Lørdag - jippi!

lenemor

Forumet er livet
Sitter her som en zombie - synes det var dårlig gjort av August å vekke meg etter bare fire timers søvn i natt... jeg fikk rett og slett ikke sove i går kveld. Håper det blir en roiig morgen, for jeg sliter litt med tålmodigheten.

I dag er det basar inne på grendahuset tror jeg, og i kveld skal G og jeg på Klypa - det er bursdaggaven min fra G

Ingen andre planer for dagen - vi får se om det dukker opp noe

Jeg er også trøtt, Lenemor!![&:] Fikk ikke sove igår jeg heller.. Mina vekte meg halv7 og det føltes ut som om det var midt på natta[:-]

Idag kl 14 er det barneselskap, så her blir det fell fres. 4 barn med Mina kommer, så det blir koselig[:)] Siden vi har så liten plass, så tror jeg nok det er nok hehe..

Etter vi har spist, så må jeg bake muffins.

Ha en fin dag

Lørdag og familiekos!!
Vi har hatt en herlig morgen sammen i dag! Tullet i senga og så har ungene badet før vi spiste frokost!
Nå skal vi straks ut og handle før vi skal på besøk til noen tidligere naboer![:D] Gleder meg!

Ellers har vi ingen planer for dagen

God morgen.

Ikke no søvn på oss i natt heller, i det vi trur Marcus våkner så skvetter han te og er våken igjen. Kl 7 i morrest ble det tatt røngten av lungene hans, og det er visst en del mer væske i dag enn i går. Marcus skal faste og i ny narkose for å skifte drenet han har i lungene.

I dag har vi ingen planer annet enn å sove litt på dagen, dusje og finne ut hva vi skal ha te middag i dag, allerede nå er vi er lei sykehusmaten.

Ha en fin dag alle sammen.

Klypa ja.. [:D] Kunne tenkt meg å vert på det selv.. Har sett en del klipp av Kjell på nett, og han er jo tidig vil eg absolutt tore å påstå! [:D]

Jeg var på jentekveld i går, så det blei seint og litt mye vin.. Nok en gang fikk vi gå gjennom poser med klær som ho ville kvitte seg med etter ho flytta, så det blei en hy bærepose full med klær på meg også.. [:D] Har en dundrende hodepine i dag, men men.. Det var utrolig koselig..

Uffda.. Synd at ikke drenet funker som det skal da, Anjalef.. Lykke til med nok et inngrep.. [:)]

Nå må vel mor komme seg i dusjen sånn at vi får dratt på butikken og handla litt.. [:)] Lurer på om det blir pizza i kveld.. Vanlig pizza til de andre, og ketolyse-style til meg..

Vi sitter bare å sløver, dvs lillemor sover i vogna og mannen er å fikser ved sammen med et vennepar, så da er det bare jeg og snuppa her[:)] Vi skal i bursdag til tanta deres kl 1 og har for en gangs skyld ingen store planer for helga, DEILIG![:D]

Må finne på noe lurt til middag i dag, vet ikke om mannen er hjemme til da eller ikke. Ellers er jeg ikke helt våken tror jeg så det blir en rolig dag[:)]

Ha en fin helg alle sammen!

Jeg har heller ikke sovet i natt. Nesen begynte å bli tett å halsen klødde noe så innmari. Klokka var rundt halv seks da duppet jeg av. Halv sju kom Kristoffer inn å fortalte at det var morgen. [&:]
Hadde problem med å komme meg ut av senga. Alt opp i hode er potte tett og formen er dårlig.[&o] Håper bare jeg slipper unna feber.
Nå skal vi snart ha barneselskap. Blir ikke mange som kommer. Har allerede fått ett avbud så da står det 7 igjen hihi. Alt er nesten klart nå. Hive i meg en paracet så jeg klarer å ta meg en dusj. Har hengt opp masse ballonger her så Kristoffer er i ekstase. Skal bli artig.
Ha en super fin lørdag damer.[:D]

jeg rekker jo ikke innom her!!![8|] Når jeg tror jeg har 5 min til overs, så er det enten fram med puppen eller en storesøster som trenger hjelp..[;)]

Vi var ute på en deilig tur idag, leverte bursdagsinvitasjon til ei fra gamle barnehagen.. De var hjemme, så jentene fikk lekt litt, de har ikke sett hverandre på 3 mnd.. Det var tydeligvis stas, for Bertine ville ikke hjem igjen..[:)]

Etter lunsj, sov lillebror og jeg litt, imens T og Bertine lekte.. Rasmus sov ganske lenge, så jeg fikk brettet tøy før han våknet også..

Nå har jeg kjøpt meg litt tid her.. Mannen handler, Bertine ser på Ozo, Rasmus spiser og jeg taster..[8D][:D]

Hjemmelaget pizza til middag! Nam![:)]

Snadder med pizza! Nå sover begge barna, og vi LIGGER i sofaen og ser på film.. Det har jeg ikke kalrt på grunn av magen nemlig..[8D][:D]

Back
Topp