Lørdag og helg

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D]

Så var vi alle sammen våkne [:)] I dag skal først sambisen jobbe litt så jeg får nok ikke trenet tidlig i dag nei for tror ikke det er vits å prøve seg på barnepassen sånn rett før sovetid til minsten

Ikke det beste været heller her i dag, men for øyeblikket opphold[:)]

Nei får vel komme i gang med frokosten[:)]

god morgen!

ja, her var vi oppe til rett tid. kyllingene måtte jo få mat også har vi jo fått trampoline! så syns at det regner kameler her ute og at det er meldt det hele dagen. ikke særlig gira på å stå ute i regnet for å se de hoppe da nei[&:]

lurer på om vi skal på babybesøk i dag, har gaven klar og ingen planer forløpig som jeg vet om.

ha en god lørdag[:)]

God morgen jenter! [:)]

Her er vi oppe alle mann, Ida er pottesur for at hun måtte ha på seg t-skjorte i dag, så hun ligger i senga og synes synd på seg selv da men...
Ute pissregner det, så vi vet ikke helt hva vi skal finne på i dag. Jeg skal på trening snart da, Step&Pump i dag. Det blir knall, gleder meg som en unge! [:)]

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Samboeren trenger serøst et kurs i å legge seg tidlig[:@] Han sa selv han skulle være med å trene nå på morgenen men som alltdid orker  han ikke når morgennen er her fordi han la seg altfor sent i  går. HVa er vitsen med å sitte oppe å trøkke når det kun går dritt på tv?? Min beskjed til han er at han like gjerne kan melde seg ut av senteret eller kjøpe seg et  klippekort der!!!

Men men jeg tar nå med meg N jeg og drar uansett[:)] Spinning 3 med sykt vondt i halsen føler jeg er meget smart. Men jeg mangler litt på maraton spinningen og fristen er mandag så jeg MÅ.

Ellers tror jeg det blir en tur på Barnefestivalen på Jessheim i dag, og litt shopping[:)][:)]

gubben snakket i går om at han var hypp på å finne på noe i kveld. Så vi får se. Tror jeg skal være smart og bli hjemme og lese jeg. N er jo hjemme også.

Mannebein.... je i dag skulle jeg ønske jeg hadde barnefri og kunne ditche alt og bare drikk vin med venninnene mine.. Kjenner jeg får litt nok innimellom[:@][:@][:@]  Jada... koselig med helg....

ORIGINAL: Delia

Mannebein.... je i dag skulle jeg ønske jeg hadde barnefri og kunne ditche alt og bare drikk vin med venninnene mine.. Kjenner jeg får litt nok innimellom[:@][:@][:@]  Jada... koselig med helg....

Hva skjer?? Her kan du fortelle vet du[:)]

Jeg er lettere hormonell (noe jeg heller ikke var sist gang) og har hevet stemmen til N flere ganger i dag. Det gjøres sjelden her i huset egentlig[X(][X(] Men han bør virkelig lære kjede seg for det kan han ikke. Før lekte han i timesvis på rommet sitt men nå er alt kjedelig, og han plager vettet av meg....grrr...

Men men snart klare for avreise til Jessheim i allefall. Så da drar vi på kosetur alle tre. Kanskje det blir en hyggelig lunsj ute på oss? Dessuten trenger jeg noe nytt sminke stæsj og gubben vil ha nye høyttalere til pc'en. Så da har vi noen oppdrar i allefall[:)][:)][:)]

Ja også har jeg jo trent en meget god økt på morgenkvisten da!!

Herlig trening, var ZumbaStep!  Nå litt avslapning før butikktur! 

Og ute regner det... virker som om det aldri skal slutte...

Delia: what's up? [8|]
Looney: God tur til Jessheim, og tvitvi med hormonene! [;)]

Looney: Hormoner høres ikke noe særlig ut[&:] hehe... godt det ikke er det i hus i tillegg her[8D] Ja kjedsomhet er noe de og burde lære definitivt... mini og mener han har rett på å bli underholdt 24/7[8|] Godt han er flink å leke ute[8D]

Jauda... roet seg litt nå... mannen har tatt med seg alle ungene til eksen for å hjelpe henne.. wohooo..[8D][&:] Nei, altså... uenighet om måten man oppdrar, når man står opp, hvordan man snakker til hverandre og generelt vise at man bryr seg... usj.. tror det har vært mye her med nytt forhold, unger, eksamen og alt på en gang... får håpe det roer seg.. lei av å krangle nå...[>:] Ikke quote...

Huff Delia: kjenner følelsen[&o]  Er vankeligere å få nye forhold til å fungere med barn inne i bildet gitt. Er liksom så mange flere ting å diskutere om har jeg funnet ut[8|]

Vel hjemme fra Jessheim. Ble ingen starwars for himmelen åpnet seg i det de gikk på scenen, og det regnet værre en jeg noen ganng har sett. Helt drøyt. SÅ vi gikk en runde på senteret og da vi passerte barnepassen ville N være  der. Så da fikk han det isteden. Så gikk jeg og samboeren å spiste litt mat før vi hentet N og alle tre fikk hver sin store is[:)]

Jeg fikk både sminken jeg trengte og en bukse. Og pc høyttalere har vi bestilt.

I morgen skal N være med mormor på flystevne på flyplassen her og det gleder han seg til for jagefly er stas om dagen[:)][:)] De har nemlig  øvd over bhg til N hele den siste uken så det har N blitt opptatt av.

Straks stikker vi på grilling til et vennepar. N blir med så drar vi hjem i nitiden når han ikke orker mer. Han holder nok ut litt ekstra i dag for han har sovet i bilen tidligere i dag.

Hjemme fra en koselig venne grilling. N ble lagt ca kvart på elleve så spennende å se hvor lenge han sover i morgen. Han har bare vært blid og fornøyd og kost seg masse i hele kveld[:)][:)][:)]

Nå ser vi grand prix vi og - i mangel på noe  annet så derfor sitter jeg her...

Back
Topp