Lørdag kveld

Varpen

Glad i forumet
Julibarna2014
Sitter på verandaen og nyter solen og utsikten aleine en lørdagskveld. Guttungen sover og mannen jobber dugnad. Syns egentlig litt synd på meg selv da han spilte fotballkamp i går kveld, men har det ikke så ille her jeg sitter. Skulle bare hatt noen til å hente ting for meg ;-)

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402766820687.jpg
    1402766820687.jpg
    78,8 KB · Visninger: 67
Oi, så fin utsikt!

Jeg bare ligger i dag jeg. Sovet mange lurer. Henda mine er stive,følelsesløse og til tider med smerter. Gjør vondt å taste. Heldigvis har jeg fått hjelp til å lufte hunden i dag.

Har veldig lyst på appelsin og skal se om jeg klarer å dele den opp.

Savner kjæreste jeg og. Nå er det 34 uker siden jeg hadde en..:oops:

Sitter godt plantet i sofaen med moreller, pops og bris :) ser på film alene. Har sendt mannen hos en kompis, synes han bør finne på noe selv også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er voksne og barn plassert i sofaen og ser på sommer i dyreparken og spiser masse godteri! :) Deilig uten halsbrann, men lite søvn pga baby som må mates hver 2 time pga lav vekt gjør det vanskelig å holde øynene oppe ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her ser jeg og min mann film. Hatt en super dag i sola med våre to skjønne. Mannen venter at nurket kommer når som helst nå, men tror ikke helt på det.. Ha en fin kveld!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikkje mye. Montert vuggen gläder meg till å bruka den. Eller prövt å vara effektiv å gjör litt extra på kökken. De angrer jag på för nä er eg så vond

Har vært på kino med mannen. Edge of tomorrow, anbefales!
Vi må bruke muligheten så lenge vi har den! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har jeg huset for meg selv i helga, siste gang alene uten mann og unger på en god stund. Så her har jeg rigga meg til i sofaen med kyllingsalat, potetgull og farris. Det beste av alt er at jeg får ha tvkontrollen for meg selv og fotballfri tvtitting ;)

Her har jeg huset for meg selv i helga, siste gang alene uten mann og unger på en god stund. Så her har jeg rigga meg til i sofaen med kyllingsalat, potetgull og farris. Det beste av alt er at jeg får ha tvkontrollen for meg selv og fotballfri tvtitting ;)

Ja heldig du e me fotball fri. Har en man som ska se mye fotball. Så har me gutt som springer runt å skriker mål mål med en ball i handen. Sko önska eg hade litt fri fra fotball.

Her ser mannen fotball i kjellerstuen om jeg blir lei, så får jeg tv i stua for meg selv.:p
I går spiste vi nydelig middag, også fikk jeg besøk av ei venninne. Ble mye skravling, og sen kveld. Men utrolig hyggelig. :)

Venter gutt med termin 23 juli.

Ja heldig du e me fotball fri. Har en man som ska se mye fotball. Så har me gutt som springer runt å skriker mål mål med en ball i handen. Sko önska eg hade litt fri fra fotball.

Jeg har ikke helt fotballfri mann. Men den ene kampen så han på PC mens vi så på film sammen. I tillegg satt han oppe hele natta for å få med seg kamper. Jeg sa til han at bare han har energi til å være med på fødselen så får han sitte oppe så lenge han bare orker...

Jeg har ikke helt fotballfri mann. Men den ene kampen så han på PC mens vi så på film sammen. I tillegg satt han oppe hele natta for å få med seg kamper. Jeg sa til han at bare han har energi til å være med på fødselen så får han sitte oppe så lenge han bare orker...

Haha eller hur. Precis likadant här. Mannen sa till meg legg deg du för eg ska se på fotboll kl 23:55. Du trenger sömn å hvila får eg höra. Haha men han tenker inte selv på att han ska var men i födsel oxå.

Om lørdagen... Tror det var da jeg satt og så på sesong 2 av Game of Thrones mens mannen lå i lenestolen og sov... Slipper heldigvis fotball, har en mann med null interesse for sport. Jeg nevnte litt klagende om fredagen at "i dag starter VM" for man blir jo prakka på fotball fra både papiraviser, nettaviser, radio, TV og sosiale medier, og jeg ble nødt til å forklare hvilket VM jeg snakket om...

Back
Topp