Lørdag!

smash

Forumet er livet
VIP
Go'morgen jenter!
Jeg og minsta har nettopp stått opp, og mannen min sover enda! Storejenta er på tur med besteforeldrene sine!
I dag skal vi bare slappe av, siden mannen min er ganske banka i kroppen stakkars!
Hva skal dere i i dag da?

Helluen!

Planen i dag er å vaske rundt på badet, rydde, vaske huset genrellt og få unna noe klesvask. Jeg har også noen kort jeg må få laget i løpet av helga.

male kjøkkenet,hekle,kose, og spise snoooop[:)]

hva mater du ungene med egentlig???? Har vært oppe i mange timer jeg.....[X(]

SKal rydde og vaske litt her i dag, mannen tar med ungene til svigers og blir til i morra, og jeg skal har kollokviegruppa på 3-retters og vin - vår versjon av 4 stjerners middag[:D] Gleder meg!!!

Jeg skal snart dampe, rynke og henge opp 10 lengder med nye gardiner.... angrer nesten på at jeg kjøpte nye....
Men det blir lekkert når jeg er ferdig! Så skal jeg lage ferdig ett god bedringkort å få i posten, og få gjort litt reint til i morgen.
Oh ja og bake en kake [8D]
Heldigvis hjelper min kjære til med alt [:D]

masse god bedring til mannen din smash! Måtte han føle seg mye bedre i løpet av dagen!

ORIGINAL: Fru Lotten

hva mater du ungene med egentlig???? Har vært oppe i mange timer jeg.....[X(]

SKal rydde og vaske litt her i dag, mannen tar med ungene til svigers og blir til i morra, og jeg skal har kollokviegruppa på 3-retters og vin - vår versjon av 4 stjerners middag[:D] Gleder meg!!!

Hehe, ho våkna kvart over ni, men ho elsker å sitte i senga si å lese å bygge lego. Kl 11 kom ho inn til oss i dag! [:D]
Åå, høres spennende ut!! Kos deg Lotten!

Masse god bedring til mannen din smash...[:)]

Selv er planen å scrappe løpet av dagen...Har jo kortkrigen, og så var det disse andre konkene da...Må nesten prøve å få gjort noe[:D]

Tenkte å ta med mann og barn en tur på senteret, for fant noe jeg har lyst å kjøpe til frøkna, men må høre med han først om det er nødvendig...[:D] Tenkte også å se om vi får plass til et sete til bak...Ikke bare bare å ha 3 forskjellige seter og en passe stor bil[:-] Vet ikke om vi skal ha med base eller uten...Vet hvilket merke jeg skal ha i allefall da...[:D]

Ellers ingen planer...[8D]

Hei, hei![:)]

Vi har brukt dagen til familieshopping.[:D]
Fikk kjøpt non småting til bursdagsgava til Tia, som fyller 3 år på onsdag. Og så fikk ongan seg en bukse og genser hver.[:)]

No sitt vi å venter på at middagen skal bli klar. I dag ska vi ha lutefisk, det ska virkelig bli godt![:D]
Så blir det bare kos og avslapping sammen med familien resten av dagen. Ska ha 1 uke ferie no, så andre ting kan ei gjøre mens de andre er borte om dagen.[:D]

Puh! Har brukt dagen til rydding og vasking, og nå er bordet dekket og forrett og dessert er klart.
Da mangler bare jentene og hovedretten! slitsomt å være vertinne gitt![8D][:D]

Nå er badet gullende rent og middagen står å godgjør seg i ovnen. I dag skal vi ha hjemmelaget lasagne med hvitløksbrød til :)

I morgen er planen å få vaska kjøkkenet..men jeg håper at jeg skal få laget ett kort i morgen alikevel..aller helst to...

i dag har jeg teipet alle lister på et rom jeg skal male og lage til gjesterom/korntor.
så var mannen og kjøpte maling til meg og så skulle han bare nett gjøre neon greier og så komme hjem igjen.
så sitter no her og venter da på at han skal komme og hjelpe meg med 1 seng og noen skap som må flyttes.

ellers blir vel kvelden med kos og god mat. ikke bestemt ennå hva vi skal ha. [:)]

I dag har jeg vært på scrappetreff[;)] Laga 5 kort og 2 LO`er[:)]
Nå bare koser vi oss meg barne-tv[;)]

Å, så deilig det må være å få sove til 11[:)]

Her har vi vært på farten i hele dag! Først i svømmehallen, så på besøk til svigermor som ligger på sykehuset, så pantet flasker for ca 600 kr([:o]) og tatt lørdagshandelen..
Skulle egentlig innom scrappebutikken og, men kom 12 minutter for seint[:'(][:@]
Men kanskje like greit, da fikk jeg jo spart litt penger iallefall[:D]

Nå har vi akkurat satt den hjemmelagete pizzaen i ovnen, og satt oss i sofaen[:)]

Har maaange kort på bestilling, så må vell en tur på scrapperommet etter maten[;)]

Back
Topp