Lørdag + Lørdagsbarna :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen alle sammen!:)

Her har natten vært et mareritt:eek::(:p Liana har vært masse våken og grått mye! Men hun er så vidt blitt snørrete, så kan nok hende hun bygger på noe ;) Jeg ga hun paracet i 4 tiden, for da hadde hun vel våkna nesten hver time siden kl 22! Roet seg etter paraceten ;):)

Idag er formen min ikke på topp pga natten, så vet ikke helt hva vi skal finne på (eller orke å finne på) :P

Hvordan har deres natt vært?
Og hva er planene for dagen?:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Lenge siden vi har hatt masse bilder av alle barna, så slang inn "Lørdagsbarna" også ;):D

Her er Liana i full fart :)
1377929057881.jpg

Også er det umulig å ta bilder uten grimaser når jeg bruker blitz :P
1377929075070.jpg
1377929085108.jpg

Også må vi jo vise frem de halv-utvokste fortenner oppe :D
1377929096002.jpg

Vedlegg

• 1377929109255.jpg
    1377929109255.jpg
    32,9 KB · Visninger: 50
God morgen! :)
Jeg fikk sove lenge idag, deeeeilig! Spesielt siden mannen reiser til Nederland idag og blir borte ei uke.
I går var vi på date, først på en koselig liten kafé og spiste fiskesuppe og drakk hvitvin. Etterpå spiste vi hvit sjokolademoussekake på browniebunn og siden gikk vi på kino :) skikkelig helaften! :D Har ikke vært på kino på ett år jeg, så det var kos! :)
Kom hjem til en unge som hadde kava og grått i 45 min :eek: svigersøs var helt utslitt :p Måtte ei flaske melk til for å roe henne så hun sovna, hjalp ikke at det er Døgnvillfestival denne helga så Band of horses ljooooma inn soveromsvinduet :confused: :p

Nå har vi kosa oss med frokost, eller second breakfast for ungen da :p Vet ikke helt hva vi skal finne på idag, annet enn å sende pappan avgårde med fly ;)
Min frokost
ImageUploadedByBV Forum1377937144.527090.jpg

Hermines
ImageUploadedByBV Forum1377937167.699758.jpg
ImageUploadedByBV Forum1377937182.648535.jpg

Så fine lørdagsbarn :) Elise sover en dupp, så får ta noen bilder av henne senere!

Høres ut som dere hadde en super date, Marianne! Og den desserten hørtes himmelsk ut! jeg fikk også sove lenge idag, veldig deilig! Vi hadde egentlig tenkt oss en tur i skogen idag, men det regner litt så det droppa vi :p tar en tur til Tønsberg på cafe og kanskje en svipptur på lekeland :)

Kjedelig med dårlige netter Anita87, bra det hjalp med paracet! Håper formen deres blir bedre i løpet av dagen!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg fikk sove lenge idag, deeeeilig! Spesielt siden mannen reiser til Nederland idag og blir borte ei uke.
I går var vi på date, først på en koselig liten kafé og spiste fiskesuppe og drakk hvitvin. Etterpå spiste vi hvit sjokolademoussekake på browniebunn og siden gikk vi på kino :) skikkelig helaften! :D Har ikke vært på kino på ett år jeg, så det var kos! :)
Kom hjem til en unge som hadde kava og grått i 45 min :eek: svigersøs var helt utslitt :p Måtte ei flaske melk til for å roe henne så hun sovna, hjalp ikke at det er Døgnvillfestival denne helga så Band of horses ljooooma inn soveromsvinduet :confused: :p

Nå har vi kosa oss med frokost, eller second breakfast for ungen da :p Vet ikke helt hva vi skal finne på idag, annet enn å sende pappan avgårde med fly ;)
Min frokost
Vis vedlegget 28706

Hermines
Vis vedlegget 28707
Vis vedlegget 28708

Høres ut som at dere hadde en super fin kveld igår:D:rolleyes::D og det er vell fortjent!
Hva skulle man gjort uten flasker med melk?:eek::p

Så veldig godt ut den frokosten din! :) her ble det en brødskive med leverpostei (2 til Liana) og en yoghurt til meg etter det :P

Fine fine Hermine som koser seg med frisk frokost:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Søte Liana! Også så flink hun er til å stå helt uten å holde seg! :D

Ja begynner å komme seg nå, men blir hun for ivrig, så slipper hun seg bakover med et stort glis:eek: hun har jo alltid blitt tatt imot, så hun forventer vel det uansett hvor hun slipper seg:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fine lørdagsbarn :) Elise sover en dupp, så får ta noen bilder av henne senere!

