Lørdag!

lenemor

Forumet er livet
Natten har vært som vanlig, jeg pendler mellom gjesteseng og ekteseng, og sover både her og der. Sto opp litt før sju i dag, og mens vi var på badet våknet Johanna også så vi snek oss ned i stua og lot G sove lenge

August har åla seg rundt på gulvet en stund, mens Johanna koser seg med påskemorgen på tv. Jeg har gjort klart påskeegget hennes og "gjemt" det til eggejakt etter frokost... hun har arvet sin fars lete-egenskaper, så egget ligger ganske dårlig skjult

Ingen planer for dagen, annet enn å henge rundt postkassestativet i ti-tiden

Er det eggedag i dag??? trodde det var neste lørdag jeg.... hmmm.... [&:]jaja, heldigvis har ikke ungene helt oversikt, så om de får det i morgen er det jo ikke helt krise... (har kjøpt inn det meste, bare ikke selve eggene...[8D])

Ellers la jeg meg litt over 20 i går kveld, er litt utslitt for tiden, men ganske uthvilt nå:) Skal på jobb i ettermiddag og i morgen (og onsdag, fredag , lørdag, søndag neste uke [:'(]).....

Raphael ville ikke ha bleie på i natt, og han tissa seg ikke ut i natt heller... (han kom tuslende inn til oss i natt, så da han våkna minna jeg på han at han ikke hadde bleie på, så det var vel ganske vesentlig for suksessen da [8D]) Men han er flink, og det har jeg visst lenge, men han har bare ikke visst det selv...

Ha en fin påskedag alle sammen, her bøtter det ned, så er ikke påskevær iallefall[8D]

nei, det er kanskje ikke eggedag i dag, men det er det her i huset allikevel.... og så blir det vel litt påfyll i det neste lørdag tenker jeg. Hadde egg fra tidligere påsker liggende vi, og jeg har glemt å fylle dem hvert år nå, så i år måtte jeg ta det mens jeg husket det

Her har det vært litt drømming på Mina i natt og jeg som la meg tidelig også, siden jeg er sååå sliten. Det er så typisk[&:]

Mina ser på Noddy og spiser frokost, mens jeg oppdaterer meg litt her[;)] Her bøtter det ned idag og det er sååå kjedelig når det er helg[:'(]

Men vi får besøk av mamma/bestemor i formiddag og det blir koselig[:)] Da blir det nok litt farting, siden hun har bil. Mina gleder seg veldig til bestemor kommer[:D]

Hallo damer. I dag skal vi pakke og gjøre alt klart til avreise til trondheim i morgen. Vi har tenkt å pakke alt i bilen i kveld slik at vi kommer oss avgårde i rett tid i morgen. Maja er urolig og har nok litt vondt i magen sin stakkar. I dag er det klestørking og pakking som står for tur og så må vi nok handle litt mat til senere.

Solveig skulle sove uten bleie i natt. Vi vekket henne rundt 22.00, hun sutret litt men tisset på do og sovnet igjen. I natt så var det helt krise! Så da tok vi på bleie igjen (selv om hun ikke hadde tisset i trusen) for at hun skulle slippe å bli vekket flere ganger! Aslak ble kjemperedd da Solveig skrek! Puh.. så vi avventer natteavvenningen litt.

Nå i dag har vi besøk av broren min og jenta hans! Niesa mi fyllte 3 år i går og vi låner ut slik at hun kan feire bursdagen her hos oss. Nå er jentene ute og sykler.

En god klem til deg Elimor, håper du får en bedre dag i morgen. Forstår godt at du savner faren din - det vil du nok alltid gjøre, men jeg håper det blir lettere å bære med tiden

Når det gjelder kollegaene dine så må jeg si at det er særdeles uproffesjonelt, jeg håper du tar det opp med en overordnet, for om de er uenige med dine avgjørelser så er det ikke noe som skal tas i plenum, og så avgjort ikke foran eleven din.

Håper dere har hatt en koselig kveld med niesen din Actrine!

Her er barna lagt, jeg har skjenket meg en baileys, og stearinlysene er tent - det er Earth Hour. Nesten så jeg blir litt nostalgisk, for i fjor satt jeg her med dere som selskap, spiste iskrem, så Mamma Mia på dvd og kjente på det å være gravid. G var på guttetur til Hamburg og det var deilig å ha huset for seg selv

Jeg har endelig stua for meg selv! Ungene sover og mannen er å fikser noe på "lekebilen "sin slik at jeg kan overta garasjen for en stund, jeg har nemlig planer om å male noen møbler[8D][:D]

Dagen i dag har gått til kjefting og frustrasjon føler jeg, for snuppa har virkelig hatt fest. Hun har tydeligvis lært ei ny setning, "det er ikke du som bestemmer"[8|][>:] Jo tenk det er det! Hele dagen har ikke vært slik da, men det føles som om det var kun det det gikk i. Påsken blir lang om alle dagene blir som dette i alle fall, for vi skal ha fri alle sammen, heldigvis har vi planlagt en del med venner og familie så dagene går nok raskt unna.

Resten av kvelden tror jeg at brukes til strikketøyet, blir jo aldri ferdig med den nøstebarndressen til lillemor i dette tempoet, og til sommeren trenger hun den forhåpentligvis ikke[:)]

Elimor, synes også du skal ta deg en prat med noen ang. de kollegaene dine for det er kjempedårlig av dem å ta ting på den måten. Deler av praksisen min er en til en oppfølging av en gutt i klassen jeg er i og hadde noen kommentert jobben jeg gjør mens han er tilstedet på en negativ måte hadde jeg blitt skikkelig sint altså! [:@]

Back
Topp