hele morgenen (og nei, dette er ikke "så full at man spyr-spying"). Vi har ringt ut til svigers, og der hadde svigerfar vært kvalm hele dagen i går, svigermor hadde hatt magesjau dagen før, og i tillegg hadde en av gjestene ligget hjemme med omgangssyken onsdag og torsdag [8D]

De vil gjerne at vi kommer i familieselskap i ettermiddag i allikevel da, men jeg vet ikke... jeg har ikke lyst å bære smitte til resten av slekta, men om det er der G har plukket det opp er det jo for sent... om ungene er i fin form og G orker så kanskje vi tar en tur

Jeg og ungene har vært oppe siden litt over sju i dag, nå har vi nettopp spist lunsj, og august begynner å bli klar for å ta luiren sin... så det overlater jeg til G, så drar Johanna og jeg og handler litt...

Travel dag her i dag! I formiddag dro vi ut å leverte 4 sekker med klær til en organisasjon som leverer pent brukte klær til Ukraina. Så kjøpte vi juletre, så var vi hos mamma på grøt, å så dro jeg og snuppa i fireårsdag.

Skulle egentlig ut i kveld til naboene, men de avlyste nettopp, han har visst hatt en travel natt og og dag i politijobben sin. fant en link om saken nettopp:  http://radioh.no/les.aspx?artikkel=69943

så da blir det kinamat takeaway i stedetfor her, og switch filmen på tvn[:)].

Ha en koslig kveld[:)]

Så du bor der du altså lille*frø, det tenkte jeg ikke på - jeg tenkte på Almyrida først jeg, men hun er jo ikke helt der vet jeg.

Her har det vært en stille og deilig dag - Johanna og jeg var ute og shoppa litt, og kjøpte oss Aladdin-filmen som vi har kost oss med, vi har vært hjemme alle i dag, vi valgte å stå over familieselskap med sykdom i hus, så det har vært god mat, dansing, lek og moro, vi og ungene. I kveld har G og jeg spist deilig Indisk, men den sterke maten var nok litt feil for magen hans.. så han ble dårlig igjen [:'(]

Nå er det snart leggetid, bare tømme vinglasset mitt først... og i morgen er det fjerde søndag i advent, ut og hogge juletre, siste dag før mormor kommer - jippi!!

Back
Topp