Høres ut som dere hadde en super date, Marianne! Og den desserten hørtes himmelsk ut! jeg fikk også sove lenge idag, veldig deilig! Vi hadde egentlig tenkt oss en tur i skogen idag, men det regner litt så det droppa vi :p tar en tur til Tønsberg på cafe og kanskje en svipptur på lekeland :)

Kjedelig med dårlige netter Anita87, bra det hjalp med paracet! Håper formen deres blir bedre i løpet av dagen!

Skogstur kan fint erstattes med café hos meg:P heheh.. Tønsberg har jeg vært i maaaaange ganger! Fra jeg var baby til jeg var 16 år, så var vi på en fast campingplass i Horten hver sommer ;):)

Ja er utrolig kjedelig med sånne netter, hvertfall når man ikke er vandt med det + at det blir ekstra tungt når man er høygravid :P men får håpe på en bedre natt idag ;) kommer til å gi paracet tidligere om det blir sånn igjen ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei allesammen :-)

I natt gjekk dt åg bra :-) ho våkna pittelitt når eg va inne å bredd på dyna hennes, men søvna med en gang :-)

Og då våkna ho igjen i 3 tia, og ho fækk vattn som va lonka, og søvna igjen, og søv te kl 08 :-)

Då sto vi opp å spist frokost :-)

Også fækk eg en god medhjelpe i ryddinga a oppvaskmaskin :-P

No søv Fie si første kvila, og eg e på leiting etter sjenk på nætte såm ikje e så brei :-P vanskele å finn :-S

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1377938502248.jpg
    1377938502248.jpg
    56,2 KB · Visninger: 28
  • 1377938512655.jpg
    1377938512655.jpg
    70,2 KB · Visninger: 28
Lenge siden vi har hatt masse bilder av alle barna, så slang inn "Lørdagsbarna" også ;):D

Her er Liana i full fart :)
Vis vedlegget 28690

Også er det umulig å ta bilder uten grimaser når jeg bruker blitz :p
Vis vedlegget 28691
Vis vedlegget 28692

Også må vi jo vise frem de halv-utvokste fortenner oppe :D
Vis vedlegget 28693

Uff, ikke noe moro med våken-netter og lite søvn*gjesp*
Da er det greit med en rolig dag dagen derpå:)
Masse god bedring til Liana og måtte formen hennes bedres fort:) Ikke noe godt og være syk, hverken for stor eller liten!
Hu er sååå utrolig nydelig<3<3<3 Og det er selvsagt Emira også:) Håper dere får en rolig og fin dag:)

Min frokost
Vis vedlegget 28706

Hermines
Vis vedlegget 28707
Vis vedlegget 28708

Hørtes helt fortreffende ut med en helaften bare du og mannen<3<3<3 VELFORTJENT:D
Stakkars, da var hu nok bar trøtt når dere kom hjem kan jeg tenke meg, godt og høre hu sovna etter ei goood flaske med melk:)<3

Mmmmm, frokosten din så gooooog ut:D Og herminemor er så groooom og nydelig:)

Hei allesammen :)

I natt gjekk dt åg bra :) ho våkna pittelitt når eg va inne å bredd på dyna hennes, men søvna med en gang :)

Og då våkna ho igjen i 3 tia, og ho fækk vattn som va lonka, og søvna igjen, og søv te kl 08 :)

Då sto vi opp å spist frokost :)

Også fækk eg en god medhjelpe i ryddinga a oppvaskmaskin :p

No søv Fie si første kvila, og eg e på leiting etter sjenk på nætte såm ikje e så brei :p vanskele å finn :-S

<3 Fie Elise <3

Så bra hu sover godt nå, selvom hu nå får vann på flaske:) Lille flinka:) Må være veldig godt for deg og få noe sårt tiltrengt søvn:) Hvordan går det med matten? Sikker på du får det til, tar nok bare litt tid og sette seg inn i matten igjen:) Ntååå, så flink hu er og hjelper mamma:D Det er såå gøy og hjelpe til, det synes Emmeth også;) Og legge sammen klær er det beste(i hans tilfelle og hive det ut/inn av kleskurven;)

