Lørdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen alle sammen! Her startet dagen når Tord våknet halv sju. På vei inn til stua svingte han inn på badet og sto der og pekte på potta si (han har ikke ville sittet på den på månedsvis) Eg satte den fram og satte han på den. Der satt han i et par minutt og når han var ferdig så lå der en god dam oppi! Flinke gutten[:D] Ikke værst det for en på 15 mnd.....
Nå sitter begge guttene og spiser frokost og ser på Bali, så da benytter jeg sjansen til en kjapp tur innom her.
Planen i dag er en tur til Klepp på grillfest sammen med en hel haug med andre folk. (alle vi som satt i Sandnes rockeklubb sitt styre møtes 1.mai med familier for grillfest) Så det blir nok kjekt. Hva sker hos dere da?

her starta dagen for 2 timer siden og undene sitter i armkroken min og ser Barnas Supershow nå....planen er å møte Molsy og Nickolas i dag, vet ikke helt hvor og når ettersom d er drittvær[:'(] vil ha soooool og sommer jeg nå!!

ORIGINAL: Asil

Niceday, bedre form i dag? Håper det ordner seg med sykemelding og alt. Kan dessverre ikke reglene for hvem som skal betale, men trodde det var en smal sak når du hadde sykemelding? Slitsomt å ha det sånn, får du noe behandlig for depresjoner?

tja, er vel litt bedre i dag - men fortsatt utrolig langt nede[:'(]
jeg trodde også d var en smal sak når legen var klar over maxdato og forsikra meg om at d skulla gå bra....aner ikke hva jeg skal gjøre, håper bare NAV finner en løsning....om ikke er d vel advokat og stor for å legge krav om tapt arbinntekt til legen??

pr i dag har jeg ingen behandling.....er så lange ventelister på psykologer her så jeg orker ikke.. men tror absolutt jeg ville hatt godt av d!

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: Asil

Niceday, bedre form i dag? Håper det ordner seg med sykemelding og alt. Kan dessverre ikke reglene for hvem som skal betale, men trodde det var en smal sak når du hadde sykemelding? Slitsomt å ha det sånn, får du noe behandlig for depresjoner?

tja, er vel litt bedre i dag - men fortsatt utrolig langt nede[:'(]
jeg trodde også d var en smal sak når legen var klar over maxdato og forsikra meg om at d skulla gå bra....aner ikke hva jeg skal gjøre, håper bare NAV finner en løsning....om ikke er d vel advokat og stor for å legge krav om tapt arbinntekt til legen??

pr i dag har jeg ingen behandling.....er så lange ventelister på psykologer her så jeg orker ikke.. men tror absolutt jeg ville hatt godt av d!

uff...så kjedelig! håper du får en flott dag og at det ordner seg bedre enn du tror akkurat nå

Back
Topp