lørdag og ingenting på tv...

Cizza03

Forumet er livet
noen som skal se å spennende på tv ikveld da????[:)]

Er aldri noe på tv på lørdager [:'(] 
Men guttungen har fått tak i max manus
så jeg lurer på om vi skal se den ikveld..
Men har jeg forstått han rett så må vi det det på pc.. hmm..

ORIGINAL: Emja

Er aldri noe på tv på lørdager [:'(] 
Men guttungen har fått tak i max manus
så jeg lurer på om vi skal se den ikveld..
Men har jeg forstått han rett så må vi det det på pc.. hmm..

det er elt sikkert at det ikke er noe  moro på tv en lørdag... men max manus er kjempe bra så kos deg med den du!!!

ja du må kjøpe deg kabel så får du sett den på tv, d har vi,kjempekjekt=))
max manus er kjempe bra,så den på kino vi=))
skal se prosjekt x på tv2 og stjålen skjønnhet på tv3..om det er bra da..[;)]

Hehe...Hørt at max manus er bra... kanskje du ser onkelen min også... er en av de tre som blir henrettet på festningen, ikke sikker hvor i rekken han står, har ikke fått sett den selv enda :(

KOS DEG MASSE

huff, kjeder meg jeg.. ingenting på tv.. treger at jeg ikke leide en film i dag.. sambo er bortreist også[:(] jaja...får bli tidlig i seng i kveld tror jeg. 

Ser på en rar film på nrk 3.. "Vinn en date med Tad Hamilton" tror jeg den heter....
Lett underholdning... Passe idiotisk..

Ser på en litt spess film på tv3... med Liv Tyler. ikke veldig spenndene...hjemme alene så må bare ha noe greit på tv :)

tror faktisk tv norge filmen er bra.. men den begynte jo for en stund siden.. 

Så den Heartbreak Kid på Canal+ før ikveld vi. Helt OK underholdning.
Nå har vi akkurat sett en dokumentar om ei lita jente som ble drept (JonBenet om noen husker) Skikkelig fææææælt å se...[:(]
Nå tror jeg det bli snart natta, for snuppen sover første natt på eget rom. Så er veldig spent på hvordan det skal gå...[&:]

Her styrer samboeren kontrollen, så det er sport på NRK2 fra Vancouver... jeeee... Hatt besøk av venninne jeg da, så vi har sjabba og spist godteri [:D]

Back
Topp