Lørdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen jenter! Har nettopp stått opp nå. Trym sitter å ser på tv, mens Tord romsterer rundt overalt. Skal en tur ned til Sandnes i dag og rusle litt gågata. Skal se om eg finner ei fin vårlue til Tord. Etterpå blir det en tur oppom til barnas oldeforeldre på besøk. Gubben jobber både nå på dagen og i kveld, så det blir stort sett bare meg og gutta i dag.
Hva skjer hos dere i dag da?

God morgen!
Trygve og jeg som er oppe her, og TV[;)] Tuva sover enda, og gubben er dratt ut på dugnadsarbeid. Vet ikke helt hva jeg og ungene skal finne på i dag, men været er heldigvis greit. En tur i fjøsen og se på små-lammene tenker jeg, begge ungene elsker fjøsarbeid/dyrene. Og så kommer nevøen min og skal leke med dem et par timer - vet ikke hva jeg skulle gjort uten de to tanteungene mine som bor like i nærheten! De er 10 og 11 år, og veldig flinke med Trygve og Tuva - supert med litt avlastning av og til![:)]

I kveld skal jeg endelig komme meg litt ut av huset, jentekveld med to venninner - blir koooos! Tror jeg skal overnatte der også, så får jeg kanskje sove lenge i morra for en gangs skyld[:D]

God helg!!

Her sov Mia til halv ti!Hun la seg ikke før 20.30 i går da - vanligvis legger hun seg 19 -19.30[:)]
Hun hadde vært ute fra 10-16.30 i barnehagen + at vi var ute å syklet når vi kom hjem.. Etter en tur i badekaret var hun helt
utslått og sovnet på ett par min.. Greit å være lengere våken i helgene, særlig når vi og kjenner ett snev av våren[8D]

Kjempefint vær i dag og,men sol og plussgrader[;)] Må handle mat og en bursdagspresang - ellers ingen planer..

Om noen har tips på hva gutter som blir 1 år leker med, så kom gjerne med dem.. Er nevøen min som
blir 1 år i morgen og jeg vet ikke helt hva vi skal finne på[;)]

Idag skal vi på Barnegospelfestival... Det skal være konsert, og jeg gleder meg sånnnnn til å se Marcus synge sammen med koret sitt. Ellers så er det ikke så mye annet som skjer idag.

Jeg er ferdig med permisjonen min nå, og pappa'n begynner sin på mandag. Men siden jeg er arbeidsledig så får jeg heller et "hyggelig" møte med Nav på mandag... Jippi....

Vi har vært i lekeparken fra 11 til 15 idag, så passe god og rød i kinnene hele gjengen her[:)] Er så deilig med skikkelig vår!
Nå skal jeg høre om mamma kan passe guttegutten noen timer sånn at jeg og jentan kan gå på konsert med korpset jeg og gubben har spilt i. Hadde vært koselig å treffe folk igjen! Kjenner jeg har mest lyst å legge meg å sove, men det er jo uaktuelt uansett[8D] Ikveld kommer kanskje gubben hjem, satser på det, så slipper jeg ha ungene aleine imorra også[;)][;)]

ORIGINAL: LilleBølla

Om noen har tips på hva gutter som blir 1 år leker med, så kom gjerne med dem.. Er nevøen min som
blir 1 år i morgen og jeg vet ikke helt hva vi skal finne på[;)]
Nå er Tord 15 mnd. og det som er tingen her er små lekebiler (helst Trym si Cars samling) og ikke minst ting med lokk/dører der han sitter i lange tider å åpner, putter inn,lukker, åpner, tar ut osv..... Den gule fisherprice bussen er han veldig glad i samt Postmann Pat bilen (begge med dører)

Back
Topp