God morgen, søtinger:)
Jeg skal straks sette igang med kakebaking til Emmeth sin bursdagsfeiring i morgen;) Vi fikk ett kjapt besøk av pappa og gamle stemammaen i stad:rolleyes: De var innom med gave til Emmeth:) Ett fisher price tog med lyd som falt veldig i smak:):):) Jentene og mannen er og henter mormor fra dk på flyplassen nå:D:D:D Ha ei fiiin lørdag, alle sammen:):)
1377939310117.jpg
1377939324536.jpg
1377939341030.jpg

Herlige lørdagsbarn! :D :D

Eskil styrer på kjøkkenet
86828651-E50F-48F9-B301-91F7298F7E52-1061-0000009CCA1A21D6_zpsa261e1c3.jpg

Her var det ikke rent, jeg fant et rusk!
F54D12D2-F987-4526-8F5B-9F5ADAB771A1-1061-0000009CC2CB51F5_zpsd4e1d99b.jpg

Så bra hu sover godt nå, selvom hu nå får vann på flaske:) Lille flinka:) Må være veldig godt for deg og få noe sårt tiltrengt søvn:) Hvordan går det med matten? Sikker på du får det til, tar nok bare litt tid og sette seg inn i matten igjen:) Ntååå, så flink hu er og hjelper mamma:D Det er såå gøy og hjelpe til, det synes Emmeth også;) Og legge sammen klær er det beste(i hans tilfelle og hive det ut/inn av kleskurven;)

Ja, ho e kjæmpe flenk :D tenk at det tok bære 2 netter også sjønna ho det :)
Neij...eg ha ikje sett nå meir på matematikken :/ ork ikje akkurat no...bi så sleten av det. Men ska prøv meg litt i kveld, eller i mårra :)

Hei allesammen :-)

I natt gjekk dt åg bra :-) ho våkna pittelitt når eg va inne å bredd på dyna hennes, men søvna med en gang :-)

Og då våkna ho igjen i 3 tia, og ho fækk vattn som va lonka, og søvna igjen, og søv te kl 08 :-)

Då sto vi opp å spist frokost :-)

Også fækk eg en god medhjelpe i ryddinga a oppvaskmaskin :-P

No søv Fie si første kvila, og eg e på leiting etter sjenk på nætte såm ikje e så brei :-P vanskele å finn :-S

<3 Fie Elise <3

Så godt at nettene går så fint uten melk :D snart våkner hun nok ikke for vann heller ;)
Dyne har jeg nesten gitt opp!:eek: blir bare sparket av og hun ligger OVERALT i senga på natten :P så hun sover i pose.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Skogstur kan fint erstattes med café hos meg:P heheh.. Tønsberg har jeg vært i maaaaange ganger! Fra jeg var baby til jeg var 16 år, så var vi på en fast campingplass i Horten hver sommer ;):)

Ja er utrolig kjedelig med sånne netter, hvertfall når man ikke er vandt med det + at det blir ekstra tungt når man er høygravid :P men får håpe på en bedre natt idag ;) kommer til å gi paracet tidligere om det blir sånn igjen ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Vi bor i Horten :) hvilken campingplass var dere på? :) jeg gir paracet når barna plages.. Ikke bo å holde igjen på, så lenge man ikke overskrider døgndosen!

Så godt at nettene går så fint uten melk :D snart våkner hun nok ikke for vann heller ;)
Dyne har jeg nesten gitt opp!:eek: blir bare sparket av og hun ligger OVERALT i senga på natten :p så hun sover i pose.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Eg bruk å brei på ho dynanår ho e søvna, men eg må ha dyna på golve helt tell ho e søvna, viss den e i senga, så fær ho inni teppeposen :P eller ligg i en donge også ligg ho oppå :)

Her er det grått og regn, og v hadde egentlig tenkt til å heie på en kompis som sykler birken i dag. Men mannen er ikke i form, og jeg skulle egentlig sovet før nattevakt, så jeg orker ikke ta med meg ungene opp på fjellet alene i regnværet :p
Jeg har faktisk ikke støvler engang :o
Barne-tv står på her, og mannen har lagt seg igjen.
Usikker på hva vi blir å gjøre i dag. Skulle så gjerne møtt familien til han som sykler birken i dag, det er så lenge siden sist, men de hadde planer i kveld. Så vi får se!!

Back
Topp