Lørdag

Råsa Muffin

Gift med forumet
I dag har jeg kun vært ute å lett etter Lucia drakter - noe jeg forsåvidt fant - men de var jo ALTFOR store. Sååeh, man får se hva man får gjort med dem asså, for å få de til å passe greit [:)] Etterpå lager vi Lussekatter, da vi ikke rekker det i morgen, og på Mandag er ikke alle barna her, så da tar vi det like greit i kveld [:)] Gutta fikk modelleire i kalender'n i dag, så alle barna sitter med modelleire nå .. litt herlig at de holder så fint på for seg selv inni mellom!! [:)][:)][:)]

Vi har bakt pepperkaker idag, det var både koselig og godt..[:)]

Ellers så er det en avslappende lørdag, med litt utelek og annet kos. Nå skal vi snart lage burgere til middag, og bare kose oss![:D]

Puh, en slitsom dag i dag - jeg var på julebord i går, så jeg var ikke hjemme før halv tre - etter et skikkelig fall... det pøsregna ute, og falt på speilblank is, så jeg datt pladask på trynet. Resten av turen gikk jeg i grøfta

G hadde hatt litt av en kveld i går, med to unger som skreik nesten hele kvelden, Johanna hadde hostet til hun kastet opp og holdt på sånn til ett... så han var rimelig grinete og trøtt i dag

Nå har vi vært i kontakt med legevakta to ganger - først i ettermiddag fordi det som så ut som en kul for å få ut den siste jekselen til August har blitt til en myk kul som ser ut som en verkebyll, og han skriker og hyler som en gris, helt utrøstelig. Og nå i kveld har Johanna spydd fem ganger på en time - fordi hun hoster sånn.... hoster, og så hører vi et forsiktig; nå skjedde det igjen, og så sitter hun med spy utover magen og stolen/benken/gulvet/bordet... det ligger nå tre skift, et pledd, en stol og en pute til slagbenk til vask på badet

uff , lenemor, høres ut som dere ikke har det noe kjekt i dag nei [&:] Håper barna får det bedre snart..

Jeg har jobbet i dag, sliter med hodepine,hatt den en uke nå, blir gaaaaaaaaaal snart...[&:] Ellers er lørdagsgodt snart fortært av de små, de ser på barne-tv og leker litt før leggetid.. jeg skal bare slappe av, skal jobbe i morra kveld og.... (og rett på jobb mandag morgen, huff...men men, snart bare 1 jobb[:)])

Uff Lenemor, det hørtes ut som en slitsom dag ja!

Her har vi heller ikke hatt så koselig helg.. Både jeg og gubben fikk spysjuken igår, jeg fikk det ordentlig så har nesten sovet i to døgn, gubben fikk det lettere heldigvis så han har fått tatt seg av Emil.. I vår nærmeste familie er vi 12 personer, 9 stk av oss har nå hatt denne sjuken i løpet av de siste 6 dagene!! Helt utrolig[:'(]

Nå er formen mye bedre, så vi sitter å ser på x-faktor. I morgen er det juletrefest med barnehagen, det blir kos[:)]

Back
Topp