Lørdag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
God Morgen!

Jeg og de små har vært opp ett par timer nå, spist frokost og sett (ser) barne-tv! Etterpå kommer ei venninne og sønnen hennes på besøk, de skal være her til i morgen. Litt utpå dagen i dag skal vi på Baneshow nede i byen, er ett par fra blandt annet Skrimmel Skrammel som skal holde showet, han ene (Hans Petter) er jo herfra [:)]

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Her sitter Johanna og jeg og ser barne-tv mens G er ute og triller August.

I går fikk vi tidenes overraskelse - var på vei opp for å legge August, hadde ei venninne på besøk som var på vei ut døra, da det plutselig tuter i oppkjørselen vår - og der stå rpappa og samboeren. Vi har jo avtalt at de skal komme fredag, men jeg trodde det var neste fredag! Så nå skal de være her hele helga (de bor på hotellet). I dag tar vi nok turen til Ulsteinvik og Flø (ulsteindagane og Moods), og så satser vi på grillvær i kveld tenker jeg.

Johanna var jo helt i ekstase over å se bestefar og maymor, og særlig da de kom med gaver! Har pakket opp gavene til August nå på morgenkvisten, for han ble jo lagt i seng før gjestene kom inn - vi var allerede på overtid. Johanna elsket gavene hans også, mens han var særlig begeistret for gavepapiret.

Nå skal jeg gå og fikse frokost - sulten ja!

good mårning[:D] idag skal jeg min kjære på rogafest, gleder oss max. fått gratis billetter gjonnom jobben hans og gratis billetter til afterpartyet[:)] gleder meg sykt. masse kjente band og fint vær.. kan ikke bli bedre.

ellers så er live på det stadiet der hun våkner og spørr: er det helg enda,mamma? svarer jeg ja, får jeg følgende i retur: eg ska ha blåe is[:D][8D]

Back
Topp