Lørdag

Har jobbehelg, så jobber kvelden i dag og dagen i morgen. Ikke så gøy med jobbehelger, men skal vel overleve det også[8D]

Størsta har håndball kamper i dag, så tia går vel med til å sitte i hallen å heie.
Må lage farsdagskort til kortkrigen i kveld [:)]

Ikke noe spes som skjer her...Sitter her og synes synd på meg selv (null penger (barnetrygda har jo kommet da) og driiit vondt i symfysen[:(](bekkenløsning, kom tiiiidlig denne gangen)[:'(])
Unga oppe kl 6-7 i dag...Prøøøøøvde å få de til å sove lenger, men det gikk ikke...

Planer om å scrappe litt i dag, men vi må en tur ut og handle litt mat...Og så billig godteposer til i morgen kveld...Ifjor var jeg klar og hele pakka, men ingen kom[8|] Jaja...[8D]Håper litt på den i år også, men greit å ha tillfelle noen skulle dukke opp[:)]

Har såååå lyst å scrappe, men får liksom ikke til i dag kjenner jeg...[:-] Mye jeg har lyst å lage...Holder på med et prosjekt nå (håååper jeg blir ferdig til neste helg...) Får se hva det blir løpet av dagen...Har i morgen også da...Når "folket" er borte...Sitter da også "barnevakt" for ludvik...[:D] Kose klumpen..

Ble litt syyyt fra meg, menmen...[8D]

Back
Topp