Lørdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen jenter! Her har eg nettopp stått opp med ungene, og nå sitter Trym på rommet og kiker i bøkene sine og synger, mens Tord sitter på utstilling i vinduskarmen (stuevinduet har såpass bred karm nede at han klatrer opp i vinduet og enten står der og ser ut og vinker til de som passerer, eller setter seg i karmen og dingler så fornøyd med bena mens han graver i alle blomsterpottene mine så det flyter med mold[;)])
I dag skal vi en tur til frisøren med Trym igjen, for nå er håret langt ned i øynene hans. Håret hans vokser jo så ugress. Må jo klippe han hver 6.-7. uke. Etterpå skal vi til Bryne i barneselskapet til ungene sitt søskenbarn som har blitt 3 år. Resten av dagen så blir det bare å slappe av heime.
Hva skjer hos dere da?

Har nettopp stått opp her og.. Mia bygger med lego, og jeg sitter her med kaffekoppen min..
Hadde migrene i går, så lå fra jeg kom hjem fra jobb og til i morges.. Først i natt slapp det taket,
så migrene medisina virka ikke.. Er tung i hodet i dag, etterdønninger sikkert.

Skal handle i dag - lurer på å høre om svigermor ser etter Mia så lenge.. Hun er et monster i butikker
for tiden. Må bære henne ut i bilen ofte nå, når hun hyler inne på butikken..[:-]Får aldri handla ferdig liksom..
Ellers er det klesvask og husarbeid på tapetet.. [;)]

God morgen!!! Her våknet Tuva 6.30 som vanlig..[&:]..syns det er så tidlig i helgene.... Satte henne foran barne-tv en stund, og blundet litt til selv.... Sto opp med Nora kl 8, det er mer til å leve med [:)]

Når det åpner i byen skal vi dra og spise frokost på kafe, det syns jentene er så morsomt. Så skal vi prøve å handle litt vårklær til Tuva....håper de er samarbeidsvillige og tålmodige i dag.... FÅr ha litt rosiner og kjeks i veska hvis det skulle skjære seg... Hadde håpet å få kjøpt meg noe nytt selv også....

Ellers er det nydelig vær! Så vi skal være masse ute i dag og![:D]

God morgen, her våknet vi opp til enda en nydelig da,sol sol sol,men Isak er ikke i form litt feber ,hoster og vondt på ene siden av skinnet,tror det er bihulene som pager han siden han er litt hoven der også.så blir vel inne dag på oss. Har en tverr faglig mutlig prøve til torsdag så kan jo se litt på den, men såå kjedelig da. Eller ønsker jeg dere en kjempe fin dag alle sammen. Kos dere på shopping(håper du finner noe til deg selv også Tingeling[;)])

[:D]Vi har bakt solskinnsboller i dag,og spist bolle ute i solveggen. Alexander og jeg er de eneste som har stått opp ennå. Ja,og så bikkja da[:D]
I dag skal vi på bursdag til naboen ,hun blir 3 år i dag[;)]

[:)]Ser forresten at Alexander er litt annerledes enn mange av de andre ungene her... Han elsker å være med i butikker - og har ALDRI(bank i bordet) hatt noe trass/sinne anfall offentlig! Kommer selvføøøøøølgelig av den gode oppdragelsen....[8D][:-][8|][:D]
Ha en fin dag alle sammen[:D]

god morgen alle sammen[:)]
her har vi startet dagen med å bake brød, så nå står de til hveing[:)] hender seg ofte vi gjør det på lørdags morgen, for da tar vi av en bit deig å klapper flat, lager ansikt og steker i stekepanna - det er kjempegodt og stor stas[:)]
ellers må vi vel ut å nyte været etterhvert[:)]
ha en fin dag alle sammen[:)]

Mannen min jobber idag, så her har vi leika, tegna, sett Rorri & Elias på DVD, bada storebror mens lillebror tar duppen sin, og nå sitter jeg og Marcus og spiser lunsj. Etterpå skal jeg å hente et kaninbur på posten. Etter at jeg så at det ene kolli var på 20 kg, så ringte jeg onkelen til Marcus for å spørre om hjelp. Så senere skal vi hente det, og når mannen min kommer hjem så blir det montering av kaninbur og trampolina til Marcus. Herlig med vår :)

Her har jentene just kommet hjem etter overnatting hos svigers, vi har hatt mer enn nok med Kristoffer, som har omgangsjuka både oppe og nede... Takk og lov at gubben kom hjem igår, jaffal! Nå er det jobbing i hagen og inne, før mamma kommer og passer unger (hun skulle hatt de på overnatting, men siden guttegutten er syk kommer hun hit heller), og jeg og gubben drar på Dagfinn Lyngbø-show ikveld! Wiiiiii!! Jeg gleder meg! Trimmet lattemusklene i det minste, eneste som blir trimmet her i huset for tida.... [8D]

Back
Topp