Tjukkebollepus
Forumet er livet
God morgen alle sammen! Her startet dagen når Tord våknet halv sju. På vei inn til stua svingte han inn på badet og sto der og pekte på potta si (han har ikke ville sittet på den på månedsvis) Eg satte den fram og satte han på den. Der satt han i et par minutt og når han var ferdig så lå der en god dam oppi! Flinke gutten[:D] Ikke værst det for en på 15 mnd.....
Nå sitter begge guttene og spiser frokost og ser på Bali, så da benytter jeg sjansen til en kjapp tur innom her.
Planen i dag er en tur til Klepp på grillfest sammen med en hel haug med andre folk. (alle vi som satt i Sandnes rockeklubb sitt styre møtes 1.mai med familier for grillfest) Så det blir nok kjekt. Hva sker hos dere da?
Nå sitter begge guttene og spiser frokost og ser på Bali, så da benytter jeg sjansen til en kjapp tur innom her.
Planen i dag er en tur til Klepp på grillfest sammen med en hel haug med andre folk. (alle vi som satt i Sandnes rockeklubb sitt styre møtes 1.mai med familier for grillfest) Så det blir nok kjekt. Hva sker hos dere da?