Lørdag - påskeaften

lenemor

Forumet er livet
En deilig natt - August var bare våken halv tre, og så sov han til halv sju igjen!! Startet dagen med dusj mens Johanna badet, og nå har vi kost oss med barne-tv og prat mens August har fått frokost. G har vært og trillet han en tur mens jeg har laget istand frokost, så med en gang Ronja Røverdatter er ferdig på tv blir det frokost på oss.

I dag må vi en tur i butikken igjen da - det mangler litt melk og sånt småtteri - og godis til påskeegget. Kanskje Johanna må på en liten eggejakt i dag? Har smått med planer for dagen ellers - men jeg driver og prøver å overtale G til at vi skal dra på Hakallegarden i morgen - det ser kjempekoselig ut!

Hei... så bra at du har hatt en god natt, Lenemor [:D]

Jeg er på jobb nå, og skal snart spise lunsj. Skal ha en liten påskeeggjakt i ettermiddag, så håper Raphael og Alannah blir fornøyd... (Jada, der Raphael hadde store restriksjoner på godiset, får Alannah det som Raphael får...ikke sjangs til annet med den furien der altså [8D])

Ha en fin dag[:D]

God formiddag.

Gutta sto opp altfor tidlig i dag, halv syv
Jeg sto opp en time senere og sendte gubben i seng, Marcus har fått noe av påske godtet sitt, han får ikke alt i dag, må spare litt te i morgen og mandag.

Vi skal te mamma og pappa i dag, steik te middag i dag, skal rydde litt på rommet mitt oppe og gjøre klart sånn at mamma kan sove der i natt mens jeg sover nede å passer på pappan min.

Mamma er så sliten nå og trenger en hel natts søvn.

Ha en fin dag alle sammen.

påskeaften ja... har egentlig ikke tenkt meg på butikken men kanskje jeg drar allikevel[8D]..

Gubben var på jobb i dag tidlig fra seks til ni, så kom han hjem, eller skal vi si hjemom.., han skiftet klær og dro ut igjen. sko ut på hyttetomta med pappa. Kjipt å sitte alene igjen med to barn, men får vel bare bli vant med det. Han klarer jo ikke å sitte i ro. Arbeidsnarkoman[X(][>:]!

Jaja, var litt heldig nå da. Mamma kom og tok Nathalie med seg for å plukke påskeliljer, og Lukas har sovnet, så da kan jeg slappe av litt[:)].

I dag har vi vært på farten. Vi har vært på besøk hos barndomsvenninna mi og familien. vi har vært lenge ute og Frida fikk ri for aller første gang. Det var skummelt, så det ble ikke mange meterene, men nå er det prøvd og hun er stolt av det. vi har også fått sett på kaninene og spist vafler, så dette har vært en fin dag for Frida. I ettermiddag har vi vært litt sammen med pappa og sagt hade til han. Nå har han reist på fjellet mens mannen og Frida er oppe hos oldemora. Maja sover og jeg slapper av litt alene.

Blir dere kanskje litt lenger enn til søndag, namba? Det synes jeg dere skal være[;)]

Back
Topp