Lørdag

Anjalef

Gift med forumet
God formiddag.

Sambo vekket meg når han dro i dag, jeg har mye planer i dag og skal jeg rekke alt så må jeg opp tidlig, har gjort husarbeid, hengt opp en maskin tøy, gjort klar neste og brettet masse tøy og lagt på plass.

Marcus kommer senere i dag, innen han er hjemme igjen skal jeg ha vært på posten, handle inn mat og annet.

En "kjapp" tur innom - mamma har verdens tregeste pc, så jeg har brukt en evighet for å logge på. Vile bare si at vi har kommet oss hit, og drar videre til varmere strøk i morgen tidlig. Vi har nett der også, så jeg skal oppdatere treningstråden etter hvert (så bare fortsett å trimme!) og oppdatere dere på hva vi gjør også

God lørdag!

Har hatt en super lørdag frem til nå!

Ungene våknet rundt 7 og var i kjempehumør!! [:D] Kosing og herjing i senga er alltid en hit! Jeg og Solveig dusjet før frokost. Mens gutta boys lagde til frokost. Vi fikk også handlet litt før Aslak skulle sove.

Vi har vert på besøk hos svigerfar (svigermor var på hytta) og Solveig fikk leke på lekeplassen der. Det er så stas! Vi reiste tidlig hjem for jeg skulle se en venninne gifte seg. Hun var så flott!!! Ble så rørt jeg![:D] Da jeg kom hjem var ungene og mannen på besøk hos naboen. De lekte med vann på terrassen der.

I dag har vi hatt pizza til middag og nå er vi klare for en rolig kveld! Håper at Aslak har de samme planene![8D]

Back
Topp