Lørdag! Hurra!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I morges holdt jeg på å klikke på sambo, er den der cpapen bare til pynt eller? [:@] Det må da gå an å BRUKE den, så jeg slipper å våkne før hanen fiser pga snorking, og når jeg sier i fra sånn typ 7 ganger om at han snorker, så REAGER da! [:@]
Jeg er litt trøtt i dag, og da blir jeg sur, hehe.

Tar med meg mann og barn og stikker på trening kl 10. Jeg skal på Step&Pump, sambo skal trene for seg selv. Etterpå skal jeg jobbe 12-18, og det er jeg egentlig ikke motivert for i dag... [8|] Kjenner det hadde vært greit å være hjemme i dag, og forberede litt til Oslotur, med klesvask og sånne ting. I tillegg har jeg strukket en muskel i ene skuldra, så det blir en fysisk utfordring å jobbe. Men men.
Sambo skal vaske hus mens jeg jobber, har han sagt. Satser på at det blir gjennomført, ellers må jeg gjøre det i morgen. Og i morgen har jeg egentlig planlagt å være stressa over Osloturen! [8D]

I kveld blir det bare sofasliting, og kanskje se film med sambo.

Ha en fin lørdag dere! [:)]

her voknet kidza i halv 7 tida :( så da var det opp og hopp for oss :) laget oss koselig frokost med kokt egg og laks :)  så fikk jeg fullført 5 dagen av 30 day shred :)  no skal vi rydde litt her før jeg tar med meg ungene på butikken :)

idag er lillebror 18 år så jeg og han skal ut i kveld :)
nå¨sitter odd andre å ser drømmehagen vi har tatt opp :) kim thomas sover :)

ha en fin dag videre alle sammen :)

God morgen...

her sto vi opp kl. 07.00,men jeg å gubben halvsov i sofaen menst Mikael satt å så på barnetv å skravla hull i hode på oss[:D]hehe
Nå er mannen ute å måker snø,mens småen inntar sin 2 yougert..

I dag er det ingen spesielle planer,skal lage en god kjøttgryte til middag å ellers bare slappe av med mann og barn[;)]
Ha en fin dag dere[;)]

Trur de mannfolka våre kunne delt seng jeg Skrållan.. samme problemet her[&:] Jeg må tvinge den på før jeg sovner, og ofte vekke han om natta når han har revet den av[:'(]
Føler meg som mora hans innimellom[:@]

Men i dag er jeg fornøyd med mannebeinet da[;)] Jeg var i bursdag i går og kom hjem litt seint. Fikk sove og han sto opp med Amalie. Når jeg endelig dro meg opp av senga var de ute i hagen å lekte i snøen[:)]

Nå har vi spist lunsj og snuppa sover. Etterpå blir det en bytur så sambo får klipt seg også skal vi handle inn til vi får besøk av svigers i morgen (forsinka bursdagsfeiring).

I kveld blir det avslapning og tvkos[:)]

hei jenter!
her var det opp i 8-tiden, da var de to eldste klare for en ny dag.
fikk etterhvert fullført dag 3 med 30 days shred, så litt stolt over det altså.. snikveide meg idag og har gått ned 3kg siden mandag=)
ellers lite planer her idag..gubben sover fortsatt!! men skal prøve få til en trilletur:)
ikveld blir det nok bare å sløv foran tv`n

Vi har sovet mer eller mindre sammenhengende i natt og (bank i bordet), er bare helt fantastisk å våkne om morgenen nå [:D][:D][:D]

Perlefar er på guttetur, så Magnus sover i sengen min og Håvard i seng ved siden av. De var klare for dag kl 07. Satte på barnetv, lagde frokost til de og gikk og la meg igjen. Ble vekket kl 09.30 av Magnus "mamma, Håvard har bæsjet og jeg klarer ikke å skifte bleie på han" !!! De hadde lekt skikkelig fint med borgen han fikk til jul leeeenge. Gode gutter det!

Spisete lunsj/frokost før vi dro til byn for å hente fotobøker og gå på kino. Så Elias. Veldig kjekt! Håvard hadde en fantastisk latter da følgene kommentar kom av Isdronningen "Det ER størrelsen det kommer ann på" Det er helt stille i salen, bortsett fra min sønn som ler "HeeeHeeee!" [:D][:D] Flere voksne som begynte å le da gikk!

Og mot slutten roper han ut med satanrockstemmen sin "Mamma jeg er glad i deg" [:D][:D][:D] Var en pappa som satt ved siden av Håvard igjem som sa til meg " Sønnen din er kul" [:D] Og jeg er helt enig [:D]

Guttene sovnet i bilen hjem, jeg svingte innom butikken og kjøpte blomster. Må friske opp litt i heimen. De hadde 50 tulipaner til 150 kr! Så nå blir det flott her [:)] Skal rydde etter gutta har lagt seg og tenne masse lys og bare nyyyyyte kvelden i kveld.

Hjemme igjen, dausliten. Har så vondt i rygg og skuldre at jeg omtrent dør litt på meg. Her hjemme er det kaos, sambo har jo bare ligget på sofaen og klådd seg på ballene i dag! [:@] Så da må jeg vaske til helga i morgen, enda jeg hadde foretrukket å fått pakka og ordna til Osloturen i morgen. Mannfolkpakk altså!!! [:@][:@][:@]
Fikk skryt av både sjef og kunder for servicen min i dag da, og en vekter flørta med meg, så sånn sett var det en god dag. Men ene lampa her har gått i stykker, så nå er stua mørkelagt, føler jeg... Og ikke har jeg mer kokt skinke igjen, hva skal jeg da spise til frokost i morgen? Masse negativt her nå, hehe.

Destiny: JA, de to kunne LETT ha fått delt seng altså!! "Jamen, æ kainn jo itj ha på maska når d e så kaldt ut (var -12 plutselig igjen i går kveld), for da bli d kondens i maska, å da bli d bløtt, å da får æ itj pust!" Men herregud da mann, er det virkelig MITT problem?! Dra på deg maska så jeg får sove, for helvete! Er da ingen som har krepert av kondens!!!! (Jeg er IKKE fornøyd med min, som du ser!)

Gubben her får sjeldent kondens i maska si, han ligger jo rett under vinduet[8|] Og ja, det er ÅPENT fordi gravide meg svetter ihjel om nettene..
Om han snoker om nettene fordi han ikke kan sove med maske på så får han legge seg på stua da[;)]

(Pakk i morgen du, så får han ta husvasken han dreit i idag!)

Back
Topp